• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Urgh, what am I doing? Please don't fall for me?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Is ze nou alweer terug? Das snel. :')

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 6:44 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zoveel gebeurd in één dag, ik kan het nog niet helemaal bevatten. En in plaats van blij, ben ik echt ontzettend bang dat dit weer ongelooflijk fout gaat. Kom op zeg, met zo'n instelling gaat het ook niks worden. Gotta be happy.


    i put the fun in funeral

    Waarom zie je niet in dat dit opnieuw een disaster zal worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I'm just gonna erase you.


    kindness is never a burden.

    Het is dat ik de geur van sigaretten heel goed kan verdragen, maar ik vind het echt respectloos van je om zomaar in mijn kamer te gaan roken terwijl ik daar aan het slapen ben. Wtf. Ga dan lekker naar je eigen kamer of zo ...

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 12:10 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Goed. Dit klote staafje moet mijn arm uit en wel nu. Elke week ongesteld zijn is niet vol te houden.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik wil alleen maar zwemmen

    Giraffe schreef:
    Het is dat ik de geur van sigaretten heel goed kan verdragen, maar ik vind het echt respectloos van je om zomaar in mijn kamer te gaan roken terwijl ik daar aan het slapen ben. Wtf. Ga dan lekker naar je eigen kamer of zo ...


    Like wtf. Da's echt respectloos.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Négen kratten bier?!

    mmmhhh, thee.

    Ik zit er niet eens aan, maar die wond gaat telkens open. :/


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    dit maakt me zo misselijk en het betekent niet eens wat. jemig ik dacht dat ik mijn gevoelens onder controle had.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oja. Met me afspreken om vervolgens op het laatste moment van de wereld te verdwijnen, zodat ik hier al een uur zit te wachten, niet wetend of je nou komt of niet. Hoop dat je een heel goed excuus hebt.


    i put the fun in funeral

    MOANA IS SO PRETTY AFJDEMNEBDEJEJSGHSDMEKNZJWPS.
    Ik kan nu al niet meer wachten :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial