• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Dat ik een bepaalde mening heb, hoeft niet te zeggen dat jij iedere keer moet opduiken om die in de grond te drukken. Soms ben ik het zo kotsbeu allemaal.


    26 - 02 - '16

    Clicker schreef:
    (...)
    wohoooo let's celebrate !!

    Hahaha, en hoe dan?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    "Als jij mij vermoordt, dan wordt mama zo boos dat ze je niet meer als dochter wil en dan verkoopt ze je op eBay aan het weeshuis, voor 50 euro – je bent eigenlijk maar 50 cent waard, maar mama wil er natuurlijk wel iets aan verdienen, dus verkoopt ze je voor 50 euro. Dus je moet me wel laten leven."

    Het antwoord van mijn zusje toen ik dreigde (voor de grap natuurlijk) dat ik haar aan mijn slang zou voeren als ze me nu niet met rust liet. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik snap niet wat iemand in jouw humor ziet. Het is gewoon zielig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dramaaa :W

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 18:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    26 - 02 - '16

    Soms vraag ik me echt af hoe ik deze vreselijke bitch ben geworden..

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 18:43 ]

    Eigengrau schreef:
    "Als jij mij vermoordt, dan wordt mama zo boos dat ze je niet meer als dochter wil en dan verkoopt ze je op eBay aan het weeshuis, voor 50 euro – je bent eigenlijk maar 50 cent waard, maar mama wil er natuurlijk wel iets aan verdienen, dus verkoopt ze je voor 50 euro. Dus je moet me wel laten leven."

    Het antwoord van mijn zusje toen ik dreigde (voor de grap natuurlijk) dat ik haar aan mijn slang zou voeren als ze me nu niet met rust liet. :'D

    Hahahahaha :'D Ik denk dat je toch wel iets meer waard bent dan 50 cent :'D. Maar heb jij een slang? Of was dat een fantasie-idee ofzo?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    (...)
    Hahahahaha :'D Ik denk dat je toch wel iets meer waard bent dan 50 cent :'D. Maar heb jij een slang? Of was dat een fantasie-idee ofzo?

    Ahw, dankjewel. :'D En ja, een python, maar wees gerust. Hij eet enkel muizen, geen kinderen, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat moment dat Justin Bieber je op een enorm flirterige manier een aspirientje aanbiedt en jullie bijna zoenen, maar op dat moment zijn moeder binnenkomt en de sfeer helemaal verpest. Klik. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Euh...


    16 - 09 - '17

    Deze dag is zelfs nog erger dan gisteren. IK KAN ER FUCKING OOK NIET AAN DOEN DAT JULLIE BOTTEN KOCHTEN DIE EEN MAAT TE GROOT ZIJN TERWIJL IK ZEI OM EEN 37 TE NEMEN EN GEEN FUCKING 38. Ja, en nu moet ik zeker terug gaan om ze te ruilen, eyy? Als jullie nu eens niet denken dat jullie dochter een betweterige en puberende tiener is en eens echt geloven wat ze zegt. :')
    Daarbij, stop alsjeblieft met nu alles op mij te pinnen. Oh en stop ook met zeggen: 'Als jij dat nu eens gedaan had toen, maar natuurlijk heb jij dat niet gedaan', terwijl het eigenlijk helemaal niet logisch is dat ik het zou doen cuz ik ga niet elke keer checken of jullie je sleutels bij hebben. Maar of course, ik ben de puberende tiener. (krul)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 19:09 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het blijft lachwekkend hoe sommige mensen woorden typen. Zowiezo/sowiezo/zowieso, it's your's (you ares?)..

    Phasia schreef:
    Het blijft lachwekkend hoe sommige mensen woorden typen. Zowiezo/sowiezo/zowieso, it's your's (you ares?)..


    SOWIESO! :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe kan ik nu alweer honger hebben? :')


    Caution first, always.