• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het spijt me, oh wacht nee toch niet.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik snap niet waarom jij er een bent..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou, dat was leuk zolang het duurde.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Nou, dat was leuk zolang het duurde.


    wat is er gebeurt sarah?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    (...)

    wat is er gebeurt sarah?


    life
    Ik stuur een gb


    i put the fun in funeral

    THATS HOW A SUPERHERO LEARNS TO FLY!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 16:18 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heb echt het idee dat ik bijna stik.. ik krijg amper lucht.. zo ff wat extra frisse lucht fixen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 16:33 ]

    Bah, omdat mijn beste vriend een jongen is. Ga je moeilijk doen. Rot op joh.

    Boys lead to alcohol leads to boys lead to alcohol


    i put the fun in funeral

    Aan de ene kant ervaar ik een soort doodsangst wanneer ik aan school denk, maar aan de andere kant heb ik er ook wel zin in, omdat dit het laatste jaar wordt.

    Jemig, jullie hoeven echt niet zo kut te doen als ik een ander voorstel doe dat in mijn ogen beter is. Maar luisteren naar waarom het me beter lijkt, nee dat doen jullie niet. Zoek het dan ook maar uit.

    Gimme my Stressed Out backpack! Ik wil niet wachten. *-*


    Caution first, always.

    Godzijdank heeft mijn vlechtje en geen-make-up-look me gered van meer dan een uur bijkomen van straatverkopers. Lang leve de ik-ben-jonger-dan-achttien look.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Iemand die mij effe gezelschap wil houden in Koedijk? Sta daar op de avondmarkt nu :W

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 20:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Altijd jammer als je na een tijdje een story verder wil lezen en hij door de schrijver offline gehaald is.