• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Kon je maar duidelijk zien wie je leuk vond. Dat zou mijn leven een stuk makkelijker en ook gênanter maken. Ik ga niet iemand zomaar vragen of hij/zij iets in me ziet.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 16:13 ]

    ugh.

    Het is zulk mooi weeeer. (bloos)
    Alleen een beetje jammer dat de hond vijf meter achter me aan sukkelde. Ik had een eendje en caviavoer voor haar, dus een beetje meer enthousiasme had wel gemogen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I don't want tooooooo. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Morgen mijn eerste tentamen... Ik zou aan het leren moeten zijn en niet op Q moeten zitten. Ik heb echt het gevoel dat ik me hier veel te weinig zorgen over maak. Wat dat betreft is mijn gedrag echt geen spat veranderd ten opzichte van de middelbare school.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Square schreef:
    Het is zulk mooi weeeer. (bloos)
    Alleen een beetje jammer dat de hond vijf meter achter me aan sukkelde. Ik had een eendje en caviavoer voor haar, dus een beetje meer enthousiasme had wel gemogen.


    Caviavoer? ^^

    Rood haar is great. Haar verven, not so much.


    Caution first, always.

    Thank god my phone is back a life!


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Sommige mensen ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I wanna go to that meet, but there's gonna be people there. Ya feel.


    kindness is never a burden.

    Eindelijk mijn stage geregeld, duurde een tijd, maar ik denk dat het- het waard is. :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Jorah schreef:
    (...)

    Caviavoer? ^^


    We hadden geen hondensnoepjes meer. :c
    Haar gewone brokken zijn vrij plakkerig, dus ben ik voor de gele en groene hondenbrok-achtige dingen uit het caviavoer gegaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Breek je nek maar even mensen, ik vind mijn haar gewoon te awesome nu! :3
    Eindelijk ginger! En dan natuurlijk rood en niet nep rood^^

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 17:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Abstergo: Dat is echt een fucking mooie kleur! Haha, ik wil dat ook. Alleen ik denk niet dat het bij mij zo mooi als bij jou gaat staan haha :3

    Pfsh, ik heb trek. Damn. Die sla met feta in de koelkast begint me toch wel zachtjes te roepen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vet mooi Kyle


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.