• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    AtIas schreef:
    Hey, ik heb mijn cover nog steeds nodig :]



    Je bent niet de enige ;)

    IamSherlocked>>>> HalfBloodPrince


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."




    Kay schreef:
    Titel:
    Chaos der gedachten.
    Korte Samenvatting:
    Amateurschrijver Manuel leeft zoals vele anderen in zijn fantasie. Bij hem loopt het echter een beetje uit de hand: hij ziet de grens tussen zijn verhalen en de werkelijkheid niet langer. Geobsedeerd door een verzonnen personage raakt hij geïsoleerd van de buitenwereld. Hij wil geen vrouw of vrienden; nee, hij moet en zal wachten op Philomenia, die hij zelf geschapen heeft.

    Nilo is altijd gefascineerd geweest door de verhalen van zijn grootvader. Wanneer deze sterft, blijft hij zitten met het knagende gevoel dat de fantasie van zijn grootvader dichter tegen de werkelijkheid aan zou leunen dan de maatschappij ooit had kunnen denken. Zijn vermoeden wordt enkel bevestigd wanneer hij op de begrafenis een mysterieus meisje ontmoet dat verdacht veel lijkt op Philomenia - sterker nog: een meisje dat Philomenia is.

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Ik ben heel erg slecht in prentjes zoeken die ik erin zou willen, dus die kan ik je helaas niet geven. Ik heb eigenlijk ook geen enkel idee wat ik erop zou willen hebben, dus je bent echt helemaal vrij^^
    Sfeer die het weer moet geven:
    Dromerig, rustig, sereen, zeker niet te fel of te hectisch.
    Horizontaal of verticaal:
    Verticaal.
    Eventuele Exta's:
    (Geen idee of ik dit bij extra moet plaatsen of niet... XD)
    - Liever geen bekende/herkenbare personen in de cover.
    - Als je een meisje zou willen gebruiken in de cover (wat dus niet per se nodig is voor alle duidelijkheid), zou ik het liefst wel willen dat deze lange, lichtblonde haren en blauwe ogen heeft, omdat er in het verhaal zelf best wel veel aandacht wordt besteed aan haar uiterlijk.
    - Deze cover heeft helemaal geen haast, dus ik ben bereid heel erg lang te wachten, want het verhaal zal nooit online komen en het is al helemaal uitgeschreven - maar ik hoop dat een cover me meer motivatie kan geven bij het herschrijven.



    Hier is een simpele cover. Ik hoor graag wat je ervan vind voor ik mogelijk aan een tweede begin. ^^


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:



    Nog een cover die ik voor
    Intzwart heb gemaakt, Je staat trouwens ook nog in het lijstje, is dat een andere of kan ie blijven staan?


    Oh, slim, ik lees dit nu pas x3 Die mag weg, kan deze ervoor in de plaats komen?

    * Titel Milly (Die moet erop)
    * Korte Samenvatting Het gaat heel simpel gezegd over een meisje dat zelfmoord zou hebben gepleegd, maar haar beste vriendin gelooft niet dat dat waar is en gaat op onderzoek uit. Lonna (de vriendin) is ook licht helderziend waardoor het redelijk fantasy wordt. (As always)
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Deze misschien, of anders misschien deze. Voor Lonna gebruik ik Georgie Henley als fc, ik vond deze wel geschikt, maar deze is ook wel mooi. Een ander plaatje mag ook, maar het liefst niet een al te vrolijke. Een spiegel past er ook wel in, maar dat hoeft niet. Kijk maar wat het beste past.
    * Sfeer die het weer moet geven Depressief, duister.
    * Horizontaal of verticaal? Het liefst verticaal.
    * Eventuele Exta's Zou het zinnetje "Can you still see me, Lonna?" erop kunnen?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 10:03 ]


    obsessive rage

    Wow, ik moet wel even zeggen dat je flink doorphotoshopt en het knap vind dat je er mee door blijft gaan c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Wow, ik moet wel even zeggen dat je flink doorphotoshopt en het knap vind dat je er mee door blijft gaan c:


    Bedankt! (: Ik probeer het toch nog een beetje door te zetten, ondanks de enorme drukte die ik heb ook met school en mijn leven daarnaast.
    Ik merk al wel dat ondanks ik les heb in photoshop heb nu op school, ik vind dat de kwaliteit van mijn covers redelijk achteruit gaat.
    Wauw.. Dat zou eigenlijk niet mogen, aangezien ik studeer voor grafische vormgever xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:




    (...)


