• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nathan Cole Parker



    ''Mag ik meedoen?'' Jess. Na al het drama met Benji en de dodelijke blikken die ik tot nu toe had gekregen vond ik het risico veel groter dat ik straks een tand kwijt was. Nu pas zag ik hoe Kyros, Benjamin bij de hand vastpakte. Iets wat ik gelijk deelde, ik was niet de aardigste na een paar biertjes maar ik mocht hem gewoon werkelijk waar niet. Mijn blik kruiste met die van Myah toen ze zichzelf aan de tafel schoof en automatisch wendde ik mijn blik af. Moest dit nou?
          Toen Finn aan de tafel kwam en de helft van alle mensen zich hadden verzameld begon hij te draaien, hij kwam precies tussen het nieuwe meisje en Jace. Ongemakkelijk liet ik mijn blik over de twee meisjes gaan en bleef even hangen bij Jace. Uit een niet verwachte hoek leek Finn zijn keuze te hadden gemaakt en kuste Abby die rode wangetjes had gekregen. ''Alsjeblieft,'' mompelde ze zachtjes en een lach rolde over mijn lippen.
          Het lachen was me snel vergaan toen ik het gevoel had dat ik werkelijk ging kotsen, had dan ook gestopt Nathan. Ik schoof de stoel naar achter en liep op een iets hoger tempo richting de deur en bukte daar terwijl ik leunde tegen de zijkant van het huis. Nu pas viel mijn oog op een gedaante die hopeloos op de grond lag, door mijn dronken kop herkende ik de jongen niet gelijk maar toen pas werd mij duidelijk dat het Kyros was. ''Wie hebben we daar?'' Vroeg ik hem spottend en schudde mijn hoofd terwijl ik overeind kwam. ''Kom hier,'' dwong ik hem terwijl ik probeerde mijn voeten op een plek te houden. Toen hij binnen een enkele seconden niet reageerde bukte ik pakte hem bij zijn kraag om hem een vuist te geven tegen zijn kaak. Gelijk had ik spijt van mijn impulsieve beslissing en kon ik mijn evenwicht niet houden waardoor ik nu zwijgend naast hem zat. ''Kyros, luister,'' stotterde ik en beet op mijn lip. Ik greep de muur vast als hulp om overeind te komen en liet kort mijn blik op Kyros vallen. ''Vertel dit tegen niemand, goed?'' Ik keek hem haast smekend aan en probeerde mezelf bij elkaar te houden voor het geval ik straks weer naar binnen zou gaan. Uit mijn zak haalde ik een pakje sigaretten en ik stak er gestrest en gehaast eentje op, hopend dat niemand mij hier zou zien met Kyros.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 18:12 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Getting hit.

          'Wie hebben we daar?' Ik kijk op en zie tot mijn verachting dat Nathan op me af komt lopen. Ik negeer hem en veeg snel mijn tranen weg.
          'Kom hier.'
          'Fuck off Parker,' mompel ik schor. Op dat moment voel ik hoe hij me aan mijn kraag omhoog trekt en het volgende dat ik voel is een harde vuist tegen mijn gezicht. Ik struikel achteruit.
          'What the hell dude!?' stoot ik uit. Als reactie geef ik hem een klap, helaas is die lang niet zo hard als die van hem. Ik had echt moeten luisteren toen Finn me vertelde hoe ik moest slaan.
          'Kyros, luister. Vertel dit tegen niemand, goed?' Ik frons lichtjes. Hij is zo te zien echt heel erg dronken. Ik wrijf over mijn wang heen die ondertussen hard begint te kloppen, als ik mijn hand weg haal zit er een rood goedje op mijn handen. Ik vloek zachtjes en druk mijn hand op de wond.
          'Ga weg, Nathan,' grom ik en ik duw hem richting de voortuin. Ik heb absoluut geen zin in hem en nu moet ik ook nog eens ijs gaan halen omdat die eikel me geslagen heeft.
          'Waar was dat überhaupt voor nodig?' snauw ik, 'je bent zo'n eikel. Jezus. Kan je me niet gewoon alleen laten? Ben je hier nou serieus alleen naar buiten gekomen om ruzie te zoeken.' Ik knijp mijn ogen dicht. Okay, het doet meer pijn dan ik verwacht had.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          Na weer wat gekibbel om het feit dat Benjamin Kyros had gezoend in het bijzijn van Jess –– wat ik overigens nogal onacceptabel vond, was ze helemaal gebroken en ging haast door het lint. Ik moest me echter wel inhouden om niet 'ik zei het toch' tegen mijn beste vriendin te zeggen, maar haar gewoon te steunen sinds ze dat maandag ook deed.
          Nadat Finn erbij was, begon hij het spel uit te leggen terwijl ik in het niets staarde. Ik had mijn kansen bij hem verpest en de kans dat ik hem terug zou krijgen was nihil –– het was allemaal mijn fout. Mijn ogen volgden het flesje toen hij het liet draaien en keek met grote ogen hoe de mond van het flesje precies tussen Abby en mij stopte. Het was niet een verrassing toen Finn naar voren boog en Abby zoende. Ik hoorde hoe een vreugdeloos lachje Jess' haar mond verliet en zo ook uit die van Nathan. Zelf kon ik het niet laten om een schamper lachje uit mijn mond te laten rollen ––– ik had geen zin meer in emoties op dit moment. Ik moest meer alcohol gaan consumeren zodat mijn stemmingswisselingen eens uit mijn weg zouden gaan in plaats van steeds te bikkelen met mezelf.
          Abby gaf de fles door aan Jess, waar de fles bij Benjamin eindigde. Auch. Ze keek me met een wanhopige blik aan en ik keerde die terug. Ik had geen flauw idee wat ze nu nog kon doen om zich uit de situatie te redden. Zuchtend draaide ik me kort om - om twee bekers te pakken. Pure wodka en pure Bacardi. Wauw, goede keuze. De eerste beker had ik sneller op dan ik had gedacht en met de tweede in mijn handen keek ik toe hoe Jess naar Benjamin boog. Op het laatste moment haar hand op de lippen van Benjamin plaatste en zo haar hand kuste. Begrijpelijk.
          "Aan jou de eer," Jess keek me wanhopig aan terwijl ik de fles van haar aannam. Ik keek haar zo geruststellend mogelijk aan en glimlachte zwakjes. Zachtjes biddend –– ik was niet eens gelovig, maar de gedachte hielp –– zette ik de fles horizontaal op de tafel en gaf het een middelmatige draai. Mijn ogen had ik gesloten en dus ging ik op mijn gehoor af wanneer de fles stopte. Ik nam het laatste slokje van mijn wodka en voelde hoe de alcohol nu pas begon te werken. Een diepe zucht verliet mijn lippen toen ik hoorde dat de fles was gestopt met draaien en keek daarna de persoon aan waar die was geëindigd. Ik begon binnensmonds te vloeken en schudde mijn hoofd zuchtend terwijl ik mijn beker op de tafel neerzette. Waarom moest dit mij overkomen? Ik boog voorover en drukte een snelle kus op zijn mond. Niets meer, niets minder.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nathan Cole Parker



    ''Fuck off Parker,'' is het enige wat hij schamper uit kan brengen. Aan zijn gezicht was te zien dat hij zeker niet hier voor zijn plezier zat, hij struikelt achteruit door mijn klap en geeft uit reflex een klap terug die bij mij enkel een licht gebonk gevoel achterlaat.
          ''What the hell dude!?'' Is het enigste wat hij kan uitstoten en door de duw die ik richting de voortuin kreeg viel de sigaret uit mijn handen en vloekte ik kort binnensmonds en werden mijn kotsneigingen alleen nog maar meer opgewekt. ''Ga weg, Nathan,'' gromde hij en ik zie nu pas dat hij bloedt. Ik stotterde lichtjes en draaide me vervolgens om; om mijn etensresten uit te kosten. Verdomme. Dit was nou echt vreselijk vies, ik leunde tegen de muur en probeerde mijn ademhaling weer op de rails te krijgen.
          ''Waar was dat überhaupt voor nodig?'' snauwde hij, ''je bent zo'n eikel. Jezus. Kan je me niet gewoon alleen laten? Ben je hier nou serieus alleen naar buiten gekomen om ruzie te zoeken.'' Ik zuchtte en keek hem toen weer aan, ''Kyros, houd je bek.'' Mijn ogen gingen over hem en ik liep naar hem toe om hem vervolgens een duw te geven. ''Omdat je al verdomme de hele tijd zit te. . .'' Ik maakte mijn zin niet af, ik had gewoon een hekel aan hem – ik had geen reden nodig. ''Ik ga naar binnen,'' meldde ik hem terwijl ik mijn eigen kots probeerde te vermijden.


