• Ik heb nu ook mijn 12 favoriete personages in een lijstje gekregen! Heel moeilijk omdat iedereen echt geweldig is, maar hier is hij!
    Klik hier!




    J.K. Rowling heeft veel personages ontworpen, en heeft elk personage gedetailleerd uitgelegd waardoor ze echt tot leven kwamen. Maar dit zorgt ervoor dat je ook personages gaat haten, dit zijn de 10 personages die ik het meest haat in chronologische volgorde!



    En jullie? Zou jullie lijst er anders uit zien? Wie zou eruit mogen en zou jij er in de plaats zetten?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 10:54 ]


    I wanna be a wizard!

    Ginny mag er nog bij. Ginny absoluut. Wat kan ik dat kind absoluut niet af, zeg. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je hebt mijn lieverdjes ertussen staan! Maar Umbridge en Lavender Brown zijn wel waar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Admit it.

    You all wanted Umbridge more dead then Voldemort. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 16:38 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    Admit it.

    You all wanted Umbridge more dead then Voldemort. :Y)


    Hehe, wie niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uhm ik denk echt Severus Sneep!


    No Music, No Life.

    IamSherlocked schreef:
    Admit it.

    You all wanted Umbridge more dead then Voldemort. :Y)


    Nee, hoewel ik wel stiekem hoopte dat ze ineens zou verschijnen bij de slag om Zweinstein en dan per ongeluk zou worden vermoord.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Nee, hoewel ik wel stiekem hoopte dat ze ineens zou verschijnen bij de slag om Zweinstein en dan per ongeluk zou worden vermoord.


    ja professor Omber is echt een hatelijk persoon


    No Music, No Life.

    Ik ben het niet helemaal met je lijstje eens, dat weet ik wel, maar om mijn precieze lijstje te geven moet ik toch eens nadenken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Er is een heel specifieke reden dat ik het nooit eens kan zijn met deze lijstjes, en dat is Percy Weasley. (krul) Hij krijgt zoveel onverdiende haat, mijn arme baby.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Er is een heel specifieke reden dat ik het nooit eens kan zijn met deze lijstjes, en dat is Percy Weasley. (krul) Hij krijgt zoveel onverdiende haat, mijn arme baby.


    Haha, schattig.


    I wanna be a wizard!

    Ik zou Sneep en Draco eruit hebben gehaald. En Bellatrix ook, hoewel je wel een hele goede reden opgeeft.

    Korzel en Kwast, Smalhart en Vilder horen wat mij betreft toch zeker in dat lijstje thuis. :")


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Ik zou Sneep en Draco eruit hebben gehaald. En Bellatrix ook, hoewel je wel een hele goede reden opgeeft.

    Korzel en Kwast, Smalhart en Vilder horen wat mij betreft toch zeker in dat lijstje thuis. :")


    Waarom zou je Draco eruit hebben gehaald? Sneep kan ik redelijk goed begrijpen. Hoewel Draco heb ik ook nooit hebben kunnen haten, wat een ongelofelijke arrogante kwal hij ook was en is, om maar te zwijgen over hoe gemeen en achterbaks hij is.


    Physics is awesome

    Ik zou Draco en Sneep er ook uithalen, dan blijft er plek voor Ginny en nog iemand anders die ik nog moet opvullen, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jotunheim schreef:
    Ik zou Sneep en Draco eruit hebben gehaald. En Bellatrix ook, hoewel je wel een hele goede reden opgeeft.

    Korzel en Kwast, Smalhart en Vilder horen wat mij betreft toch zeker in dat lijstje thuis. :")


    Als Lavender Brown er niet was geweest, had er inderdaad Smalhart gestaan. Andermans avonturen afnemen en laten lijken alsof hij het zelf heeft gedaan, foei foei :').


    I wanna be a wizard!

    Baelor schreef:
    Ik zou Draco en Sneep er ook uithalen, dan blijft er plek voor Ginny en nog iemand anders die ik nog moet opvullen, haha. ^^


    heey Ron en Hermelien op je profielplaatje


    No Music, No Life.