• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oké wanneer komen Ryo en Richard weer in dit verdomme spel want de enige reden waarom ik deze slechte versie van mijn zoete liefde speel is om die twee gasten ._. Ik heb genoeg James gehad voor de rest van mijn levens dagen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik moet mezelf zo ontzettend inhouden om niet alle chocolate chip cookies op te eten. The struggles are real!


    26 - 02 - '16

    Ik vind Erieka lief.

    Clicker schreef:
    Ik vind Erieka lief.


    N'awwh <3
    Ik vind jou ook lief c;


    26 - 02 - '16

    Boom. Told ya. 2.30.00 willen lopen, en we lopen mooi 2.29.98 (cool)


    take me back to the basics and the simple life

    B0B schreef:
    (...)

    N'awwh <3
    Ik vind jou ook lief c;


    mihihi <3

    Yay, mama vind Despicable Me toch leuk :Y) mission accomplished :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I know that you're not gone.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    B0B schreef:
    I got bills, I gotta pay...

    So I'm gonn' work, work, work everyday. *-*


    En aaah, ik ben zo blij met mijn profiel. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dierenmishandeling is echt vreselijk. Waarom zou je op een kat schieten of een hond slaan? D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je bent té fantastisch. Waarom val je op mij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh gosh, ik mis John Stewart nu al.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm waiting, hoping, knowing and waiting again.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fuckfuckfuck Popcorn time, geef me geen hoop waar geen hoop te vinden valt. "Terugkerende series" is geen goede beschrijving voor Hannibal. Na-ah. :/

    In other news, de "op een dag, in onrealistische toekomstdroom, schrijf ik een verhaal dat verfilmd wordt en waarvan het script/de productie geregeld wordt door Bryan Fuller" dagdroom is 1000% sterker geworden want holy DAMN dit is zo zonde

    EDIT: HIJ WILDE ELLEN PAGE ALS CLARICE STARLING SOMEONE PLS SHOOT ME NOW WANT DAT IS HET MOOISTE DAT ME ZOU KUNNEN ZIJN OVERKOMEN EN HET IS ME ONTNOMEN NEEE

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 1:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Fuckfuckfuck Popcorn time, geef me geen hoop waar geen hoop te vinden valt. "Terugkerende series" is geen goede beschrijving voor Hannibal. Na-ah. :/

    In other news, de "op een dag, in onrealistische toekomstdroom, schrijf ik een verhaal dat verfilmd wordt en waarvan het script/de productie geregeld wordt door Bryan Fuller" dagdroom is 1000% sterker geworden want holy DAMN dit is zo zonde

    EDIT: HIJ WILDE ELLEN PAGE ALS CLARICE STARLING SOMEONE PLS SHOOT ME NOW WANT DAT IS HET MOOISTE DAT ME ZOU KUNNEN ZIJN OVERKOMEN EN HET IS ME ONTNOMEN NEEE


    ELLEN PAGE ELLEN PAGE ELLEN PAGE ELLEN PAGE ELLEN PAAAAAAAAAGE.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried