• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hoe oud moet Oi ongeveer lijken qua menselijk uiterlijk?

    Ongeveer 16 jaar c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.





    Even een snelle cover tussendoor die ik voor én van mijn komende verhalen heb gemaakt, wat een interactief verhaal zal worden, zoals de tekst ook al aan geeft xD

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 22:00 ]


    Credendo Vides

    Ik wil ook nog een cover aanvragen als dit kan?


    * Titel Traces Of The Past
    * Korte Samenvatting

    Het zonnige stadje Arizona is altijd rustig geweest. De boeren deden hun werk en de staat bestond grotendeels uit woestijn.
    Hier en daar zijn wel wat steden, waar iedereen vandaag de dag, druk is met werken, school of hun gezin. Ze hebben geen tijd om te denken aan het verleden.
    Wat je ze niet kwalijk kunt nemen, ze hebben namelijk geen weet van wat er zich vroeger heeft afgespeeld. In hun o zo geliefde Arizona. Een verleden die zijn sporen heeft na gelaten en zich nu verenigen en zinden op wraak.


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ik zou er graag iets met indianen in willen. Als achtergrond iets met een stad en de prairie. De hoofd personage is een jonge vrouw (20) en moet blond haar en blauw/groene ogen hebben. Ik zou er ook graag een jongen in willen. De jongen (28) moet donker bruin haar hebben en blauwe ogen hebben.
    * Sfeer die het weer moet geven Het is een misdaad/Thriller story, dus graag iets met duister en geest achtige dingen
    * Horizontaal of verticaal? Daar ben je geheel vrij in
    * Eventuele Exta's Ik zou graag het meisje op de voorgrond willen en de jongen (als dit kan) half daar achter


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    DreamerN schreef:





    Even een snelle cover tussendoor die ik voor én van mijn komende verhalen heb gemaakt, wat een interactief verhaal zal worden, zoals de tekst ook al aan geeft xD


    Dat bedoel ik met dat je goede covers maakt. Jij noemt dit soort covers snel terwijl ze voor mij een meesterwerk zouden zijn (':


    obsessive rage

    EDIT: Ik heb al een cover!! Je hoft er niet meer een te maken!!

    ItsMeXxX --> Framboise

    * Titel
    The Prediction

    * Korte Samenvatting
    Bella blijkt het meisje te zijn uit een voorspelling waar ook de Twilight boeken op gebaseerd zijn. Niemand weet alleen van die voorspelling en zelf is ze helemaal gek op The Twilight Saga.
    Edward komt haar tegen op de school waar hij nieuw is en weet meteen dat zij het is, hij wordt meteen verliefd op haar en zij -natuurlijk- ook op hem. Maar hun relatie gaat niet vanzelf en het lijkt wel alsof alles wat op hun pad terecht komt ze tegenwerkt.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt



    * Sfeer die het weer moet geven
    Liefdevol, romantisch iets in die richting. Niet kil ofzo.

    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal

    * Eventuele Extra's
    Niet echt..

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 21:38 ]


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "



    Aleshanee schreef:
    Ik wil ook nog een cover aanvragen als dit kan?


    * Titel Traces Of The Past
    * Korte Samenvatting
    Het zonnige stadje Arizona is altijd rustig geweest. De boeren deden hun werk en de staat bestond grotendeels uit woestijn.
    Hier en daar zijn wel wat steden, waar iedereen vandaag de dag, druk is met werken, school of hun gezin. Ze hebben geen tijd om te denken aan het verleden.
    Wat je ze niet kwalijk kunt nemen, ze hebben namelijk geen weet van wat er zich vroeger heeft afgespeeld. In hun o zo geliefde Arizona. Een verleden die zijn sporen heeft na gelaten en zich nu verenigen en zinden op wraak.


