• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Basis
    Volledige naam: Liam Condro
    Leeftijd: 17
    Karakterbeschrijving:
    Over Liam wordt vaak gezegd dat het een arrogante Badboy is, maar als je hem echt leert kennen, weet je dat het eigenlijk een lieve jongen, met het hart op de goede plaats is. Natuurlijk heeft hij niet zomaar een badboy imago, hij heeft een grote bek en is niet bang om te zeggen wat hij denkt, dit doet hij tegen zowel leerlingen en leraren.
    Liam is absoluut geen stille jongen en zal al snel als eerste te beginnen praten als er stiltes vallen.
    Liam ziet niet snel iemand als een vriend, maar als je eenmaal vrienden met hem bent zal hij voor je door het vuur gaan. Hij heeft dan ook maar een paar echte vrienden, die hij volledig vertrouwd en zijn ware aard kennen.
    Ondanks dat hij in Ravenklauw is ingedeeld en beschikt over een goed stel hersenen, heeft hij een ontzettende hekel aan leren en huiswerk maken. Hij besteed liever zijn tijd met zijn vrienden of met zijn vriend/vriendin. Hij is een ontzettende flirt, maar als hij een relatie heeft is hij hondstrouw. Hij zal nooit vreemdgaan.
    Hobby’s:
    Quidditch, hangen met vrienden, muziek luisteren.

    Sociaal:
    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Beide, lichte voorkeur voor mannen. Liam was hier vroeger nog wel een onzeker over, maar dat is nu over
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Dan zal die persoon het ook weten ook, hij zal hem/haar niet met rust laten totdat ze minimaal op date zijn geweest.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Liam is een grote flirt, maar is wel heel kieskeurig

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenklauw
    Welk huisdier heb je? Een witte uil
    Welk vak lijkt jou leuk? Toverdranken, Transfiguratie, verweer tegen de zwarte kunsten en bezweringen.
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Dreuzelkeunde, , kruidenkunde, geschiedenis van de toverkunst, waarzeggerij
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Quidditch spelen

    Plaats hier een foto van jezelf.




    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Het kan, maar ik zou het wel jammer vinden.

    Oh, dit zou ik best tof vinden. Ik doe ook mee. (typing)

    Basis
    Volledige naam: Sarah Claesner (Achternaam is verzonnen)
    Leeftijd: 18
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?: Maakt me niet uit, docent zou ik wel geinig vinden, maar is geen must.
    Karakterbeschrijving:
    Mensen beschrijven me vaak als (te) lief, erg wazig en een beetje sullig. Er worden wel vaak grapjes met me uitgehaald omdat ik vaak mentaal niet zo aanwezig ben. Ik ben redelijk introvert, maar ik stap wel makkelijk op mensen af, stel vrij snel vragen en ik maak gemakkelijk vrienden. Ik ben niet zo bang om ''dom'' of ''onwetend'' gevonden te worden al kom ik volgens mij wel zo over. :') Ik heb een behoorlijk levendige ''binnenwereld'' waar ik nogal in meegenomen kan worden.
    Ik denk dat ik mezelf wel creatief kan noemen. Ik tekenen erg veel, vooral wat er allemaal in mijn hoofd zit en veel tekeningen kunnen daarom soms eng en vreemd gevonden worden door anderen, daarom laat ik het niet altijd even snel zien aan mensen die mij niet zo goed kennen.

    Hobby’s: Tekenen, lezen, muziek, (gedichten) schrijven

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Uhh, neuh. Ik ken hier niet zoveel mensen hier maar sta er wel open voor.
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? n.v.t.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ontlopen! Maar stiekem probeer ik wel alles te volgen wat die ander doet.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ik sla vrij snel dicht, heb geen flauw idee hoe je überhaupt zou moeten flirten. Als iemand met me probeert te flirten heb ik dat in eerste instantie nooit zo door.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Huffelpuf!
    Welk huisdier heb je? Een puffin!!! Voorbeeld
    Houd je aan de huisdieren uit HP (it lookz like an owl, k? T_T Nee, maar doe anders maar een uil hoor. :') Klik )
    Welk vak lijkt jou leuk? Leer der oude Runen
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Voorspellend rekenen
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Ohhhhh, alle winkeltjes bekijken

    Plaats hier een foto van jezelf.