    Everything is illuminated by the light of our past.




    Benjamin George O'Donnel



    'Shit. Shit. Shit. Ze weten het,' zei Ky plots nadat onze kus beëindigt was en vragend keek ik hem aan. 'I-Ik moet gaan, het spijt me. Ik heb het verpest,' vervolgde hij vluchtig en ik wilde hem nog tegenhouden maar hij was al weggelopen . "Ky!?" het kwam nogal wat wanhopig over mijn lippen en met een diepe zucht nam ik de flas alcohol die nog op de grond lag en nam ik een flinke teug... Fijn... Ik was echt alles kwijt nu... Met tegenzin liep ik terug het huis binnen en nam nog een slok van de drank waarna ik de fles ergens dropte en me maar bij de meeste partygangers te voegen aan de ronde tafel. Ze speelden Spin the bottle en een beetje te laat besefte ik dat het aan Jess was. De fles draaide goed door en ik had zin om weg te gaan tot ik zag dat de flas stopte en de tuit mijn richting uit wees. "Oh no." mompel ik en merkte ook dat Jess hier geen zin in had. Haar lijkbleke gezicht en geschrokken uitdrukking waren me niet ontgaan en ik rolde kort met mijn ogen. Na even boog ze zich naar me toe, en hoewel ik mijn gezicht zou draaien moest ze me willen kunnen merkte ik aan haar dat ze wat anders vanplan was dus bleef ik stilstaan en inderdaad. Eens ze bijna mijn lippen berijkt had duwde ze haar hand voor mijn mond om daar een kus op de drukken. Misschien wel laag, maar ik was blij dat het geen echte kus was. Mijn gedachten draaiden volle toeren en hoewel ik mijn gevoelens voor Jess wilde wegstoppen leek het me toch verdomt moeilijk, maar ik had ook nog gevoelens voor Kyros. Ik schudde het uit mijn hoofd en besloot gewoon rustig toe te kijken wat er zou gebeuren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    BikiniOutfit


          Vanonder mijn wimpers kijk ik zo nu en dan naar Benjamin terwijl ik nerveus heen en weer wiebel op mijn stoel. Ergens voel ik me nu nog een grotere bitch dan voorheen, en een hele kinderachtige ook nog. Het was nogal watjes achtig van me om hem zo te zoenen, hoewel ik het niet anders had kunnen doen, tenzij ik had willen afgaan. Zijn gezicht had boekdelen gesproken, als ik het niet zo had gedaan – had hij zijn gezicht gewoon weggetrokken en had ik daar voor paal gestaan. Het feit dat Jace – Finn moet zoenen gaat dwars langs me heen en verveeld ga ik maar wat WhatsAppen. Kennelijk is toch niet de hele school aanwezig hier want Kyros is geslagen, door niemand minder dan Nathan. Geschrokken hap ik naar adem en sla ik mijn hand hard tegen mijn voorhoofd. Dit feest is zó een succes, ongelofelijk. Uiteindelijk besluit ik hem maar gewoon gezelschap te houden, de mensen hier beginnen me de keel uit te hangen en ik heb behoefte aan iemand die wat minder gestoord is. Hoewel, eigenlijk ben ik ook gewoon gek in mijn hoofd en moet ik maar mijn mond houden, but let's just ignore that one.
    "Veel plezier nog met dit kut spel," mompel ik terwijl ik iedereen even aankijk en opsta. Met een red cup gevuld met Bacardi en cola in mijn hand – na eerst nog flink wat slokken genomen te hebben – loop ik weg van de tafel. Ik loop nog even langs de keuken voor wat ijs dat ik in een theedoek wikkel en vervolgens meeneem naar buiten. Daar zie ik Kyros al zitten en met een zwakke glimlach ga ik naast hem zitten.
    "Hey," mompel ik zachtjes terwijl ik de theedoek gevuld met ijs aan hem geef. "Gaat het een beetje?" ik kijk wat schaapachtig om mij heen terwijl ik mijn beker leegdrink en weggooi.
    "So... Shirtsleeves?"

