• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    MT, ga later een cover aanvragen c:


    soul made of stardust and chaos.





    Cover die ik gemaakt heb voor xClaudiaaa.
    Het is weer even een probeersel geweest om het weer op te pakken.
    Maar ze vind hem niet goed bewerkt. Even fixen...

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 23:41 ]


    Credendo Vides

    Ik vind de cover echt super mooi!


    16 - 09 - '17

    Inmiddels de voorgaande wat aangepast xD Ben benieuwd wat ze er nu van vind. (:





    Credendo Vides





    Cover en banner die ik gemaakt heb voor Shortie
    Ergens heb ik wel geluk gehad met deze, het idee kwam direct bij me op. Wat ik in de tijd die ik had te besteden mooi uit kon voeren.
    Met sommige andere loop ik namelijk een beetje vast. Geen idee of het komt doordat ik bijna de gehele dag al creatief moet denken op school...





    Credendo Vides

    Wow, die cover is echt mooi^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ja idd


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Hey! Ik zou graag een cover + banner hebben voor mijn kort verhaal: "De Schutting". Er moet sowieso een huisje, schuurtje of hek opstaan met spijkers in. De titel en mijn naam: Jens Broeckx moeten er ook opstaan. Als je wilt mag jou naam er ook opstaan aangezien jij het hebt gemaakt. Voor de rest mag je je gang gaan, maar het mag er niet te ruw uitzien (kinderverhaal). Ik had het graag horizontaal.
    Ik hoop dat je genoeg info hebt en hopelijk wil je het doen!

    Groetjes, Jens (Harry_Potter007)

    * Titel
    Ik denk Reality, maar dat weet ik nog niet zeker
    * Korte Samenvatting
    Het is een verhaal over de Disneyprinsessen. Ze bestaan echt, op een plek ergens op de aarde, waar niemand vanaf weet. Als er in ze wordt gelooft, is er niks aan de hand. Maar als dit op een dag steeds minder wordt, moeten de prinsessen er samen voor zorgen dat ze niet langzaam vervagen.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Het gaat je waarschijnlijk niet lukken om alle prinsessen erin te krijgen, maar als je er een paar gebruikt, het liefst zo echt lijkende tekeningen (dus niet uit films). Je bent hier helemaal vrij in. Zelf zal ik ook nog op zoek gaan naar plaatjes.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Ik dacht aan magisch, sprookjesachtig.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal, het liefst.
    * Eventuele Extra's
    -


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Uso > Bagans


    16 - 09 - '17

    Zou je een cover voor me willen maken ? (A)

    Titel: Modify
    Afbeeldingen die er wel op mogen:


    Dit is zegmaar de hoofdpersoon, dus als het kan iets meer op de voorgrond. Faceclaim = Sean O'Donnell


    Dit is een van de belangrijkste personen, dus mag wel opvallend zijn maar niet helemaal vooraan (: . Faceclaim = Griffin Arnlund


    Extra tekst: How my body changed (als het kan net onder de titel)
    Sfeer: Nou, het is een beetje mysterie maar ook eng. Ik weet niet hoe je het precies moet omschrijven. Als je heel toevallig teen wolf kent, zon sfeer. Wel gezellig maar er gaan zegmaar best veel mensen dood, en dat zorgt voor een beetje een grimmige sfeer.
    Extra: Is het mogelijk dat de cover niet al te druk wordt, dus een beetje rustig blijft? En dat de titel echt duidelijk te lezen is zegmaar, dat die wat meer naar voren springt. Over de extra tekst maak ik me nog niet zo druk want die is wat minder interessant. Ohja, en het is een harry potter fanfic, maar het bevat absoluut geen dialogen uit harry potter, het enige wat hetzelfde is, is dat ze in dezelfde wereld leven, al gaat Sean (lees het volgende stukje) in het verhaal vrij weinig met tovenaars om aangezien hij tussen muggles wordt genoemd. Het heeft dus niet echt een magisch sfeertje. Misschien dat de cover een beetje zwart wit met een af en toe een kleur ofzo? meer als zon soort verschil, dat er een paar kleuren echt opvallen