    Oh, en ik mag dood hoor. :Y)
    Waarschijnlijk zou een hele suffe dood wel bij me passen. Hoeft voor mij niet heldhaftig te zijn als het gebeurt. (In een visgraatje stikken ofzo) Maar liever niet als eerste dood tho :')

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 20:44 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ga één deze dagen mijn foto veranderen aangezien ik mijn haar weer ga verven :D
    Als dat gedaan is zet ik wel weer een berichtje neer, haha


    Little do you know

    Volledige naam: Menora (Nora) Caithlyn Evans
    Leeftijd: 15
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? student
    Karakterbeschrijving: (Me)Nora heeft een uitdrukkelijke mening, ze is zeer koppig en brutaal. Ze wilt graag haar gelijk halen en kan er moeilijk tegen als ze een fout maakt. Ze is zeer intelligent en emotioneel. Haar vrienden zijn haar zeer dierbaar en Menora helpt haar vrienden (bijna) altijd. Als ze echter ruzie heeft met haar vrienden is ze zeker niet de eerste om het goed te maken en blijft ze koppig volhouden. Menora is vaak geprezen om haar humor waarmee ze haar vrienden en familie mee opbeurt als ze verdrietig zijn. Als ze boos is kan je haar moeilijk kalmeren en doet ze soms dingen waar ze later spijt van heeft. Haar familie is haar zeer dierbaar.
    Hobby’s: lezen, (boogschieten)

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? niet specifiek
    Heb jij een relatie? neen
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? voor het eerst is ze dan stil en verlegen terwijl ze anders precies weet wat ze moet zeggen
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? om haar intresse te tonen aan een jongen maakt ze aldoor grapjes maar als een jongen haar bijvoorbeeld probeert te kussen zal ze moeilijk erin meegaan tenzij ze echt verliefd is

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenklauw (bijna Huffelpuf)
    Welk huisdier heb je? kat ( lichtgrijze met amberkleurige ogen)
    Welk vak lijkt jou leuk? Toverdranken, Transfiguratie
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Kruidekunde, Geschiedenis van toverkunst
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? het kasteel ontdekken en zoveel mogelijk interessante spreuken leren en uitproberen

    Plaats hier een foto van jezelf.


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Oh ja nog even vergeten: mij maakt het niet echt veel uit als ik dood ga, ik leef natuurlijk liever maar ik zal het niet tragisch vinden hoor :) .


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Backbiter -> Monteriggioni

    Ik moet hem nog steeds eens afmaken, sorry :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Basis
    Volledige naam: Ava Tara Annicka Diamant (Niet mijn echte achternaam, maar die vind ik ook niet zo mooi)
    Leeftijd: 12, jarig op 12 juni wat me dus Tweelingen maakt (Er moeten ook jonge leerlingen zijn, heheh)
    Karakterbeschrijving:
    Ik word vaak gezien als een redelijk rustig persoon dat alleen dingen zegt als het moet. van bijv. een leraar. Meestal komen mensen er daarna achter dat dat alles behalve klopt. Ik ben best wel praatziek en kan heel melig zijn. Ook zeg ik vaak het één maar doe het ander, en ben heel slecht in kiezen. Dat maakt me heel wispelturig en misschien ook wel onbetrouwbaar. Vaak heb je in verhalen ook het karakter dat gebaseerd is op de god Pan, brutaal, kinderlijk, wispelturig, waar ik mezelf wel in herken. Vaak denk ik over alles na en ben ook niet echt bang te vertellen wat ik denk. Ik heb meestal een grote mond en zeg vaker dingen die waar zijn dan ik besef. Verder ben ik best dromerig en hoor vaak maar de helft van wat iemand zeg, omdat ik zat te dromen.
    Hobby’s: Lezen, schrijven, zingen, acteren, tekenen.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Opzich met zo ongeveer iedereen. Ik zwerf vaak een beetje rond.
    Heb jij een relatie? Nope. Dat houd ik graag zo.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Ik denk mannen, maar aangezien ik nog nooit echt verliefd ben geweest kan ik dat niet met zekerheid zeggen.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ik ben best wel een flirt wat dat betreft. Geen voorzichtig vragen of besluipen, gewoon zeggen.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Griffoendor, dat is eigenlijk altijd mijn uitkomst en sowieso mijn favoriet. Maar ik wordt ook vaak bij Zwadderich ingedeeld, dat mag dus ook gewoon. Voor Ravenklauw ben ik niet slim genoeg en ik ben te gemeen voor Huffelpuf...
    Welk huisdier heb je? Een grijze kat genaamd Don.
    Welk vak lijkt jou leuk? Verweer tegen de zwarte kunsten en fabeldieren
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Dreuzelkunde. Ik heb mijn hele leven bij dreuzels gewoond, waarom zou je ze bestuderen?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Vliegen
    Plaats hier een foto van jezelf.


    (Dit ben ik niet, maar Elle Fanning, waar ik qua uitstraling wel een beetje op lijk)


    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten? Ik eet géén kaas, jam of sinasappelsap met vliesjes. Dat vind ik niet lekker. (Misschien niet zo belangrijk maarja, wel handig voor als je me laat eten)

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.
    Liever niet als eerste, maar opzich... Het mag wel. Ik zou het alleen wel jammer vinden.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 16:29 ]


    obsessive rage

    Cleiona -> SecondStar


    It's never gonna happen, Guys.

