• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Hahaha, de dokter is een vrouw, so no worries. (wbw) Dankjeweeel! <3


    Alleen jij denkt door. Ik zag letterlijk een naaidoos staan in plaats van hechtingen zetten xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, een "stiekem heeft iedereen die ik ken een hekel aan me"-dag, wat leuk. Het liefst zou ik gewoon weer in bed kruipen, maar het is veel te warm. Hup, Inge, doe eens wat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, een "stiekem heeft iedereen die ik ken een hekel aan me"-dag, wat leuk. Het liefst zou ik gewoon weer in bed kruipen, maar het is veel te warm. Hup, Inge, doe eens wat.


    *überdikke knuffel* Geen hekels hier, je bent een schat. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Misschien is het wel goed dat je het huis uitgaat, want dan kan je daar lekker onredelijk doen"

    Weet je? Ik heb lang geduld met jullie gehad, maar wat mij betreft boeit het me geen reet als jullie nu ter plekke dood neervallen.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Oh, een "stiekem heeft iedereen die ik ken een hekel aan me"-dag, wat leuk. Het liefst zou ik gewoon weer in bed kruipen, maar het is veel te warm. Hup, Inge, doe eens wat.


    Nobody hates you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En ja hoor. Ga me nu maar zeggen dat jullie me niet meer willen helpen. Newsflash; dat hebben jullie nooit gedaan. Jullie zijn zielige hoopjes teleurstellende mensen en ik hoop dat ik jullie later nooit meer hoef te zien.


    26 - 02 - '16

    Blurrierface schreef:
    Hmmmm, Windows 10 of even wachten?


    Wachten tot de kinderziektes eruit zijn (:


    Sarah = ongewoon sexy

    Bostick schreef:
    (...)

    Alleen jij denkt door. Ik zag letterlijk een naaidoos staan in plaats van hechtingen zetten xd


    Ik dacht wel door, sorry.


    Sarah = ongewoon sexy

    Chillen in Papendal, want ik heb niks beters te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wachtend op het moment dat ik je toevallig tegen het lijf loop en je op je knieën valt en smeekt of ik bij je terug wil terwijl ik niet eens weet of je in het land bent.


    i put the fun in funeral

    Nieuw bed, yaash :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat er allemaal wel niet voor topics aangemaakt worden. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    (...)

    *überdikke knuffel* Geen hekels hier, je bent een schat. (bloos)

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nobody hates you. <3


    Bedankt. ^^ Het klinkt heel stom, maar dat had ik wel even nodig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik dacht wel door, sorry.


    Ik heb nou eenmaal geen (niet altijd iig) dirty mind :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Oh, een "stiekem heeft iedereen die ik ken een hekel aan me"-dag, wat leuk. Het liefst zou ik gewoon weer in bed kruipen, maar het is veel te warm. Hup, Inge, doe eens wat.


    Nahw, helemaal niet! *verlate knuffel!*


    Rest in Peace, Son of Gondor