• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Nahw, helemaal niet! *verlate knuffel!*


    ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    What just happened o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay, quizlet is weer online.

    Soms vraag ik me af waarom ik nog met jou praat.
    &waarom kom jij dr naartoe? Geen zin in jou. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoewel ik het niet kijk. Ik kom wss in Utopia met mijn ouders 1 aflevering! Awesome! :3

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 22:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik wil zo graag. Waarom kan niemand hier mee :c (of heb ik uberhaupt vrienden hier in de omgeving)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Ugh, ik wil zo graag. Waarom kan niemand hier mee :c (of heb ik uberhaupt vrienden hier in de omgeving)


    Waarheen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Waarheen?


    Maze Runner marathon 16 september


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wauw, het gebeurd niet vaak dat je aardige gamers tegenkomt tijdens het gamen. Vaak wordt je volgescholden omdat je de meeste kills hebt..

    Suku schreef:
    Wauw, het gebeurd niet vaak dat je aardige gamers tegenkomt tijdens het gamen. Vaak wordt je volgescholden omdat je de meeste kills hebt..


    Spinning around, I'm weightless.

    Omfg, het duurt nu echt niet lang meer en ik krijg zo'n gelukkig gevoel als ik eraan denk. Zo ongelofelijk veel zin in Lowlands. *O*


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Omfg, het duurt nu echt niet lang meer en ik krijg zo'n gelukkig gevoel als ik eraan denk. Zo ongelofelijk veel zin in Lowlands. *O*


    Hartpijn


    Spinning around, I'm weightless.

    Dus ik ben niet origineel, omdat het me zelf even niet lukt een titel te verzinnen. Damn, mensen moeten ook altijd wat te zeiken hebben (cat)


    26 - 02 - '16

    Blurrierface schreef:
    (...)

    Hartpijn


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Omfg, het duurt nu echt niet lang meer en ik krijg zo'n gelukkig gevoel als ik eraan denk. Zo ongelofelijk veel zin in Lowlands. *O*


    same


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.