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 21:33 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Feeling like total shit.

          'Kyros, houd je bek.' Ik trek mijn neus op bij de geur van zijn kots. Gross. Nathan geeft me een duw en ik val bijna achteruit. Eikel.
          'Omdat je al verdomme de hele tijd zit te. . .' Ik wacht tot hij zijn zin afmaakt, maar hij lijkt klaar te zijn. 'Ik ga naar binnen.'
          'Doe dat ja,' mompel ik en ik laat me weer op de grond zakken.'
          'Hey.' Ik kijk op en zie tot mijn opluchting Jess staan.
          'Hee,' mompel ik, waarna ik zachtjes kreun van de pijn. Ik pak de zak ijs aan en mompel een kort "dankje".
          'Gaat het een beetje?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op.
          'Ik leef,' reageer ik droogjes. Ik hoop dat mijn ogen niet rood zijn van het huilen van eerder, ik schaam me al genoeg. 'Jij?'
          'So... shirtsleeves?' vraagt ze.
          'Ja is goed, maar zullen we eerst even de andere joinen met hun spelletje?' vraag ik. Ik kom overeind en trek haar overeind. Met de ijs zak tegen mijn wang aangedrukt pak ik haar hand vast en trek ik haar mee richting de andere.
          'En daarnaast heb ik nodig meer drank nodig,' mompel ik. Ik negeer Nathan als we hem voorbij lopen en schenk voor Jess en mij allebei een glas alcohol in om vervolgens stilletjes bij de groep te gaan staan, in de hoop dat niemand merkt dat mijn halve gezicht onder het bloed zit en ik er vreselijk uit zie. Iedereen is hopelijk dronk genoeg. Ik zucht zachtjes en mijn blik valt op Benjamin. Ik wil tegen hem praten, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen. Misschien zie ik veel meer in dan dat het is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    BikiniOutfit

          Ook ik haal mijn schouders op en ik schud kort mijn hoofd.
    "Ik heb me nog nooit beter gevoeld," zeg ik droogjes waarna ik een "geen probleem" mompel. Onderzoekend kijk ik hem aan, ik snap wel waarom Benjamin hem leuk vindt. Hij is knap, lief en down to earth, allemaal goede kwaliteiten en ik hoop dat die twee gelukkig worden. Het was te verwachten dat Benjamin en ik nooit gingen werken, volgens mij was onze relatie meer op seks gebaseerd dan op echte gevoelens. Als ik er nu op terug kijk lach ik mezelf ook wel vol uit in mijn gezicht, wat was ik lekker naïef bezig.
    "Ja is goed, maar zullen we eerst even de andere joinen met hun spelletje?" vraagt hij terwijl hij overeind komt en mij ook overeind helpt. Ik zucht even en wil "nee" zeggen, ik kom daar net vandaan op een zeker persoon te ontvluchten. Die actie was kennelijk totaal nutteloos geweest, karma haat mij echt vandaag. Wanneer hij mijn hand vastpakt en me mee naar binnen trekt stribbel ik echter niet tegen, waarom zou ik ook. De zin om tegen te te stribbelen is bij mij ver te zoeken, hoewel de zin om Benjamin dadelijk weer onder ogen te komen misschien nog wel verder te zoeken is.
    "En daarnaast heb ik nodig meer drank nodig," mompelt hij en ik maak een instemmend geluidje. Hoe meer alcohol, hoe minder gevoelens, hoe beter zullen we maar zeggen. Dankbaar neem ik de beker van hem aan voordat ik twee grote slokken neem en de branderige pijn wegknipper. Voor een seconde ga ik naast Kyros staan en kijk even naar iedereen. Mijn oog valt weer even op Benjamin voordat ik naar Kyros kijk en ik schud even mijn hoofd.
    "Ik ga maar even ergens anders heen," mompel ik spijtig tegen hem voordat ik me met moeite door de massa weet te persen en ergens, zo ver mogelijk van zowel Kyros als Benjamin vandaan weer plaatsneem aan de tafel.
    "Hi," zeg ik droog terwijl ik de beker weer leeg drink en hem ergens achter mij nogal lomp weggooi.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 21:34 ]


