• Jaja. Ik heb nu sinds januari mijn rijbewijs en auto, maar ik heb er écht ontzettend veel spijt van. Ik vind rijden echt vreselijk en ga veel liever met het openbaar vervoer, maar ik krijg van iedereen te horen dat ik echt gek ben en gewoon vaker moet rijden omdat het dan vanzelf leuker wordt. Mensen hier die dit ook gehad hebben en het nu wél leuk vinden? Want ik overweeg heel serieus om mijn auto maar weer gewoon te verkopen als het zo blijft. Wat zonde van m'n centjes :' (

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 22:01 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn zus had dit ook maar wij hebben gezorgd dat ze heeft doorgezet en verrek ze vind het bu nog leuk ook. Het heeft even nodig om iets leuks te worden. Nu kost het nog veel onspanning en energie maar hoe meer je rijd hoe makkelijker alles wordt. Succes. (:


    The truth is out there.

    Ik ben nu bezig met autorijden en het gaat ook steeds beter, maar ik ben echt bang om straks zelfstandig te moeten rijden. Voor de komende jaren ga ik ook nog geen eigen auto hebben en moet ik het doen met die van mijn ouders of grootmoeders, maar ik ben ook bang dat als ik het niet regelmatig blijf doen, dat ik dan alleen maar weer verslechter.
    Echter als jij op dit moment het OV veel fijner vind en het nut van een auto niet ziet, moet je niet daar in blijven rondrijden omdat je ouders het zo graag willen of iets.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Feline schreef:
    Ik heb nog geen rijbewijs en ik ben ook huiverig om er een te halen, maar aan een kant wil ik het toch best graag. :c

    Vind het ook wat moeilijk om hier wat over te zeggen. Aan een kant vind ik dat je blij moet zijn dat je een auto hebt en dergelijke, want er zijn zat mensen die het niet kunnen betalen. Aan de andere kant snap ik hoe naar het voelt en snap ik ook dat autorijden totaal niet leuk kan zijn, het lijkt mij ook niet echt leuk.