• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Margherita schreef:
    I wish I had more people like you, instead of always wanting to talk to you. But you're so wonderful, and I feel like I'm always whining but it feels good to talk to you. I probably shouldn't say this, but it's true.

    School gaat voor Quizlet, als het nodig is. Ik ga mij echt op lezen en Latijn richten. Wish me luck! (;
    Wat grappig dat ik toch zoveel te doen heb. :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Fuck, ik wil gewoon uit mijn huid kruipen door dit kutgevoel, maar tegelijkertijd kan ik niet toegeven aan de oplossing. Boeien.


    So, you're done talking to me? ;Ik mis je; gaat bij jou zeker tot op een zekere hoogte (:


    Tijd voor koffie.

    Ugh. Waar is die codeïne?!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het voelt alsof het al zaterdag is, lol.

    Ugh, ik had zeker nog niet genoeg gegeten vandaag of zo.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 23:17 ]


    Your make-up is terrible

    Ik word godverdomme een keer in mijn leven 18. Een keer in het jaar ben ik jarig en daarom beslis jij even om je examen feest tegelijkertijd te geven met mijn verjaardagsfeest. Flikker op. Had je examen gewoon eerder gehaald en niet via een herkansing in plaast van mijn dag te stelen! Je bent echt een verschrikkelijk persoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Ik word godverdomme een keer in mijn leven 18. Een keer in het jaar ben ik jarig en daarom beslis jij even om je examen feest tegelijkertijd te geven met mijn verjaardagsfeest. Flikker op. Had je examen gewoon eerder gehaald en niet via een herkansing in plaast van mijn dag te stelen! Je bent echt een verschrikkelijk persoon.

    Wie?
    Dat is echt een vette naaistreek zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gayle schreef:
    Ik word godverdomme een keer in mijn leven 18. Een keer in het jaar ben ik jarig en daarom beslis jij even om je examen feest tegelijkertijd te geven met mijn verjaardagsfeest. Flikker op. Had je examen gewoon eerder gehaald en niet via een herkansing in plaast van mijn dag te stelen! Je bent echt een verschrikkelijk persoon.

    Wat een verschrikkelijke kutstreek. Kan je die persoon dit zeggen?


    Tijd voor koffie.

    Giraffe schreef:
    Oh wauw, ik mag sommige meiden van K3 Zoekt K3 écht niet. Die Lauren of Marthe bijvoorbeeld, whyyy. (no_chears)


    Ik vind die net leuk. :') Jindra steekt me zo hard tegen!
    Waarom is daar trouwens nog geen topic over? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Penoza schreef:
    (...)
    Wie?
    Dat is echt een vette naaistreek zeg.


    Mijn zus...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik vind die net leuk. :') Jindra steekt me zo hard tegen!
    Waarom is daar trouwens nog geen topic over? :'D


    Urgh. Ben blij dat ze weg is. Dat vroeg ik mij ook al af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Urgh. Ben blij dat ze weg is. Dat vroeg ik mij ook al af.


    Ze gaat er niet uit liggen. Heb je het stukje gezien met die auto's die een verschillende kant opreden? De auto met Hanne en co gaat volgens mij een wildcard of zo krijgen. :3
    En ga je gang, kunnen we in een topic verder praten. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 23:45 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gayle schreef:
    (...)

    Mijn zus...


    Oh wauw. .. dat is echt erg... Heb je gezegd Hoe je erover denkt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm actually quite fucking pissed at you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Penoza schreef:
    (...)

    Oh wauw. .. dat is echt erg... Heb je gezegd Hoe je erover denkt?


    Morgen wilt ze met zijn alleen rond de tafel gaan zitten. Ze wilde nog niet vertellen waarom maar alleen dat het over het onderwep feest gaat.
    Dus ik vragen aan mijn ouders of ze van plan was of ze haar examen feest op de dag van mijn verjaardag wilt vieren en die zeiden min of meer ja.
    Ik ben echt zo boos nu. Twee jaar geleden was ze op vakantie met mijn verjaardag, afgelopen jaar was ze voor zover ik mij kan herinneren er ook niet en nu flikt ze dit.


    "Ignite, my love. Ignite."