    Hier is een simpele cover. Ik hoor graag wat je ervan vind voor ik mogelijk aan een tweede begin. ^^

    Wow, ik vind hem eigenlijk echt prachtig, vooral die woorden op de achtergrond! De 'c' in de titel ziet er ook echt heel erg mooi uit! c: Echt heel erg bedankt!^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Bedankt! (: Ik probeer het toch nog een beetje door te zetten, ondanks de enorme drukte die ik heb ook met school en mijn leven daarnaast.
    Ik merk al wel dat ondanks ik les heb in photoshop heb nu op school, ik vind dat de kwaliteit van mijn covers redelijk achteruit gaat.
    Wauw.. Dat zou eigenlijk niet mogen, aangezien ik studeer voor grafische vormgever xD

    Ja, daarom complimenteerde ik je ook even, want de meeste stoppen met als ze een drukke tijd voor de boeg hebben haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hallo! Wat is je recente werk toch prachtig *-*
    * Titel: Iron from Ice, graag een met en een zonder
    * Korte Samenvatting:

    Tijdens de Red Wedding, wordt de Stark bannermen, heer Gregor Forrester en zijn oudste erfgenaam Rodrik gedood door de mannen van Frey.
    Heer Forresters schildknaap, Gared, overleeft het verraad en vertrekt naar zijn oom in Ironrath,een fort in het noorden van Westeros, om een belofte aan heer Gregor na te komen.
    Als hij daar aankomt, ondervind hij problemen met een groepje mannen van de Whitehills, eeuwenoude vijanden van de Forresters en een trouwe volger van de Bolton's. De familie Forrester is in gevaar.

    Gregor's oudste dochter Mira, een trouwe hofdame van Margaery Tyrell, zoekt steun voor haar familie aan het hof in Kingslanding, maar dat alles lijkt niet te gaan zoals ze had gepland en zonder hulp uit de hoofdstad word haar broer, de jonge erfgenaam van House Forrester, Ethan, gedood door Ramsay Snow.

    Terwijl een lang verbannen familielid weer terug naar zijn thuis keert om zijn land te beschermen, zoeken de Forresters met al hun macht naar bondgenoten, want de toekomst van hun naam en land hangt aan een zijden draadje.


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: http://s28.postimg.org/yd7m6pspp/Forrester.jpg als je op een of andere manier deze boom erin kan verwerken. Verder heb ik eigenlijk niks, dus ik maak het je moeilijk denk ik. Verder dacht ik nog aan staalachtige kleuren en ijs, maar dat kan misschien wel in het Font. Verder gaat het verhaal heel erg over de onderwerpen, ;loayaliteit en verraad, weet niet of je dat nog aan plaatjes doet denken. Ook komen er veel gevechten en bloed in voor. Het verhaal speelt zich veel af in donkere grijze hallen. Stenen, beetje grunge achtig
    * Sfeer die het weer moet geven: Somber, maar spannend
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's Nee ;)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 17:23 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik kan ook templates downloaden en in photoshop zetten

    /

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 19:39 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    RickGrimes schreef:

    Hallo! Wat is je recente werk toch prachtig *-*
    * Titel: Iron from Ice, graag een met en een zonder
    * Korte Samenvatting:
    Tijdens de Red Wedding, wordt de Stark bannermen, heer Gregor Forrester en zijn oudste erfgenaam Rodrik gedood door de mannen van Frey.
    Heer Forresters schildknaap, Gared, overleeft het verraad en vertrekt naar zijn oom in Ironrath,een fort in het noorden van Westeros, om een belofte aan heer Gregor na te komen.
    Als hij daar aankomt, ondervind hij problemen met een groepje mannen van de Whitehills, eeuwenoude vijanden van de Forresters en een trouwe volger van de Bolton's. De familie Forrester is in gevaar.

    Gregor's oudste dochter Mira, een trouwe hofdame van Margaery Tyrell, zoekt steun voor haar familie aan het hof in Kingslanding, maar dat alles lijkt niet te gaan zoals ze had gepland en zonder hulp uit de hoofdstad word haar broer, de jonge erfgenaam van House Forrester, Ethan, gedood door Ramsay Snow.

    Terwijl een lang verbannen familielid weer terug naar zijn thuis keert om zijn land te beschermen, zoeken de Forresters met al hun macht naar bondgenoten, want de toekomst van hun naam en land hangt aan een zijden draadje.


