• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Vette mooie en gave ring van mijn vriend gehad ;3

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 16:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Painkiller schreef:
    Ik ben teleurgesteld in iedereen die op King stemde (cat) Inclusief Yolanda, al weet ik niet voor wat zij stemde, maar het zal zeker niet juist zijn. :')


    Het was geen King! :Y)
    Vind je het niet awesome dan om ''King'' te zijn? xd



    OTOFT: Yaaay, ''briefpapier'' uitgeprint! Het is toch wel heel groot hoor, maar na het vele geruzie met Word en photoshop ben ik er opzich wel tevreden mee. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bostick schreef:
    Vette mooie en gave ring van mijn vriend gehad ;3



    die is mooi!


    No Music, No Life.

    Mhehehe, ik ben trots dat ik daar toch een loophole gevonden heb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omfg, jij vindt jezelf heel wat of niet? :')


    Caution first, always.

    Grrrmmhpff, jij bent zo verwend, hé. "Ik ga echt ni met de bus". -.- Ik had dat antwoord wel verwacht, ja... Altijd maar de makkelijke weg willen, geen verantwoordelijkheid willen nemen. :l Waarom zijn er altijd mensen die moeilijk doen? ;(


    Ik wil een tuin vol egels

    Painkiller schreef:
    Ik ben teleurgesteld in iedereen die op King stemde (cat) Inclusief Yolanda, al weet ik niet voor wat zij stemde, maar het zal zeker niet juist zijn. :')

    Love you :Y)


    -

    Nog 7 dagen, en ik ga naar GamesCom, omg how excitingggg. ;cry

    Wij moeten de film zachter zetten omdat jouw kind hier op de bank moet slapen, omdat je niet naar huis wil? Het moet niet gekker worden.

    WAAROM SNAP JE DE STILLE HINTS NIET. Please. ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh my god, Unfriended staat eindelijk op Popcorn Time! Yeeeesss.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit liedje zal me voor de rest van mijn leven laten herinneren aan die series finale. En waarom zit ik daar nou weer om te huilen?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En toen had je opeens een mol in je handen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    UUUGH, mijn hart klopt veel te snel zonder enige reden. Ik voel me niet lekker. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik krijg gewoon buikpijn van de spanning. Waarom weer op het laatste moment dat deze dingen moet gebeuren? Laat eens iets weten, man... ;S

    Edit: Dit frustreert mij... Je wilt haar niet mee, maar je durft haar niet te weigeren? Je zit constant te zeggen dat je een hekel hebt aan fake vrienden, maar kijk eens naar jezelf. -.-

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 20:11 ]


    Ik wil een tuin vol egels