• Want wij Nederlanders (Belgen, I won't forget you guys) kunnen dat toch zo goed? (wbw)

    Laten we hier even met elkaar klagen wat voor vreselijk weer dit is. De regen is zo nattig. Je kan niet even naar buiten. Fietsen is ook vreselijk, want tja.. naar school of naar stage gaan en hopen dat het niet regent is gewoon not cool. De regen is ook nog eens somber. Like, we horen nog twee weken zomer te hebben. Herfst, kom wat trager deze kant op please.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:26 ]


    Pretty is just a pretty word.

    _Cerberus schreef:
    Ik hou juist wel van de regen. Nu ben ik vast wel een raar geval, maar ach dat boeit me eigenlijk ook niet zoveel. Ik vind de regen juist heel rustgevend en om heel eerlijk te zijn, krijg ik er ook best wel veel ideeën van. De herfst vind ik sowieso een leuk seizoen. De zomer vind ik ook wel gezellig, maar ik kan slecht tegen de winter. Die sneeuw en kou, dat hoeft voor mij niet zo.


    *high five*


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ja, regen is prachtig en diepzinnig vanachter het raam. Maar als je er doorheen moet dan is het niets anders dan vallend water. Blergh.


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    Ja, regen is prachtig en diepzinnig vanachter het raam. Maar als je er doorheen moet dan is het niets anders dan vallend water. Blergh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Endress schreef:
    Ja, regen is prachtig en diepzinnig vanachter het raam. Maar als je er doorheen moet dan is het niets anders dan vallend water. Blergh.


    Misschien hahaha, maar ik bedoel yo soms is het wel nice. Everyone has his own opinion on that :Y) :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben nog altijd fan van zomerweer. Maar daarbij horen ook die enorme stortbuien (met onweer!) die af en toe midden in de zomer komen. Die vind ik echt heerlijk! Dat heb je als het een paar dagen heel warm is geweest, en dat is dan ook 's avonds. Maar van die herfstbuien ben ik niet echt fan, die zijn eigenlijk gewoon te saai en hebben niet genoeg verschil met de rest van het weer, ofzo x)

    Voor mij moet het eigenlijk óf een zacht buitje zijn, met tegelijkertijd een zacht stralend zonnetje in de lucht, óf een gigantische stortbui met allemaal bliksem en shit. Bij beide vind ik zowel binnen als buiten zijn tof.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 13:18 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Griekseyoghurt schreef:
    (...)

    *high five*

    *high five* Woop. Ik moest net ook door de regen haha.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik kom net uit een tropisch land en word leuk begroet met dit weer :') Ben ook lekker ziek geworden, thanks Nederland.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Endress schreef:
    Ja, regen is prachtig en diepzinnig vanachter het raam. Maar als je er doorheen moet dan is het niets anders dan vallend water. Blergh.


    Dit ja. Vooral als je net buiten bent geweest en net op tijd binnen bent, vind ik.


    Physics is awesome

    Ik ben meerdere keren nat geregend vandaag, blegh!


    26 - 02 - '16

    Wat is het toch geweldig weer thuis te zijn... Meteen verwelkomd worden door onweer de moment dat we België binnen rijden lijkt ondertussen al een traditie geworden, steeds als we weer terug komen van vakantie. Ik wil de zon D:


    What would Emma do?

    Ik ga morgen gewoon mijn trui aantrekken, fuck it.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    Ik ga morgen gewoon mijn trui aantrekken, fuck it.

    Why that?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Why that?


    Omdat ik vandaag een dun truitje aan had en ik had het koud. Mijn moeder vond het onnodig dat ik mijn dikkere trui aandeed, maar morgen gaat die wel aan ;o


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Omdat ik vandaag een dun truitje aan had en ik had het koud. Mijn moeder vond het onnodig dat ik mijn dikkere trui aandeed, maar morgen gaat die wel aan ;o

    Haha, ik dacht dat het was vanwege het weer morgen. Ik weet niet wat het morgen wordt, maar ik dacht dat het redelijk 't zonnetje zou schijnen, meer ook vanwege de 'fuck it' in je zin :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Haha, ik dacht dat het was vanwege het weer morgen. Ik weet niet wat het morgen wordt, maar ik dacht dat het redelijk 't zonnetje zou schijnen, meer ook vanwege de 'fuck it' in je zin :'D


    Haha, dat snap ik ja c;
    Het maakt me om eerlijk te zijn niet zo uit hoe warm/koud/regenachtig het wordt morgen. Ik ga binnen zitten met thee en een lekkere warme trui c;


    26 - 02 - '16