• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Meh, rotdag. Ik ben echt prikkelbaar en ik wil dat je reageert, godverdomme.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wohoo, kaarten voor Nightwish gekocht ^_^
    Nu alleen nog een slaapplek voor mn vriend vinden, gezien hij hier niet mag blijven slapen vanwege mn stiefvader :/


    Stenenlikker

    Kom op pizza, wordt bezorgd!!!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Backbiter schreef:
    Heh, ik wist niet dat Narnia een ballet was? Weer wat geleerd x)


    Daar kwam ik dus ook achter toen ik bij mij op school een poster erover zag.


    Stenenlikker

    Voor mensen als jij zou ik met plezier een parcours van legoblokjes laten bouwen zodat jij daar met blote voeten over heen mag lopen met een koptelefoon met de meest hatelijke muziek ter wereld met ducttape aan je kutkop getaped.


    26 - 02 - '16

    Integreren in een nieuwe vriendengroep is zenuwslopend.


    i put the fun in funeral

    Ik maak me zorgen...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Primark, als ik een riem maat S koop, verwacht ik dus wel dat hij genoeg gaatjes heeft om een maat S broek omhoog te houden en niet zoveel gaatjes dat hij TOT een maat S gaat.


    Your make-up is terrible

    Dat moment dat de kat de enige is die thuis aardig voor je is.


    26 - 02 - '16

    Klopt dit?

    Geactiveerd op: 4 decennia geleden


    Dus mijn hoofdstuk, die een paar minuten geleden is geactiveerd, is 40 jaar geleden geactiveerd? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Door al mijn lessen heengeslapen en in de overige tussenuren een hele bak Ben & Jerry's opgevreten terwijl iedereen kon zien hoe sneu ik bezig was om 12 uur 's middags. Wild leven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Penoza schreef:
    Klopt dit?
    (...)

    Dus mijn hoofdstuk, die een paar minuten geleden is geactiveerd, is 40 jaar geleden geactiveerd? :W


    Het klopt wel dat dat er staat als je hoofdstuk nog niet is geactiveerd, maar als je dat wel net hebt gedaan, zou er inderdaad iets anders moeten staan. Misschien is Q wat traag? (krul)

    -

    De hond eet komkommer en de cavia zet steeds zijn tandjes in mijn vinger. Lieve beestjes van me, dit is niet hoe het hoort te gaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pff, ik vind het gewoon zo eng dat er iemand op mijn fb-account heeft gezeten. ;S


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hou van Skins. Ik hou hou hou van Skins. Maar ik denk dat ik zoveel van Skins hou omdat de personages nog verknipter zijn dan ik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben dood, ik heb aan alles een hekel en ik ga zo janken in mijn bed. Ajuu.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.