• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    Druckmann schreef:
    Namenlijst met aanvragen!:× ~~~~~~ Betekend bevestigd aanvraag (Naamsveranderingen tel ik niet mee (; )

    Moeten de mensen zonder bevestiging hun aanvraag opnieuw inzenden of...?


    Een bevestiging dat je de cover nog nodig hebt is eerst goed genoeg en graag de titel van het verhaal en dan ga ik hem terugzoeken. Als ik hem dan niet kan vinden vraag ik om het lijstje. ^^


    Credendo Vides

    Ik heb mijn cover nog steeds nodig, de titel is Metanoia, het lijstje staat op pagina 11.


    16 - 09 - '17

    Dan maak ik het makkelijker voor je, hoef je niet te zoeken haha ^^

    Ik heb een comic, maar toch ben ik benieuwd wat je er mee kunt maken, dus gewoon omdat t leuk is c;

    Titel: Last Life
    Samenvatting: Het is een verhaal over een zombie apocalypse. Vier survivors waaronder, twee meisjes en twee jongens.
    Maar ik zou het liever alleen de twee characters erop willen hebben die ik op m'n eigen cover heb staan: klik

    Plaatjes: Ik heb helaas niemand, maar als je personen kunt vinden die op de characters lijken die ik heb getekend, mag je ze gebruiken ^^
    Sfeer: Creepy, Dark?
    Horizontaal of Verticaal?: Wat jij het leukst vind :Y)
    Extra: Als je geen characters kunt vinden, is het oke. Je mag ook alleen zombies gebruiken als je dat leuker vind ^^

    Ik heb wel characters kunnen vinden van een Serie. Misschien kun je hier iets mee :D

    Reigns schreef:
    Ik heb mijn cover nog steeds nodig, de titel is Metanoia, het lijstje staat op pagina 11.


    Pagina 11 is voor mij anders, aangezien ik het met goldmember anders in heb gesteld (': Maar ik zal op zoek gaan en volgens mij was ik er gisteren al langs gekomen.


    Credendo Vides







    Cover die ik heb gemaakt voor Mattel Ik wilde weer eens iets proberen met een gif.


    Credendo Vides










    Whoop, Whoop, hier het Loki portret dat ik voor een opdracht voor kunstbeschouwing op school moest maken ^^
    Ik ben absoluut niet de beste in het markeren van tekeningen, dus ik ben allang blij dat dit me gelukt is.
    Het was voor een opdracht onder het kopje Andy Warhol, we moesten groepjes van vier vormen en beslissen welk hoofd we namen (geheel vrije keuze) wij kozen dus voor Loki en ieder van het viertal moest dezelfde afbeelding op diens eigen manier markeren.
    Markeren bestaat eigenlijk uit drie stappen;
    Stap 1: Je kiest een afbeelding
    Stap 2: Je plakt een papier over de afbeelding heen en zo goed als alle lijnen duidelijk over, dit doe ik het liefst boven een lichtbak.
    Stap 3: Plak het papier met de lijnen onder markerpapier en ga dan zonder echt lijnen te zetten het gezicht "inkleuren"

    Ik heb geen idee hoe lang ik hierover heb gedaan in totaal, maar ik heb er pijnlijke vingers en rug aan over gehouden xD


    Credendo Vides

    Echt heel mooi!


    16 - 09 - '17

    Titel:
    Chaos der gedachten.
    Korte Samenvatting:

    Amateurschrijver Manuel leeft zoals vele anderen in zijn fantasie. Bij hem loopt het echter een beetje uit de hand: hij ziet de grens tussen zijn verhalen en de werkelijkheid niet langer. Geobsedeerd door een verzonnen personage raakt hij geïsoleerd van de buitenwereld. Hij wil geen vrouw of vrienden; nee, hij moet en zal wachten op Philomenia, die hij zelf geschapen heeft.

    Nilo is altijd gefascineerd geweest door de verhalen van zijn grootvader. Wanneer deze sterft, blijft hij zitten met het knagende gevoel dat de fantasie van zijn grootvader dichter tegen de werkelijkheid aan zou leunen dan de maatschappij ooit had kunnen denken. Zijn vermoeden wordt enkel bevestigd wanneer hij op de begrafenis een mysterieus meisje ontmoet dat verdacht veel lijkt op Philomenia - sterker nog: een meisje dat Philomenia is.

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Ik ben heel erg slecht in prentjes zoeken die ik erin zou willen, dus die kan ik je helaas niet geven. Ik heb eigenlijk ook geen enkel idee wat ik erop zou willen hebben, dus je bent echt helemaal vrij^^
    Sfeer die het weer moet geven:
    Dromerig, rustig, sereen, zeker niet te fel of te hectisch.
    Horizontaal of verticaal:
    Verticaal.
    Eventuele Exta's:
    (Geen idee of ik dit bij extra moet plaatsen of niet... XD)
    - Liever geen bekende/herkenbare personen in de cover.
    - Als je een meisje zou willen gebruiken in de cover (wat dus niet per se nodig is voor alle duidelijkheid), zou ik het liefst wel willen dat deze lange, lichtblonde haren en blauwe ogen heeft, omdat er in het verhaal zelf best wel veel aandacht wordt besteed aan haar uiterlijk.
    - Deze cover heeft helemaal geen haast, dus ik ben bereid heel erg lang te wachten, want het verhaal zal nooit online komen en het is al helemaal uitgeschreven - maar ik hoop dat een cover me meer motivatie kan geven bij het herschrijven.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.


    Zou je een cover willen maken voor mij en Girlicious? Het verhaal moet 'Unexpected'' heten en dat het liefst ook op de cover :)
    Ik moet de rest nog even met Girlicious overleggen maar ik update mijn bericht zo snel mogelijk :)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 14:18 ]

    Ik heb mijn cover nog steeds nodig.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina





    Ik ben wel blij met mijn opleiding, ook al is er veel (huis)werk. Een aantal daarvan houdt in dat je dingen relatief vrij in mag vullen. Zoals de Loki en nu dus deze Darth Vader Die nog niet af is. Beiden zijn voor kunstbeschouwing. ^^
    Volgende week hebben we presentaties / bufferweek waarin het afgelopen project gepresenteerd moet worden, dus na dinsdag heb ik waarschijnlijk weer wat meer tijd voor covers.


    Hier nog een cover die ik voor Mattel heb gemaakt .



    En eentje voor Nia


    Credendo Vides


    * Titel: Unexpected
    * Korte Samenvatting:
    Een meisje wordt verkracht en raakt zwanger. Ze probeert de zwangerschap en de baby te verbergen voor haar vrienden en familie.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:




    * Sfeer die het weer moet geven: geheimzinnig, en een beetje duister.
    * Horizontaal of verticaal?: verticaal.
    * Eventuele Exta's: Girlicious en ik zouden graag het silhouet van de zwangere vrouw in een donker steegje willen hebben. Het zou leuk zijn als een duistere schim achter haar zich over haan heen buigt.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 20:01 ]

    Mijn titel Scattered Hope is veranderd naar Disarranged.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Druckmann > Constantinople

    Hey, ik heb mijn cover nog steeds nodig :]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]