• Ik heb nu ook mijn 12 favoriete personages in een lijstje gekregen! Heel moeilijk omdat iedereen echt geweldig is, maar hier is hij!
    Klik hier!




    J.K. Rowling heeft veel personages ontworpen, en heeft elk personage gedetailleerd uitgelegd waardoor ze echt tot leven kwamen. Maar dit zorgt ervoor dat je ook personages gaat haten, dit zijn de 10 personages die ik het meest haat in chronologische volgorde!



    En jullie? Zou jullie lijst er anders uit zien? Wie zou eruit mogen en zou jij er in de plaats zetten?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 10:54 ]


    I wanna be a wizard!

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nee, het was ook niet aanvallend naar jou, maar ik zie het vaker voorbij komen tumblr, vandaar. En tumblr kan nogal fel zijn.. :X


    Haha dit herken ik zo erg, er zijn hele sterke teams anti sev en anti james. Echt lelijk :')


    Happy Birthday my Potter!

    @ Starlord: Ja, ik zeg ook niet dat ze dat niet mogen. Maar het is meer van (en zo vat ik dat op, vanuit hun schrijfmanier) dat hun mening goed is - ik weet dat (sommigen) dit niet zo bedoelen - en alsof ze willen bewijzen waarom iedereen van hen moet houden of misschien zelfs ietwat aangevallen zijn. Je begint zelf met 'Oh en al dat gehaat op James Potter, well, beter iemand die als klein kind een pestkop is..'. Dat vat ik op als 'boem, meteen in de aanval, mijn mening is goed.' Je had het ook anders kunnen beginnen. Daarbij is er geen enkel gehaat, dat zeggen de meesten ook. De man mag ik gewoonweg niet en zou mij totaal niet liggen.

    Btw, ik zit op mobiel, dus geen zin om alles ronduit en ellenlang te typen, want dan duurt het uren. En excuus voor eventuele fouten in tekst.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 17:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap echt niet hoe Gilderoy Lockhart er niet bij kan staan :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nou mijn excuses dan maar. Het was gewoon mijn mening en we hadden het over gehate personages dus vandaar mijn keuze voor het gebruik van dat woord zoals eerder ook al "Ginny-haat" werd gebruikt, maar blijkbaar had ik dan toch beter andere woorden kunnen gebruiken. Ik wil geen ruzie in dit topic veroorzaken of teveel offtopic gaan.


    Happy Birthday my Potter!

    TARDlS schreef:
    Ik snap echt niet hoe Gilderoy Lockhart er niet bij kan staan :'D


    Uhu ;o


    26 - 02 - '16

    Baelor schreef:
    Ginny mag er nog bij. Ginny absoluut. Wat kan ik dat kind absoluut niet af, zeg. :')


    Precies, ik heb me zo aan haar geërgerd.
    Verder heeft Snape me vooral in het laatste boek (en de film) te zwaar geraakt om hem te haten, dus hem zou ik hier niet tussen zetten.


    Reality's overrated.

    @ Starlord: Ik bedoelde mijn reactie niet als vijandig antwoord, ik snap jouw mening heel goed, maar ik probeer uit te leggen hoe niet alleen jouw reactie maar ook die van anderen op mij overkomen. Ik zal zelf dingen ook verkeerd verwoord hebben, maar er wordt meteen met het woord 'haat' gegooid terwijl anderen ook zeiden dat ze James niet haten en dat wel een heel groot woord is ervoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even voor de duidelijkheid; ik haat niemand echt! (Buiten misschien Omber wel haha) Maar het is gewoon dat ik soms even boos ben op iemand, snappen jullie? Ik bedoel met "de 10 meest gehate Harry Potter personages" niet dat ik ze eruit wil he! Sneep is zowat mijn favoriete personage, en toch zet ik hem op drie in dit lijstje omdat hij vaak zo oneerlijk is.
    Want het lijkt alsof sommigen van jullie denken dat ik met "haten" bedoel dat ik het personage er liever uit zou willen. Absoluut niet he! Zonder deze 10 personages vond ik het verhaal véél minder goed, sowieso!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 20:40 ]


    I wanna be a wizard!

    Weet je wat, ik maak ook even een top 10 van favoriete personages :').


    I wanna be a wizard!

    Ik heb nu ook mijn 12 favoriete personages in een lijstje gekregen! Heel moeilijk omdat iedereen echt geweldig is, maar hier is hij!
    Klik hier!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 10:54 ]


    I wanna be a wizard!

    Lupin staat terecht in dat lijstje en Buckbeak, oh god, Buckbeak! Ik houd van dat beest! <3


    26 - 02 - '16

    Firenzee schreef:
    Ik heb nu ook mijn 12 favoriete personages in een lijstje gekregen! Heel moeilijk omdat iedereen echt geweldig is, maar hier is hij!
    Klik hier!

    Geen Hermelien? Haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Geen Hermelien? Haha.


    Nope haha, maar in mijn top 20 zou ze nog wel zitten hoor.
    Maar soms vind ik haar nogal vervelend, vooral als ze Harry constant zegt dat hij voort moet leren enzo. Maar voor de rest is ze ook echt leuk (: .


    I wanna be a wizard!

    Firenzee schreef:
    (...)

    Nope haha, maar in mijn top 20 zou ze nog wel zitten hoor.
    Maar soms vind ik haar nogal vervelend, vooral als ze Harry constant zegt dat hij voort moet leren enzo. Maar voor de rest is ze ook echt leuk (: .

    Haha, ik dacht dat je haar vergeten was, maar kan ook ^^
    Anyway, goed lijstje, ik had niet op Scheurbek gekomen haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.