    I just caught the wave in your eyes

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade


          Een grijnst siert haar gezicht terwijl ze met haar heupen op de beat van de muziek begint te bewegen en ik kijk haar even vreemd aan – die is ver heen.
    "Why not with the hottest boy of school?" grinnikt ze terwijl ze met haar heupen blijft bewegen en haar armen om haar nek slaat. "En btw, je bent niet echt een gentleman hè? Zomaar voor een vrouw weglopen is niet zo lief," zegt ze bijzonder vrolijk waardoor ik even moet lachen en ik schud even mijn hoofd.
    "Ach wat zal ik zeggen, ik ben ook niet zo lief?" zeg ik en dan schiet me plots iets te binnen. "Oh ja, je wilde me toch zien lachen?" ik wiebelende even met mijn wenkbrauwen en lachte even naar haar voordat ik mijn armen nu echt om haar middel wikkelde. Hale kijkt me afwachtend aan terwijl ze haar heupen ritmisch op de maat blijft bewegen en ik grijns even.
    "Trouwens, hottest boy of school eh?" herhaal ik geamuseerd haar woorden en kantel mijn hoofd wat terwijl ik wat losser wordt en ook rustig begin te bewegen op de muziek. Eerst enkel mijn onderlichaam, die ik netjes op de maat synchroon met die van haar beweeg. Mijn armen wikkel ik nog wat strakker om haar middel terwijl ik haar lichaam nog wat dichter tegen de mijne druk. "Nou laat ik dan maar eerlijk zijn: het is me een eer te mogen dansen with the most attractive girl of school," fluister ik in haar oor terwijl ik haar soepel een rondje laat draaien om haar as.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 22:35 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Nathan Cole Parker



    ''Doe dat ja,'' mompelde hij nog en ik had mijn weg wankelend naar binnen gevonden en schoof mezelf aan de tafel waar de rest nog zat te spelen. Kyros en Jess hadden mij genegeerd en ik gaf ze geen ongelijk; met het slaan van Kyros had ik meer vijanden dan vrienden gemaakt. Toen Jess en Kyros terug aan de tafel waren liet ik kort mijn blik over de twee gaan, Kyros had naast het bebloede deel van zijn gezicht een ijszak er bij gepakt.
    ''Mijn beurt,'' riep ik en pakte het flesje over van degene die er net aan de beurt waren en draaide hem met moeite aangezien ik iets over de tafel moet leunen en niet bepaald meer gecoördineerd was. Mijn blik was gefocust op het flesje die bij Jess eindigde, zoveel geluk had ik dus. Mijn blik ging over de mensen heen en ik zocht uit paniek Benji maar toen ik hem eenmaal had gevonden wendde ik hem gauw af. Nu moest mijn aandacht op Jess gefocust zijn, ze zat niet ver weg en ik schoof mijn stoel naar achteren en liep richting haar toe terwijl ik met mijn hand door haar, haar ging en mijn lippen ruw op die van haar te drukken. De zoen duurde waarschijnlijk langer dan die andere maar het kon mij even niet schelen, mijn handen gingen even kort over haar heen en een glimlach sierde mijn lippen tijdens het zoenen door.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    BikiniOutfit

