• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt de grootste loser die er op deze aardbol rond loopt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik ben echt de grootste loser die er op deze aardbol rond loopt.


    Neehoor, verre van. Je bent geweldig. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is echt verschrikkelijk...Dan probeer je je kamer op te houden omdat het er uit ziet alsof er net een bom is ontploft maar geraak je elke keer weer afgeleid door de meest absurde dingen. Zoals jeugdfoto's. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb teveel gekocht en teveel gegeten. I feel sick.


    26 - 02 - '16

    Ok, ik geef het op...Ik ga mijn kamer vandaag niet meer opruime, ik ben het beu. Niet dat ik veel gedaan heb, maar ben het wel al beu. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blurryface schreef:
    Ooooh ik ben zo blij. Eindelijk TØP AF met mijn t-shirt, pet en armbandje. :Y)

    Ik wil een føtø. ;o

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 13:44 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als ik ooit een pedofiel een kind aan zie raken vermoord ik die persoon met liefde. Loopt er weer een in de buurt bij mij ergens rond. Ik zweer het je, ik weet hoe je eruit ziet. Als ik jou zie ben je dood!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fotoboek? Check! Genoeg vakantiefoto's? Check!

    Ik ga binnenkort een scrapbook maken, whoop whoop.


    26 - 02 - '16

    Stop met schreeuwen dat je dood gaat, iedereen gaat het ooit, maar het kwetst me dieper als je het zo zegt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh wauw. Had dat mij dan ook een keer gegund. Jezus zeg.


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    (...)

    Neehoor, verre van. Je bent geweldig. <3


    Dat is heel lief van je <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet niet of ik zo'n zin heb in vanavond. Had ik wel totdat jij er tegenop zag dat we met maar 3 zouden gaan. Pff, als je niet zo had gedaan, had ik er nog wel zin in. Maar goed, ik zal me daar toch amuseren, met hoe veel of hoe weinig we daar ook heengaan. Het gaat erom met wie je gaat en wat je er zelf van maakt. Als jij je voor zoiets niet gaat amuseren, jouw fout.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben teleurgesteld in iedereen die op King stemde (cat) Inclusief Yolanda, al weet ik niet voor wat zij stemde, maar het zal zeker niet juist zijn. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nutteloos dit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben zo blij dat ik op vakantie ga, eindelijk eens ff lekker uitrusten en mijn tijd nemen om te genieten :)


    No Music, No Life.