• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vijf jaar Quizlet. 't Is wat.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zooitje ongeregeld.

    Just put your arms around me, tell me everything's okay.


    -

    Towns schreef:
    (...)

    *doet superhelden cape om*

    I'm on my way.


    Thanks superman, al heb ik je hulp uiteindelijk gelukkig niet nodig gehad :Y). Wat een heerlijke middag.


    i put the fun in funeral

    Books. Books. Books.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    haha ow god ik irriteer me aan jou (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mijn familie weet ook echt elk spelletje te verzieken. En dan vooral mijn zus want wauw, zij kan totaal niet tegen haar verlies.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voiles schreef:
    haha ow god ik irriteer me aan jou (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stomme kapsonestrut. Alles moet altijd om jou draaien. Als het aan jou lag, had je mijn hele intake ook nog eens verneukt door te laat te komen. Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan jou, kutwijf!


    26 - 02 - '16

    En het gezeik over zwarte piet is weer begonnen hoor. Kan dit dan nooit over zijn --'
    Laat tradities tradities zijn, wij zeiken toch ook niet tegen het Suikerfeest en kerstmis in de kerk? Uuugh. Ga iets nuttigs doen met je leven en let gewoon niet op een fucking kindertraditie VN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    En het gezeik over zwarte piet is weer begonnen hoor. Kan dit dan nooit over zijn --'
    Laat tradities tradities zijn, wij zeiken toch ook niet tegen het Suikerfeest en kerstmis in de kerk? Uuugh. Ga iets nuttigs doen met je leven en let gewoon niet op een fucking kindertraditie VN!


    Nu al? Betekent dat dat de pepernoten binnenkort ook weer komen? Want daar heb ik wel zin in. 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Nu al? Betekent dat dat de pepernoten binnenkort ook weer komen? Want daar heb ik wel zin in. 8D


    Pepernoten zijn lekker c;


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)

    Nu al? Betekent dat dat de pepernoten binnenkort ook weer komen? Want daar heb ik wel zin in. 8D

    Die liggen vaak in september al in de winkels :W

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 19:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Towns schreef:
    Just put your arms around me, tell me everything's okay.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^Wel échte pepernoten! Kruidnoten zijn meh. Hoewel chocokruidnoten wel weer heerlijk zijn. C:


    OTOFT: Waaaattt zal ik eens doen dat inhoudt om op mijn kamer te kunnen blijven zitten? Pff, lastig..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •