• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ugh, I'm so fucking stupid. Of course you trust her more. I'm so naive for thinking that you actually chose me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat moment dat je je oude schoolboeken wilt verkopen maar je er precies 0 euro voor krijgt. En dan te bedenken dat de helft van die boeken alleen maar op zolder een beetje hebben liggen chillen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Boep biep boep deleted all your pictures. Nu je hoofd nog van mijn netvlies zien te krijgen.


    i put the fun in funeral

    Ik heb serieus nog geen een keer, tijdens deze vakantie, Kolonisten van Catan gewonnen. Wat een kut spel! :W


    26 - 02 - '16

    Bwuuuuh, langzame upgrade is langzaam. ):


    Deep inside, I've never felt alive

    hoi Ethan,
    Jouw naam doet me denken aan een van de characters van mijn story :Y) hahahah

    Zo fijn als je na een lange tijd weer aan je verhaal bezig kan omdat je eerder geen woord meer op papier kreeg..

    ... oke dan :/

    Toch wel een leuk moment als je een van je oudere verhalen opnieuw kan lezen en vergeten bent wat er gaat gebeuren, waardoor het bijna je eigen verhaal niet meer lijkt en je niet alles bekritiseert en je er werkelijk gewoon kan genieten zo van wow soms schrijf ik echt leuke dingen wow positiviteit

    Is mijn computer nou met me aan het fucken of is positiviteit werkelijk verkeerd gespeld? Huh? Google zegt dat het goed is. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Helaas is moorden tegen de wet, maar als ik een kans had zou ik jou uit je huis lokken en met een sniper rifle afknallen omdat het kennelijk wel 'ok' is om een beroemde leeuw af te knallen.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Toch wel een leuk moment als je een van je oudere verhalen opnieuw kan lezen en vergeten bent wat er gaat gebeuren, waardoor het bijna je eigen verhaal niet meer lijkt en je niet alles bekritiseert en je er werkelijk gewoon kan genieten zo van wow soms schrijf ik echt leuke dingen wow positiviteit

    Is mijn computer nou met me aan het fucken of is positiviteit werkelijk verkeerd gespeld? Huh? Google zegt dat het goed is. D:


    Dat heb ik ook met 't woord negativiteit lol. Terwijl het hier op Q wel goed wordt gerekend. Waarschijnlijk mijn computer die het leuk vindt om me om kwart over 11 's avonds nog voor een dilemma te zetten.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 23:18 ]


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    Helaas is moorden tegen de wet, maar als ik een kans had zou ik jou uit je huis lokken en met een sniper rifle afknallen omdat het kennelijk wel 'ok' is om een beroemde leeuw af te knallen.

    Wtf, dat bedoelde ik helemaal niet. Rustig zeg.

    Phasia schreef:
    (...)
    Wtf, dat bedoelde ik helemaal niet. Rustig zeg.


    Wie zegt dat ik het over jou heb. :W
    Niet alles draait om jou lol.


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Wie zegt dat ik het over jou heb. :W
    Niet alles draait om jou lol.

    Ik ben de enige in dat topic die niet zei dat het vreselijk is..

    Phasia schreef:
    (...)
    Ik ben de enige in dat topic die niet zei dat het vreselijk is..


    Er is ook nog Facebook en de rest van het internet vol met mensen die geen fuck om zo'n dier geven en ja, daar maak ik me flink kwaad om.


    26 - 02 - '16