• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik moet eerlijk zeggen dat het voelt alsof ik al een tijdje niet meer leef

    Ledecky schreef:
    (...)

    Prachtig woord. :'D


    Dank, dank.



    Blaeu schreef:
    Ik moet eerlijk zeggen dat het voelt alsof ik al een tijdje niet meer leef


    Whoa, dat klinkt niet zo goed. Of juist wel?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, het is duidelijk dat jij niet wil afspreken.
    En aan jou heb ik ook echt veel steun.
    Ik wist deze ochtend al dat het een slechte dag ging worden. D:
    Ik ga maar beter gewoon leren, dan heb ik toch nog iets goeds gedaan vandaag. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo'n pijn aan mijn rug en misselijk, bleh. Morgen weer buikpijn want ik heb suiker gegeten.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Whoa, dat klinkt niet zo goed. Of juist wel?


    Het voelt niet zo goed, nee.

    Uuuugh sommige mensen, echt waar. Ik kan niks goed doen lijkt het, mensen draaien deze dagen steeds om mij heen als het gaat om contact hebben. En daarbij ben ik er altijd voor anderen, maar bijna niemand van mijn vrienden denkt er bij na dat ik ook wel eens een hug nodig heb. Ooit gehoord van vriendschap die twee kanten op werkt jeez.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 20:05 ]

    I'm not a stranger
    No I am yours

    ...

    I may seem crazy
    Or painfully shy
    And these scars wouldn't be so hidden
    If you would just look me in the eye

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 20:15 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben alles zo ongelooflijk moe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I wish you made me feel like this.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blaeu schreef:
    (...)

    Het voelt niet zo goed, nee.


    Het klinkt ook vrij eng, eigenlijk. :x Mijn pb staat open als je ergens over wilt praten/gewoon heel erg wilt klagen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jorah schreef:
    Uuuugh sommige mensen, echt waar. Ik kan niks goed doen lijkt het, mensen draaien deze dagen steeds om mij heen als het gaat om contact hebben. En daarbij ben ik er altijd voor anderen, maar bijna niemand van mijn vrienden denkt er bij na dat ik ook wel eens een hug nodig heb. Ooit gehoord van vriendschap die twee kanten op werkt jeez.


    Dat is naar. Soms vergeten mensen dat de persoon die hen altijd probeert op te vrolijken nu en dan zelf ook weleens mindere periodes heeft. Misschien kun je eens heel sterk hinten? "Ik voel me zo rot" of zelfs gewoon "ik heb echt een knuffel nodig" mag best nu en dan.
    En in de tussentijd-




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik word pas echt ambetant als ik een fout heb gemaakt en ze niet kan vinden in de oefening. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I want a hug :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    I want a hug :c

    You ask, you receive/get. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    You ask, you receive/get. ^^



    Awh, zo lief! Dank je :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.