• Hallo hallo,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met zondag 11 oktober 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Wij wensen de deelnemers ontzettend veel succes!! We kijken uit naar het moment dat wij nieuwe collega's in ons moderator team mogen verwelkomen.

    Groetjes,
    Krull en de mods

    Ja, heel leuk en aardig hoe we het allemaal uitspreken, maar doordat ik nu dit topic steeds omhoog geschopt zie worden, ben ik nog meer benieuwd wie de nieuwe crewleden zullen worden! Wie-o-wie mogen we gaan opzadelen met onze problemen? Wie redt ons als we een badge missen? (nerd)


    everything, in time

    Ik ben ook hartstikke benieuwd wie de nieuwe moderators zullen worden!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meraki schreef:
    Ja, heel leuk en aardig hoe we het allemaal uitspreken, maar doordat ik nu dit topic steeds omhoog geschopt zie worden, ben ik nog meer benieuwd wie de nieuwe crewleden zullen worden! Wie-o-wie mogen we gaan opzadelen met onze problemen? Wie redt ons als we een badge missen? (nerd)

    Diezelfde gedachten gaan me ook door 't hoofd. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Perrette schreef:
    Ik schrijf meestal mod, maar zeg het op z'n Vlaams — moo-dee-raa-tor. Administrator spreek ik dan wel weer op z'n Engels uit.

    Wow, daar heb ik nooit over nagedacht, dat administrator ook anders kan worden uitgesproken. Ik zeg dat immers ook altijd op zijn Nederlands, haha.

    Wiarda schreef:
    Ik zeg alles op z'n Nederlands, zelfs bèta-reader, terwijl dat woord half Grieks en half Engels is. :W Bèh-taa-rieh-dur, met een rollende r.

    Same x)
    In ieder geval hoeven bij de bemiddelaars geen twijfels te zijn. (;


    Aan de ene kant misschien vervelend dat het lang duurt, aan de andere kant willen we natuurlijk wel dat de selectie goed en eerlijk verloopt. Ik ben ondertussen ook echt heel benieuwd, maar het lijkt me nog veel spannender als je zelf straks wel of niet in het lijstje zou staan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    (...)
    Same x)
    In ieder geval hoeven bij de bemiddelaars geen twijfels te zijn. (;


    Aan de ene kant misschien vervelend dat het lang duurt, aan de andere kant willen we natuurlijk wel dat de selectie goed en eerlijk verloopt. Ik ben ondertussen ook echt heel benieuwd, maar het lijkt me nog veel spannender als je zelf straks wel of niet in het lijstje zou staan.


    Dat zijn meer dan 20 mensen (: Dus dat lijkt me veel spanning.


    What would Emma do?

    Grassi schreef:
    (...)
    Same x)
    In ieder geval hoeven bij de bemiddelaars geen twijfels te zijn. (;


    Aan de ene kant misschien vervelend dat het lang duurt, aan de andere kant willen we natuurlijk wel dat de selectie goed en eerlijk verloopt. Ik ben ondertussen ook echt heel benieuwd, maar het lijkt me nog veel spannender als je zelf straks wel of niet in het lijstje zou staan.


    Nee dat is natuurlijk ook zo! Ik ben nu eenmaal extreem nieuwsgierig aangelegd, vandaar. :Y)


    everything, in time

    Ik ben ook (eindelijk) klaar! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."