          Mijn ogen volgen Nathan terwijl hij ook bij het spel aanschuift en gelijk zijn beurt opeist. Ik kan het niet laten om even te lachen als ik zie hoe hij met moeite de fles aan het draaien weet te krijgen. Toch begint het lege bier flesje te tollen en te tollen en nieuwsgierig kijk ik toe hoe het flesje tot stilstand komt. Wie is de gelukkige meid – of jongen dat kan natuurlijk ook – die met Nathan mag zoenen? Sorry, ik mag dan nu net single zijn, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik Nathan niet ontzettend aantrekkelijk en knap vind. Wanneer het flesje echter stopt met draaien en de tuit naar mij wijst slik ik, oh god. Moet dat nou echt nu? Ik bedoel, met Nathan zoenen vind ik echt geen straf, maar na alles dat er is gebeurd – plus het feit dat Benjamin recht tegenover mij zit. Nope, ik sta nu niet echt te springen van enthousiasme, mogen dat duidelijk zijn aan allen. Ook Nathan lijkt even overdonderd want hij kijkt even om zich heen, dat hij Benjamin aankijkt ontgaat mij ook niet – hoe gênant... Gelukkig went hij gauw zijn blik af en focust zich dan op mij voordat hij zijn stoel naar achteren schuift. Gezien we vlak naast elkaar zitten is hij in enkele stappen bij me en voordat ik nog wat kan zeggen drukt hij zijn lippen ruw op die van mij. Overdonderd door zijn actie zoen ik hem blindelings vurig terug terwijl ik mijn armen om zijn nek sla en voel hoe hij zijn handen door mijn haren haalt. Deze glijden door vanuit mijn haar over mijn lichaam heen en wanneer hij tegen mijn lippen aan glimlacht, glimlach ik zwakjes terug voordat ik met mijn tong tegen zijn onderlip strijk en vraag om toestemming. Wanneer ik deze verkrijg, verken ik zijn mond speels met mijn tong terwijl ik wat met zijn haar speel met mijn vingers. Net voordat de zoen heftiger wordt trek ik me subtiel terug uit de zoen en na nog een snelle, korte kus op Nathan's lippen gedrukt te hebben – ga ik weer normaal zitten en kijk iedereen even blozend aan – zo ook Benjamin. Wanneer onze blikken elkaar kruisen wend ik echter mijn blik ook weer zo snel mogelijk af en focus me op het flesje dat nog steeds voor mijn neus ligt en naar mij wijst. Onze zoen heeft veel langer geduurd dan nodig, maar ergens moest het even, alle opgekropte emoties kon ik er zo gewoon even uit laten in één actie waarvan ik betwijfel of ik er überhaupt spijt van ga krijgen
    "Maak van die 70 maar 85," knipoog ik nog fluisterend naar Nathan, zodat alleen hij het kan horen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 23:11 ]


    I just caught the wave in your eyes

    | Timlin > Targarye (<.>)


    That is a perfect copy of reality.

    (Via mijn telefoon dus sorry voor eventuele typfouten)

    Finn Lesley Montgomery

    Ik haal mijn lippen van Abby's lippen af en voel me ernstig ongemakkelijk. Ik heb zojuist het nieuwe meisje voor de neus van iedereen gekust en ik kan absoluut niet peilen of ze het wel wilde of niet. Natuurlijk is het mijn charme om dit soort dingen te verpesten, ik ben immers niet zo'n held op het gebied van vrouwen - behalve als het om Jace gaat, bij haar weet ik precies wat ik moet doen. Bij Abby is dat echter niet het geval.
          Vervolgens wordt de fles doorgegeven aan Jace en uiteraard eindigt de hals wijzend naar mij. Gauw drukt Jace een kus op mijn lippen. Hoewel het zo vertrouwd voelt, voelt het vreemder dan ooit. De fles gaat de tafel weer rond en ik kan mijn gedachten er niet bij houden. Het vreet aan me dat Jace en ik zo vaag tegen elkaar doen. Het zou beter zijn als we alles uitpraten. Daarom zoek ik ernstig naar haar ogen en zodra we elkaar in oogcontact ontmoeten, wenk ik haar richting boven.
          'Slaapkamer' mime ik met mijn mond en zo onopvallend mogelijk kijk ik haar dringend aan. Ik excuseer mezelf met het excuus dat ik naar de WC moet en ik wandel naar boven. Hier plof ik neer op mijn bed en ik wacht totdat Jace komt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    CHARLOTTE 'CHARLIE' KATE GREEN
    Alternative and health guru • 12th grade
    BikiniOutfit


