• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    'Hoi, ik ben je love interest en ik beloof dingen die toch niet gaan gebeuren, zoals het terug beantwoorden van berichtjes. Ik vind het veels te leuk om je te laten wachten, waarvan ik weet dat je dat doet en doe dan net alsof ik om je geef, maar eigenlijk vind ik gamen en eigenlijk alle andere dingen belangrijker dan jou.'

    Ga zo door en ik ga echt weg. Kan je doorgaan met negeren ergens anders.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 20:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Margherita schreef:
    I want a hug :c


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yes, de hele dag niet gerookt, ook al hebben mensen me mee naar buiten gevraagd. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    (...)

    Dat is naar. Soms vergeten mensen dat de persoon die hen altijd probeert op te vrolijken nu en dan zelf ook weleens mindere periodes heeft. Misschien kun je eens heel sterk hinten? "Ik voel me zo rot" of zelfs gewoon "ik heb echt een knuffel nodig" mag best nu en dan.
    En in de tussentijd-





    Sommige mensen snappen die hints niet of zijn Oost Indisch doof. En ik wil ze er ook niet mee lastig vallen though.
    I love hugs, thank you.



    Margherita schreef:
    I want a hug :c


    Ik heb er zojuist drie gekregen, je mag er wel eentje lenen :Y)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 21:05 ]

    Dauth schreef:
    Yes, de hele dag niet gerookt, ook al hebben mensen me mee naar buiten gevraagd. :Y)

    Aight, good going.


    Tijd voor koffie.

    Jorah schreef:
    (...)

    Ik heb er zojuist drie gekregen, je mag er wel eentje lenen :Y)


    Aawh, dank je :3
    Ik heb ook al veel Q-hugs gekregen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Aight, good going.
    Thank you! Heb ook geen pakje meer, helemaal niks. Gewoon lekker cold turkey. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom kan ik niet verder schr.. oh, hey, facebook!


    Mhm?

    Herakles schreef:
    'Hoi, ik ben je love interest en ik beloof dingen die toch niet gaan gebeuren, zoals het terug beantwoorden van berichtjes. Ik vind het veels te leuk om je te laten wachten, waarvan ik weet dat je dat doet en doe dan net alsof ik om je geef, maar eigenlijk vind ik gamen en eigenlijk alle andere dingen belangrijker dan jou.'

    Ga zo door en ik ga echt weg. Kan je doorgaan met negeren ergens anders.


    Je verdient echt wel beter dan dat!


    Your make-up is terrible

    Volgens papa interpreteer ik het verkeerd, maar ik voel me nu best rot. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Needles schreef:
    (...)

    Je verdient echt wel beter dan dat!

    Het probleem is dat mijn problemen er niet toedoen klaarblijkelijk in zijn ogen en hij er niks om geeft, tenminste zo komt dat op mij over, want nu moet ik alweer wachten, waarvan ik weet dat het niet gaat gebeuren of hij eraf komt met een kort antwoord.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 21:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jorah schreef:
    (...)

    Sommige mensen snappen die hints niet of zijn Oost Indisch doof. En ik wil ze er ook niet mee lastig vallen though.
    I love hugs, thank you.


    Dat niet-willen-lastig-vallen herken ik heel sterk, maar in werkelijkheid val je vrienden eigenlijk nooit lastig met dat soort dingen. Het is wel moeilijk om dat idee af te schudden tenzij mensen het expliciet zeggen, maar als jij het niet erg zou vinden als iemand zijn/haar verhaal bij jou dumpt, zou dat andersom ook zo moeten werken.
    Mijn pb staat ook altijd open, trouwens, mocht je iets kwijt willen. Ik luister graag. Dat is echt geen moeite.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nope nope nope nope, dat zou zo awkward worden :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    fu


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *Lange uithaal* wil zo graag naar the bodyguard maar niemand in mijn omgeving wil daar ook maar heen. Waarom houden de mensen in mijn buurt niet van musicals


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!