• Ik heb nu ook mijn 12 favoriete personages in een lijstje gekregen! Heel moeilijk omdat iedereen echt geweldig is, maar hier is hij!
    Klik hier!




    J.K. Rowling heeft veel personages ontworpen, en heeft elk personage gedetailleerd uitgelegd waardoor ze echt tot leven kwamen. Maar dit zorgt ervoor dat je ook personages gaat haten, dit zijn de 10 personages die ik het meest haat in chronologische volgorde!



    En jullie? Zou jullie lijst er anders uit zien? Wie zou eruit mogen en zou jij er in de plaats zetten?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 10:54 ]


    I wanna be a wizard!

    Haha, allemaal Ginny-haat. Ik vind haar wel leuk, tho. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Idunno. Bij mij komt ze meer als een schijnheilig iemand over. Het is haar attitude ook die ik volledig niet kan uitstaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Omg, ik ben niet de enige!


    26 - 02 - '16

    Wat een leuk, maar zeer onverwacht lijstje. Grappig hoe iedereen zo verschillend over personages denkt. Draco, Sneep en Bellatrix staan in ieder geval hoog in mijn favorietenlijstje. En hier een waarschijnlijk heel onpopulaire mening: de personage die ik het meest haat is James Potter.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Dunno. Ik zal niet zeggen dat ik hem graag mag, maar er zijn anderen om wie ik meer heb lopen zuchten en Draco bracht wat roering in het verhaal xD.


    Vanaf de tweede film had ik een oogje op Draco, na die Zwerkbalwedstrijd helemaal. Volgens mij ben ik niet de enige geweest en J.K. Rowling zei dat ze het zorgelijk vond dat zoveel meisjes op hem vielen. Maar eerlijk hij is knap (tenminste dat vind ik), is de vijand van de "good guy" en ook een beetje een badboy, ik bedoel een goeie combinatie om een meisjesmagneet van hem te maken dus ik vind dat dan wel iets had mogen toevoegen zodat hij niet zo aantrekkelijk was.

    Daarnaast is hij de vader van Scorpius Malfoy, die naam alleen al.

    Korzel en kwast vond ik in het laatste boek veranderd. Ze waren niet meer de meelopers van Malfoy en namen zelf beslissingen.

    En de Kragges mocht ik echt niet, van Marcel Lubbermans/Neville Longbottom blijf je af.


    Physics is awesome

    Woodhouse schreef:
    Wat een leuk, maar zeer onverwacht lijstje. Grappig hoe iedereen zo verschillend over personages denkt. Draco, Sneep en Bellatrix staan in ieder geval hoog in mijn favorietenlijstje. En hier een waarschijnlijk heel onpopulaire mening: de personage die ik het meest haat is James Potter.


    Omdat hij Lily als het ware van Sneep af pakt en een vervelende etter op school is?


    Physics is awesome

    Woodhouse schreef:
    Wat een leuk, maar zeer onverwacht lijstje. Grappig hoe iedereen zo verschillend over personages denkt. Draco, Sneep en Bellatrix staan in ieder geval hoog in mijn favorietenlijstje. En hier een waarschijnlijk heel onpopulaire mening: de personage die ik het meest haat is James Potter.

    Ik ook hoor. Ik vind het eigenlijk best slecht dat Harry Potter enigszins het pesten van zijn vader goed probeerde te praten. Eigenlijk is dat ook één van de grotere redenen dat ik hem niet echt mag. Het is enigszins begrijpelijk dat je, je vader (en moeder) beschermt en dat soort dingen, vooral als je ze nooit gekend hebt, maar sommige dingen zijn gewoon niet goed te praten. Daarbij, vind ik dat James Potter best wel (in mijn ogen) een verwaande kwast is hehe. I really didn't like him. En toen ik zag dat Severus zo werd gepest door hem en zijn vriendengroepje, vond ik het best wel laag.. Ik snap ergens wel waarom Severus zo is geworden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Quokka schreef:
    (...)

    Omdat hij Lily als het ware van Sneep af pakt en een vervelende etter op school is?


    Ja, zoiets. Maar waarschijnlijk ook doordat ik vroeger gepest ben, en James veel te veel op die pesters lijkt. Hoe hij zo populair was, en dat niemand leek te zien hoe vreselijk gemeen en arrogant hij eigenlijk was, doordat hij toevallig knap was.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Quokka schreef:
    (...)

    Vanaf de tweede film had ik een oogje op Draco, na die Zwerkbalwedstrijd helemaal. Volgens mij ben ik niet de enige geweest en J.K. Rowling zei dat ze het zorgelijk vond dat zoveel meisjes op hem vielen. Maar eerlijk hij is knap (tenminste dat vind ik), is de vijand van de "good guy" en ook een beetje een badboy, ik bedoel een goeie combinatie om een meisjesmagneet van hem te maken dus ik vind dat dan wel iets had mogen toevoegen zodat hij niet zo aantrekkelijk was.

    Daarnaast is hij de vader van Scorpius Malfoy, die naam alleen al.

    Korzel en kwast vond ik in het laatste boek veranderd. Ze waren niet meer de meelopers van Malfoy en namen zelf beslissingen.

    En de Kragges mocht ik echt niet, van Marcel Lubbermans/Neville Longbottom blijf je af.

    Ik denk dat ik hem vooral mag omdat ik Harry Potter soms zo vervelend vind. xD
    Ik vind hem eigenlijk alleen in zes knap, dus dat voegt ook weinig toe. 8D
    Maar toegegeven, ik heb gewoon een zwak voor de bad guys. Dat heb ik overal xD.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Draco vond ik echt een irritant snotjong.


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Draco vond ik echt een irritant snotjong.


    His daddy will hear about it!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omber op 1. En terecht. Ugh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik ook hoor. Ik vind het eigenlijk best slecht dat Harry Potter enigszins het pesten van zijn vader goed probeerde te praten. Eigenlijk is dat ook één van de grotere redenen dat ik hem niet echt mag. Het is enigszins begrijpelijk dat je, je vader (en moeder) beschermt en dat soort dingen, vooral als je ze nooit gekend hebt, maar sommige dingen zijn gewoon niet goed te praten. Daarbij, vind ik dat James Potter best wel (in mijn ogen) een verwaande kwast is hehe. I really didn't like him. En toen ik zag dat Severus zo werd gepest door hem en zijn vriendengroepje, vond ik het best wel laag.. Ik snap ergens wel waarom Severus zo is geworden.


    Blij dat ik niet de enige ben met deze mening. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Lily x Snape for the win!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nu jullie het zeggen, ik had beter een top 15 gemaakt met Smalhart en James erbij :')


    I wanna be a wizard!