• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Chrysalism schreef:
    (...)

    Er is ook nog Facebook en de rest van het internet vol met mensen die geen fuck om zo'n dier geven en ja, daar maak ik me flink kwaad om.

    Nou, sorry dan. Ik voelde me aangevallen door dit, gelinkt met je reactie in het topic.

    Fancy windows 10 is fancy. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    Fancy windows 10 is fancy. :Y)


    ;o
    I'm jelly. Ik heb al een mail gehad, maar ik kan 'm niet downloaden aangezien ik het internet dat helemaal verpest hier.


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    (...)

    ;o
    I'm jelly. Ik heb al een mail gehad, maar ik kan 'm niet downloaden aangezien ik het internet dat helemaal verpest hier.

    Pff, zolang je 'm gereserveerd hebt, kun je hem geloof ik nog wel een paar dagen/weken upgraden. Ik hoop alleen voor je dat je niet teveel bestanden op je computer hebt staan, want dat moet hij allemaal gaan kopiëren. Ik heb er nog niet zo veel, maar bij mij duurde het al ongeveer een uur.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 23:33 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Pff, zolang je 'm gereserveerd hebt, kun je hem geloof ik nog wel een paar dagen/weken upgraden. Ik hoop alleen voor je dat je niet teveel bestanden op je computer hebt staan, want dat moet hij allemaal gaan kopiëren. Ik heb er nog niet zo veel, maar bij mij duurde het al ongeveer een uur.


    Een paar duizend foto's ofzo

    Oeps.


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Een paar duizend foto's ofzo

    Oeps.

    Ik zou ervoor zorgen dat jij twee uur iets te doen hebt, als je die upgrade uitvoert, haha x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Ik zou ervoor zorgen dat jij twee uur iets te doen hebt, als je die upgrade uitvoert, haha x'D


    Haha c;
    Ik heb nog zes spelletjes voor de 3ds (Pokémon) dus dat valt te regelen ^^

    Bedankt voor de tip c;


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt jaloers als ik iedereen over windows 10 hoor praten. Ik heb nog steeds die stomme mail niet gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ImAwesome schreef:
    Ik ben echt jaloers als ik iedereen over windows 10 hoor praten. Ik heb nog steeds die stomme mail niet gehad.

    Je krijgt geen mail, je moet weer op dat icoontje drukken. ^^
    Als het goed is staat er dan dat je hem kunt upgraden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Je krijgt geen mail, je moet weer op dat icoontje drukken. ^^
    Als het goed is staat er dan dat je hem kunt upgraden.


    Dat staat er dus ook nergens. Alleen maar hoe ik het kan reserveren, en als ik daar op klik staat dat ik dat dus al gedaan heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Serieus meid, stop met de hele tijd over je "successen" te praten. Ja, heel knap dat je naar het Ek mocht, maar daar ben je niks geworden dus je komt net zoals de rest in een bak vergaande glorie totdat daadwerkelijk iets presteert. Stop dus maar lekker met elke dag nieuwe foto's op facebook en instagram te plaatsen van je Ek want nobody cares. En stop dan ook maar gelijk om elke jaar op nieuw te posten dan je zoveel jaar geleden tweede van Nederland bent geworden, ooit houdt je bewondering op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I've just got to pull myself together. No one cares about my crap.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ben m'n hele vakantie aan het ruïneren door aan kamp volgend schooljaar te denken... Leuk, op kamp met mensen die je gepest hebben of die je niet kent... Het is maar één dag, maar voor zo'n underdog als ik is dat niet zo'n goed plan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dat staat er dus ook nergens. Alleen maar hoe ik het kan reserveren, en als ik daar op klik staat dat ik dat dus al gedaan heb.

    Dan zal het vast nog iets langer duren. Heb je Windows 8.1? Of misschien een oudere computer?


    Deep inside, I've never felt alive