• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    He don't care. He don't care at all. He just like playing with my mind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ethan schreef:
    (...)
    Dan zal het vast nog iets langer duren. Heb je Windows 8.1? Of misschien een oudere computer?


    Ik heb windows 8.1.


    "Ignite, my love. Ignite."

    That awkward moment wanneer je erachter komt dat je lang niet zo erg over je ex heen bent als je dacht en je geen enkel recht meer hebt op jaloezie EN OPEENS JALOERS BENT voor het eerst in het hele jaar dat je met haar hebt gehad en Jip wtf is je probleem


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lolicia schreef:
    He don't care. He don't care at all. He just like playing with my mind.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Best lastig om met vuile brilglazen achter je pc te zitten. Ik zie zo wazig. :W


    Edit: Ok, proper maken met je mouwen is ook niet echt een oplossing...Ik heb alles erger gemaakt. Dan maar geen bril. :'D

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 1:01 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk niet dat ik dit lang kan volhouden. Als dit nogmaals voorkomt, maak ik er een einde aan. Je hebt overduidelijk meer gevoelens voor haar. Je zegt wel al die dingen, en alsof ik niet weet dat je mij niet op Facebook wilt vanwege haar, maar je bewijst het tegendeel met dat het je helemaal niks uitmaakt dat ze zulke dingen doet en zei tegen me. Nou, als je echt zoveel om haar geeft, wens ik je veel plezier met je leven met haar, maar ik wil hier geen part van zijn. Uiteindelijk heeft mijn zusje toch gelijk gehad, ik had naar d'r moeten luisteren.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 6:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vandaag wordt een kickass scriptie dag.


    •

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik heb windows 8.1.

    Dan weet ik het ook niet. Sorry.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dus. . . Die vrouw biedt helemaal aan om een aparte WiFi voor ons te laten installeren zodat we ook 's avonds na acht uur Wifi hebben, alleen omdat jij dan "toch niets op de laptop doet" heb je het maar afgewezen? Wat dus wil zeggen dat ik maar één of twéé uur per dag contact kan hebben met thuis.
    What. The. Fack.


    •

    Well..

    I'm going to be perfect. (cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik wil naar huis. Ik wil naar huis. Ik wil naar huis.


    •

    En hoe goed ken je het überhaupt?

    Ik geef t maar gewoon op. Ze mag je hebben. Ik word hier kotsziek van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh waarom trapt iedereen toch in jouw lieve karaktertje. Wacht maar, vroeg of laat ziet iedereen je ware kant en dan heb je niemand meer. Ik ben daar ook de fout in gegaan, jou vertrouwen. Nope, not gonna happen again. Loser.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.