    Deathly --> Alohamora
    (Anna Waterford), ik sta onder Gryffindor


    Leave a little sparkle wherever you go.

    Ik heb mijn rol(pagina 8) wat aangepast, nieuwe fotos, de relatie dingetje wat aangepast en een linkje onder mijn tattoo gezet (:
    En ik heb mijn uiterlijk wat uitgebreid :x x'D

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 21:21 ]


    Little do you know

    Castello' silverstone' averong
    Jarig op: 23 november 2000
    Afdeling griffoendor
    Karakter: castello is een aardige en slimme jongen hij is claustrofobies hij is redelijk rustig daar integen is hij mishandeld door zijn vader.
    hobbys: lezen duelleren experimenteren
    Relatie hij is verliefd op een blond meisje uit ravenklauw
    Huisdier een ei waar hij niet weet wat er in zit
    Leukste vak verweer tegen de zwarte kunsten en verzorging van fabeldieren
    Stomste vak voorspellend rekenen
    Zijn er dingen die ik nog moet weten hij is ooit van zijn bezem gevallen en zwerkbalt nooit meer

    Ik ben klaar met mijn karakterbeschrijving (pagina 3).


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    We vinden het wel belangrijk dat er een duidelijke inschrijving is. Zeker voor het karakter. Sommigen hebben zich bij lange na niet aan de 100 woorden gehouden, dus weet dat je daarmee de kans loopt om niets meer dan een figurant te zijn. (:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 12:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik maak wel een mannelijke versie van mezelf aan. (:

    Volledige naam:


    Ryan Navarro.
    Leeftijd:
    17
    Karakterbeschrijving:
    Ik ben wel iemand die behoorlijk uitbundig is. De meeste mensen van mijn school kennen me ook wel maar erg populair kan ik mezelf niet noemen. Ik irriteer me behoorlijk aan mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen. Ik ben erg sociaal en altijd wel aan het praten. Mijn vrienden zijn een paar jaar ouder dan ik, omdat ik een schooljaar heb overgeslagen. Ik ben altijd eerlijk, aangezien ik dat een hele belangrijke eigenschap vind. Ik word vaak brutaal genoemd maar dat komt alleen omdat ik zeg wat in me opkomt en wat ik vind. Toch ben ik heel erg loyaal en vriendelijk, ook probeer ik er altijd ervoor te zorgen dat mensen zich op hun gemak voelen bij mij.
    Hobby’s:
    Lezen, uitgaan met vrienden en sporten.

    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Meh, dat maakt me niet zoveel uit.
    Heb jij een relatie?
    Nope.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hetero.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik flirt dan wel.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?
    Like I said: ik flirt behoorlijk maar ik ben ook heel loyaal als iets echt serieus begint te worden.

    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Hufflepuff.
    Welk huisdier heb je?
    Een uil, Finch.
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Potions, Defense Agianst the Dark Arts en Care of Magical Creatures.
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    History of Magic en Study of Ancient Runes.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Vliegen op een bezem en al het snoep uit proberen.

    Het maakt me niet echt uit hoe ik dood ga, om eerlijk te zijn ben ik best wel onhandig dus ik zou het niet erg vinden om een hele domme dood te sterven.

    glitterdonut schreef:
    Basis
    Volledige naam: Eva Emerald
    Leeftijd: 14
    Karakterbeschrijving: (ik gebruik wel mijn personage van mijn eigen verhaal vind ik leuker)
    Ze is een bescheiden meisje die graag doet waar ze goed in is en niet in de weg wil staan voor andere, maar als ze echt iets wil weet ze waar ze voor staat en zal dan niemand in haar weg laten staan boor haargeluk. Ze is loyaal en heeft een goed stel hersenen. Ze is echter een enorme blunder onder druk of als imand op haar rekent. Ze is haar moeder verloren aan 'he how must not be named' en heeft daar kleine trauma's aan.

    Hobby’s: Tekenen en Schrijven

    Sociaal:
    Met welke personage wil je optrekken: laleah
    Heb jij een relatie?: nee
    Hoe ga jij met mensen van een ander geslacht om?
    Ik ben zo verlegen als wat als een jongen me aandacht schenkt anders dan vriendschappelijk.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Hufflepuff
    Welk huisdier heb je?
    Kleine uil met van die schattige groten ogen.
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Care of magical creatures
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Potions
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Zo veel mogelijk choco kikkers eten.
    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.
    *zucht*


    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Nee het enigste is dat ik het vaak druk heb met school enzo dus als er iets is dat ik waarschijnlijk laat reageer


    In de beschrijving zijn 99 woorden.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 23:23 ]


    Hard Work. Tolerance. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff No Matter What They Say.