• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Going to school on my birthday is just wrong.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Echt, ik had net zo goed niks kunnen zeggen. Er wordt toch geen fuck mee gedaan :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Spijt dat ik me voor die introductiedagen heb ingeschreven.


    i put the fun in funeral

    Waarom naait het leven me weer?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Fuck kaften. Morgenochtend neem ik wel zo'n rol keukenfolie mee of zo en dan flikker ik dat er wel gewoon op in de pauze. Ik haaaaaat kaften.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fuck you... If you really cared about me you'd apologize to me in real life, instead of being such a dick. I'll never forgive you for what you did.


    P.S. HYYYYPED FOR LCS WORLDS. (ik ga naar de finals) c:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 21:03 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Funny how no one cares if I'd jump in front of a train.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik... verzamel blijkbaar opeens allemaal nummers op mijn iPod waarvan ik niet zeker weet wat ik ervan vind. De muziek blijft in mijn hoofd hangen, maar is het nou homofobisch of juist erg vooruitstrevend? Is gewoon een goed nummer of is dat clipje met de anti-abortus oh-nee-de-wereld-vergaat teksten officieel? Dilemma's. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Schraeder schreef:
    Funny how no one cares if I'd jump in front of a train.

    We care.

    Dat moment dat je na een lange ruzie met iemand die vroeger je beste vriend was terug contact wil opnemen met hem, maar erachter komt dat hij je al heeft verwijderd. ;( Zal ik toch nog iets sturen? Ik ben bang dat hij me negeert of kortaf gaat zijn of wat dan ook.. ;(
    We hadden echt leuke momenten, maar ik ben bang dat je reageert zoals hoe je het laatst reageerde voordat we stopten met elkaar om te gaan. ;(


    Ik wil een tuin vol egels

    Rockbell schreef:
    Teen Wolf has me like nope nope nope.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dan appt een van je keikindjes ineens dat ze een recept van je blog gemaakt hebben en dat het zo'n succes was. Hoe leuk!


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Selmy schreef:
    Dan appt een van je keikindjes ineens dat ze een recept van je blog gemaakt hebben en dat het zo'n succes was. Hoe leuk!


    Aww. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'Ik moet aankomende week weer naar school dus dan kan ik niet meer in de middag werken.'
    Werk: *plant Sarita gewoon in.* 'tja. Eigen probleem.'

    Ik ben echt klaar met mijn werk. Ik mag opeens ook niet meer op disndag werken want die dag zit zogenaamd vol. Mensen, dinsdag is al drie jaar lang mijn werk dag en op andere dagen kan ik niet en jullie weten waarom. Stelletje haters.


    "Ignite, my love. Ignite."

    WAT MAAKT ONS STERK? TEAMWERK! TEAMWERK!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys