• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Abstergo schreef:
    Breek je nek maar even mensen, ik vind mijn haar gewoon te awesome nu! :3
    Eindelijk ginger! En dan natuurlijk rood en niet nep rood^^



    Dat ziet er echt leuk uit! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom voel ik me zo verantwoordelijk voor haar keuze en onze dynamiek?


    Tijd voor koffie.

    Herakles
    Thanks (:
    Jou staan de kleuren die mij niet staan weer heel mooi! ^^

    Mercator
    Thanks, ben er echt heeeeel blij mee!

    Square
    Bedankt :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeer leuk als heel de 'klas' gaat eten, en ik niet eens gevraagd word. Bye bye, zelfvertrouwen!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap echt niet dat je het normaal vindt dat we elkaar meer dan anderhalve maand niet gaan zien? Ik bedoel, we kunnen gewoon eens naar de cinema op zaterdagavond ofzo? Vorige keer was het nog: 'Er rijden treinen tussen Gent en Kortrijk hè, ik kom af zo vaak als ik kan!'
    Ik mis je zo verschrikkelijk hard, maar het lijkt alsof jij me al vervangen hebt door andere mensen? Ik ben zo jaloers op mensen wiens beste vriendin in dezelfde stad studeert. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik snap echt niet dat je het normaal vindt dat we elkaar meer dan anderhalve maand niet gaan zien? Ik bedoel, we kunnen gewoon eens naar de cinema op zaterdagavond ofzo? Vorige keer was het nog: 'Er rijden treinen tussen Gent en Kortrijk hè, ik kom af zo vaak als ik kan!'
    Ik mis je zo verschrikkelijk hard, maar het lijkt alsof jij me al vervangen hebt door andere mensen? Ik ben zo jaloers op mensen wiens beste vriendin in dezelfde stad studeert. ;c


    I know your feelings, mijn beste vriendin woont aan de andere kant van het land.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Een rotgevoel kan dan wel tot enigszins mooie gedichten leiden, maar ik was liever vrolijk geweest.
    Kutzooi. Alles had anders kunnen zijn als ik gewoon beter was geweest. Maar ja dat was ik dus niet en nu voel ik me doelloos.
    Argh. Ik moet dit bij iemand kwijt (een persoon van real life, geen Q-mens). Wanneer? Zo snel mogelijk. Wie? Eens over nadenken. Maar dit gaat zo echt niet langer door. Gewoon niet.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Stom topic. Maakt me verdrietig. Vandaag even niet. Vandaag is goed. (wauw, korte zinnen much)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Lolol, ben benieuwd of dat buurmeisje ook zo'n persoon is die geen moeite zal doen. Het meegaan naar boogschieten heeft ze in ieder geval zojuist afgezegd. Ben benieuwd of ze volgende week wél mee zal gaan. Mijn eerste indrukken van haar zijn in ieder geval maar matig. Terwijl mn ma en buuf zeggen dat ze geweldig is en we het goed zullen kunnen vinden. Ik ben benieuwd.
    Mjah, zo laatste les boogschieten. Heb er zin in! En volgende week met de rest mee doen. C: oke, deze les ook al. Maar dan for real. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SkeletonGirl schreef:
    (...)

    I know your feelings, mijn beste vriendin woont aan de andere kant van het land.


    *Hug.* Het is echt zo kut. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben zo verliefd op mijn haar, dajum. Ik krijg er zo een vriendelijke uitstraling van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog precies een maand tot mijn vierjarig bètaleum. De tijd gaat snel. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nog precies een maand tot mijn vierjarig bètaleum. De tijd gaat snel. :Y)


    Prachtig woord. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga maar gewoon wachten tot jij eens een gesprek begint, al heb ik zo'n idee dat je niet veel waarde aan me hecht, wat ik nogal teleurstellend vind


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I'm done with it just done. Tot dat je waarschijnlijk weer tegen me praat. *zucht*


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!