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ik zou er graag iets met indianen in willen. Als achtergrond iets met een stad en de prairie. De hoofd personage is een jonge vrouw (20) en moet blond haar en blauw/groene ogen hebben. Ik zou er ook graag een jongen in willen. De jongen (28) moet donker bruin haar hebben en blauwe ogen hebben.
    * Sfeer die het weer moet geven Het is een misdaad/Thriller story, dus graag iets met duister en geest achtige dingen
    * Horizontaal of verticaal? Daar ben je geheel vrij in
    * Eventuele Exta's Ik zou graag het meisje op de voorgrond willen en de jongen (als dit kan) half daar achter



    Tot nu toe heb ik dit, ben benieuwd wat je ervan vind en of je er iets aan veranderd wilt zien.


    Credendo Vides

    Deze is echt super mooi! Vooral dat licht is mooi gedaan en ik ga m gebruiken ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    DreamerN schreef:
    (...)

    Bedankt! (: Ik probeer het toch nog een beetje door te zetten, ondanks de enorme drukte die ik heb ook met school en mijn leven daarnaast.
    Ik merk al wel dat ondanks ik les heb in photoshop heb nu op school, ik vind dat de kwaliteit van mijn covers redelijk achteruit gaat.
    Wauw.. Dat zou eigenlijk niet mogen, aangezien ik studeer voor grafische vormgever xD

    Ik wilde eigenlijk opmerken dat ik de kwaliteit juist ontzettend vooruit vind gegaan. :')
    Ze waren al prachtig, maar de laatste die je geplaatst heb, kun je zo als een echte kaft gebruiken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ik wilde eigenlijk opmerken dat ik de kwaliteit juist ontzettend vooruit vind gegaan. :')
    Ze waren al prachtig, maar de laatste die je geplaatst heb, kun je zo als een echte kaft gebruiken.


    Inderdaad, daar ben ik het volledig mee eens. ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Reigns > Kalisto


    16 - 09 - '17

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ik wilde eigenlijk opmerken dat ik de kwaliteit juist ontzettend vooruit vind gegaan. :')
    Ze waren al prachtig, maar de laatste die je geplaatst heb, kun je zo als een echte kaft gebruiken.


    Awh, bedankt! Zelf zit ik de afgelopen tijd met stijgen en dalen in een dipje wat betreft mijn creativiteit... Misschien ook omdat ik er op school dus zoveel mee te maken heb.


    Credendo Vides

    Yeay!!!! Dit is mijn 5000e forumbericht!!!!
    _O_ _O_ (yeah) (yeah) :X


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Yeay!!!! Dit is mijn 5000e forumbericht!!!!
    _O_ _O_ (yeah) (yeah) :X


    Haha, gefeliciteerd!
    Kalisto > Uso


    16 - 09 - '17

    Ik zou graag een cover aan willen vragen, als dit (nog) kan.

    Titel
    The Dark Divine

    Korte Samenvatting
    Ik ben nog niet helemaal uit de verhaallijn, maar het is een Vampire Diaries fanfic die zich afspeelt rondom een OC. Deze OC is een Unseelie (faceclaim: Rachel Skarsten) en krijgt uiteindelijk een relatie met Damon Salvatore (Ian Somerhalder).

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    /

    Sfeer die het weer moet geven
    Duister/mysterieus

    Horizontaal of verticaal?
    Verticaal.

    Eventuele Exta's
    Ik zou het geweldig vinden als de cover hierop lijkt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop: Help, ik ben verliefd!
    Korte samenvatting: Als Allyssia op vakantie naar Italië gaat, word ze hopeloos verliefd op een jongen van haar leeftijd. Ze raakt bevriend met hem en wil alleen nog maar bij hem zijn. Maar het einde van de vakantie komt steeds dichterbij, en is de jongen ook op haar? AN dan heb je nog Amanda die de boel saboteert!
    Plaatjes: Graag op een warme plek, waar je op de achtergrond een jongen ziet en dan het meisje.
    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* warm
    Faceclaims: Lily Collins?


    You are my piece of paradise.