          Is het raar om met elkaar te praten via WhatsApp terwijl je praktisch naast elkaar zit? Vast wel. Hoe dan ook, dat doen Ira en ik momenteel terwijl we onze pizza's nuttigen. Soms verslik ik me in een hap pizza omdat hij me zo nodig aan het lachen moet maken met een berichtje. Met een stomme grijns kijk ik naar mijn beeldscherm wanneer hij eruit flapt dat hij om mij geeft en ik krijg het helemaal warm vanbinnen, die zag ik niet aankomen. Blozend kijk ik hem aan voordat ik mijn blik weer snel afwend en me concentreer op mijn pizza, die helaas bijna op is. Gelukkig is alles een stuk makkelijker over het internet, zodoende krijg ik het voor elkaar om te zeggen dat ik hem ook leuk vind, via WhatsApp weliswaar maar het is iets. Net wanneer ik iets wil zeggen in het echt hoor ik Owen's stem waardoor ik me omdraai.
    "Owie!" zeg ik met een brede glimlach en sla mijn armen enthousiast om de jongen heen ter begroeting. "Jaa, pizza for the win," grinnik ik en stop het laatste stukje pizza in mijn mond. Dan hoor ik opeens dat Spin the Bottle wordt aangekondigd waardoor ik gelijk opkijk.
    "Oeh! Zulen we kijken?" vraag ik dan aan de twee jongens terwijl ik opsta en hun beide aankijk. Echter zonder nog op een antwoord te wachten pak ik hun handen vast en sleur ze mee in de richting van het gejoel en gejuich.
    "Aan de kant, personeel," roep ik rond en ik krijg wat chagrijnige blikken toegeworpen. Toch werkt het want wat mensen springen aan de kant waardoor ik voor mijzelf, Ira en Owen een goed plekje vooraan weet te bemachtigen.

    - sorry, dit is prut :') -

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 23:36 ]


    I just caught the wave in your eyes

    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social butterfly • 12th grade • 17


          Toen Luke lachte bekeek ik hem vrolijk, terwijl ik tegelijkertijd naar de muziek luisterde die voor geen tweehonderd procent te overstemmen was.
          "Ach wat zal ik zeggen, ik ben ook niet zo lief?" Ik grinnikte even en bekeek hem met fonkelende kijkers.
          "Ik vind je wel lief hoor," zei ik met een verassende, luide stem.
          "Oh ja, je wilde me toch zien lachen?" Luke wiebelde met zijn wenkbrauwen, waardoor ik zelf even moest lachen - en daarbij knikte ik met mijn hoofd heen en weer. Hij lachte evenals naar mij, voordat ik zijn armen om mijn middel voelde.
          "Het staat je perfect, like really perfect," merkte ik op.
          "Trouwens, hottest boy of school eh?" Ik haalde onschuldig mijn schouders op, terwijl Lucas ook in beweging trachtte te komen. En Chris had gelijk - zo slecht is hij nog geen eens. Hij versterkte zijn houding rondom mijn middel en ik kreeg nog mee hoe hij mij dichter naar zich toetrok. Niet dat ik er wat tegen had. Het enigste wat ik nu ook deed was verder bewegen op de muziek terwijl ik mijn kijkers in de zijne boorde.
          "Nou laat ik dan maar eerlijk zijn: het is me een eer te dansen met de most attractive girl of school." Ik had mijn ogen even gesloten, doordat ik de muziek wou genieten - echter keek ik Luke even grijnzend aan terwijl hij me een rondje om mijn eigen as liet draaien.Na het rondje drukte ik mezelf ook helemaal tegen hem aan, en merkte het verschil in lengte alsnog ondanks mijn heels.
          "Dan zijn we toch het perfecte duo, niet? Lucas Hughes en Hadley Galloway, the most sexy humans at school." Ik grinnikte even, terwijl ik hem schattend bekeek.
          "Met die complimenten ben je toch wel een gentleman. En daarnaast, een goede danser."
          Ik sloeg mijn armen weer om zijn nek en voelde weer dat draaierige gevoel - echter negeerde ik het gewoon. Mijn blik gleed even over Lucas' gezicht, en uit het niets trok ik hem dichter naar me toe en drukte mijn lippen stevig op de zijne.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 23:30 ]


    I just caught the wave in your eyes