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: http://s28.postimg.org/yd7m6pspp/Forrester.jpg als je op een of andere manier deze boom erin kan verwerken. Verder heb ik eigenlijk niks, dus ik maak het je moeilijk denk ik. Verder dacht ik nog aan staalachtige kleuren en ijs, maar dat kan misschien wel in het Font. Verder gaat het verhaal heel erg over de onderwerpen, ;loayaliteit en verraad, weet niet of je dat nog aan plaatjes doet denken. Ook komen er veel gevechten en bloed in voor. Het verhaal speelt zich veel af in donkere grijze hallen. Stenen, beetje grunge achtig
    * Sfeer die het weer moet geven: Somber, maar spannend
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's Nee ;)


    Someone has played 'Game of thrones : A Telltale Series. (;
    Is het goed als ik bijv. plaatjes van Gared en Mira erin doe?

[ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:16 ]


Credendo Vides

Hahah ja van telltale gejat haha.

Uhm nou gared gaat niet echt een grote rol spelen op het begin, dus ik weer niet of dat handig is. Ik GA namelijk alleen de storyline van episode 1 gebeuiken en daarna verder verzinnen.


Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

Titel: Alien Oi
Korte Samenvatting:
Op weg naar huis stuit Feline op een wel heel vreemd gebeuren; een ruimteschip, met daarin - hoe kan het ook anders? - een alien. Het buitenaardse wezen komt niet verder dan het woordje 'Oi' en Feline is zo ontroerd door het schattige wezen dat ze meteen beslist hem in huis te nemen. Maar... Met welke reden is Oi naar de aarde gestuurd? En nog belangrijker; zal Feline, samen met haar broer Jack, erin slagen om Oi's bestaan verborgen te houden voor de rest van de mensheid?
Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: We hebben niet echt plaatjes die we je kunnen geven, maar we zouden graag iets op de cover hebben dat de ruimte symboliseert, als dat mogelijk is, met onderdaan de cover misschien de personages/een van de personages? Maar het beeld van de cover is nog niet zo duidelijk, dus doe vooral wat je zelf mooi vindt :p
Sfeer die het weer moet geven: Buitenaards, futuristisch.
Horizontaal of verticaal? Verticaal
Eventuele Exta's: De alien, Oi, ziet er eigenlijk precies uit zoals een mens, maar hij heeft zilverkleurig haar, haast onnatuurlijke ijsblauwe ogen en - nog het meest bizarre - een staart. Als je Oi op de cover wilt zetten (niet dat het per se nodig is) zou het wel fijn zijn als hij aan die beschrijving voldeed^^


If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Ben ik weer. Ik ben echt erg!

Titel: The Ballad Of A Winner - Ik wil er ook graag een zonder titel
Korte Samenvatting:

Rowan Rheon is chosen at the Quarter Quell reaping.
She is thrust back into the world of the Games with her old mentor, Finnick, and agrees to work with him to save Katniss Everdeen, the symbol of the rebellion.

Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Sophie Turner het liefst een waar ze er redelijk volwassen uitziet, Finnick Odair en het mockingjay logo.
Sfeer die het weer moet geven: Spannend, duister, melancholisch
Horizontaal of verticaal? Verticaal
Eventuele Exta's: Ik wil er ook graag een zonder titel


Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

Kay schreef:
Titel: Alien Oi
Korte Samenvatting:
Op weg naar huis stuit Feline op een wel heel vreemd gebeuren; een ruimteschip, met daarin - hoe kan het ook anders? - een alien. Het buitenaardse wezen komt niet verder dan het woordje 'Oi' en Feline is zo ontroerd door het schattige wezen dat ze meteen beslist hem in huis te nemen. Maar... Met welke reden is Oi naar de aarde gestuurd? En nog belangrijker; zal Feline, samen met haar broer Jack, erin slagen om Oi's bestaan verborgen te houden voor de rest van de mensheid?
Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: We hebben niet echt plaatjes die we je kunnen geven, maar we zouden graag iets op de cover hebben dat de ruimte symboliseert, als dat mogelijk is, met onderdaan de cover misschien de personages/een van de personages? Maar het beeld van de cover is nog niet zo duidelijk, dus doe vooral wat je zelf mooi vindt :p
Sfeer die het weer moet geven: Buitenaards, futuristisch.
Horizontaal of verticaal? Verticaal
Eventuele Exta's: De alien, Oi, ziet er eigenlijk precies uit zoals een mens, maar hij heeft zilverkleurig haar, haast onnatuurlijke ijsblauwe ogen en - nog het meest bizarre - een staart. Als je Oi op de cover wilt zetten (niet dat het per se nodig is) zou het wel fijn zijn als hij aan die beschrijving voldeed^^


Hoe oud moet Oi ongeveer lijken qua menselijk uiterlijk?


Credendo Vides