    Om een indruk van het verhaal te geven zodat het misschien nog wat duidelijker wordt:
    Het is 2007 en de 18 jarige Sean Lewis heeft zijn zeven jaar Hogwarts erop zitten. Nog geen twee maanden geleden vond er een groot incident plaats waarbij Seans vriendin om het leven is gekomen. Toch probeert hij ondanks zijn verdriet door te gaan en alles te vergeten.
    Wanneer Sean op onverklaarbare wijze bij The Program terecht komt, een organisatie die de veiligheid van de tovenaars zou garanderen, lijkt het alsof Sean leidt aan een amnesie. Hij weet wie en wat hij is, maar al zijn herinneringen zijn weg. Toch leidt The Program Sean op tot een soldaat. Sean krijgt als taak om tussen de Muggles te gaan leven en iedereen uit de weg te ruimen die een gevaar dreigt te vormen voor het magische volk. Hij merkt dat hij er erg goed in is. Hij kan mensen ompraten, manipuleren, laten luisteren en uiteindelijk, als het noodzakelijk is, mensen uitschakelen.

    Alles gaat goed, tot Sean bij Nora Roberts terecht komt. Langzaam komen zijn oude herinneringen, zijn gevoel en zijn besef terug en komt hij achter de meest schokkende ontdekkingen. Sean zal zijn uiterste best moeten doen om Nora veilig achter te laten, maar weet hij niet of hij deze taak ooit zal volbrengen.


    Ik hoop dat het gaat lukken! (:


    take risks

    × titel? wel/niet op de cover? De titel is: 'La lune et le soleil' en die moet er op, ja.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) ik dacht aan zo een cool ondertiteltje met: 'A HIVER ORIGINAL'
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Ik hou dit heel kort en bondig want het is nogal gecompliceerd kind of.
    Een man die rond de 20/30 is, wordt gediagnoseerd met bloedkanker. Hij is heel ontkennend over want hij heeft zijn vriendin onlangs ten huwelijk gevraagd. De man geraakt in een coma en begint zijn leven eens op een rijtje te zetten. Misschien moest hij dat niet gedaan hebben en misschien dat juist wel. Volg de hersenspinsels van deze man, tenminste, totdat de dokter de stekker uittrekt.

    × afbeeldingen voor op de cover ik heb geen afbeeldingen maaaar ik zou graag misschien een ziekenhuis afbeelding hebben en nog iets dat te maken heeft met intens geluk want dit is een gemengde-gevoelens-verhaal. en kennen jullie zo een hartslagmeter ding dat zo naar boven en beneden gaat zo: als afbeelding of gif zou dat heel mooi zijn
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? het belangrijkste element in dit verhaal is de trouw/verlovings-ring.
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × sfeer? blij, beetje angstig maar voornamelijk sunshine met wat bewolktheid
    × overige wensen? een cover met een bewegende gif zou leuk zijn maar als je dit om watvoor reden niet kan; een stilstaande is ook goed.

    hopelijk lukt dit maar jouw covers zijn mooi dus ik denk van wel


    Heaven is a place that we all have

    Ik denk dat je het nu best druk hebt. Als je nog niet aan de vorige was begonnen, wil ik het graag veranderen naar een ander verhaal...

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik denk dat je het nu best druk hebt. Als je nog niet aan de vorige was begonnen, wil ik het graag veranderen naar een ander verhaal...


    Ik was inderdaad nog weer niet aan die van jou begonnen. Man, ik moet echt weer even een goede manier vinden om het overzicht in dit topic te houden.... Misschien maar weer terug naar het lekker ouderwetse schriftjes systeem dat ik in mijn eerste twee topics gebruikte, want dit werkt zo echt niet lekker...


    ZOVEEL MAAL EXCUSES DAT IK DIT NU WEER MOET VRAGEN; MAAR VAN WIE ER IN HET AANVRAAGLIJSTJE STAAT HEEFT DIENS COVER NOG NODIG?

    Daarnaast nog wat werk van de afgelopen tijd.


    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 0:40 ]


    Credendo Vides

    Ik heb de mijne nog nodig^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.