• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Voor zo'n beetje ieder gedicht die ik maak, ja. :'D

    Niet opgemerkt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Ahw, dankjewel. :'D En ja, een python, maar wees gerust. Hij eet enkel muizen, geen kinderen, haha.

    Awesome!


    Lolicia schreef:
    Ik vind 't echt irritant dat je voor elk gedicht een topic moet openen. Like, seriously? :}

    Dit is een van de weinige keren dat ik weet over wie iemand het heeft :')

    Ik promoot zelf lang niet al mijn gedichten. De laatste keer dat ik een gedicht promootte, kreeg ik maar één reactie. Nu ga ik proberen om bij mijn volgende promotie minstens vier reacties te krijgen :'D. Eens zien of het lukt.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lolicia schreef:
    (...)
    Niet opgemerkt.


    Muwhahaha. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TARDlS schreef:
    (...)
    Dit is een van de weinige keren dat ik weet over wie iemand het heeft :')

    Ik promoot zelf lang niet al mijn gedichten. De laatste keer dat ik een gedicht promootte, kreeg ik maar één reactie. Nu ga ik proberen om bij mijn volgende promotie minstens vier reacties te krijgen :'D. Eens zien of het lukt.


    Hoe meer gedichten je plaatst (of althans, in mijn geval. Kan ook komen doordat ik niet zo goed ben), hoe minder men op den duur reageren gaat. Heb ook wel eens geen enkele reactie gehad. x)

    Maar 4 reacties is een goed streven! :Y) Zolang al die 4 reacties maar niet van jezelf zijn, ghehe. ;P



    OTOFT: Hmmmm ik denk dat ik het tóch doe. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "Suck more dick please... you're not quiet enough."

    Ik ga geen woorden meer vuil maken aan jou.

    Gibbsieeeeee! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Heel veel sterkte Mitchell!
    Tigresse schreef:
    (...)

    Heel veel sterkte.
    Gibbs schreef:
    (...)

    [IMAGE]

    Gecondoleerd en heel veel sterkte!
    Havilliard schreef:
    (...)

    [IMAGE]
    Thank you all!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh geweldig ik heb nog een variant gevonden op Mijn Zoete Liefde....
    Daar gaat de rest van mijn middag :'D Het is zo slecht dat het goed is.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Deserter... yay..

    Waarom moet ik nu net een periode hebben waarop alles wat ik schrijf pure prut is? D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat deze dag maar snel om is! Je bent heel de tijd aan het stressen, je bent niet te genieten en je zeurt me de oren van het hoofd! IK WIL JE HET HUIS UIT! UUUUGH! (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Op een of andere manier is de balans tussen beschrijvingen en dialoog gewoon niet lekker, of zo. Iedere zin lijkt met een naam te beginnen, pff. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Op een of andere manier is de balans tussen beschrijvingen en dialoog gewoon niet lekker, of zo. Iedere zin lijkt met een naam te beginnen, pff. ;-;

    Yep yep yep. Eindeloooos. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yep yep yep. Eindeloooos. D:


    Het is zo frustrerend. Ik weet dat er nog iets anders tussen moet, maar iedere zin die ik kan bedenken begint weer met Oliver of Percy of hij, en dat klinkt gewoon niet, meh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan