• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Mijn eten is op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kan ik serieus nooit overtuigd zijn van mijn eigen kwaliteiten? Ik weet dat ik vwo en IB heb gedaan maar ik ben op dit gebied nog steeds een dom rotjong die niets kan en blijkbaar al helemaal niet logisch kan nadenken. Nutteloos stuk vreten.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 13:08 ]


    Caution first, always.

    Wattt, deze naam was nog niet bezet O.o Yassss I'm so happy! :Y)

    Lieve 5 jaar jongere Sarita,

    Ik weet wat je denkt. Je bent lelijk en dik en je gaat nooit een vriendje krijgen. Als je vriendinnen hebben aandacht van jongens en de enige aandacht die jij krijgt is vriendschappelijke aandacht. Maar lieve Sarita, het komt goed. De puberteit gaat iets goed doen en dat is namelijk dat je eindelijk van je baby vetjes afkomt.
    Ook ga je een lief vriendje krijgen waar je sowieso drie jaar een relatie mee ga hebben, langer weet ik niet ik kan namelijk niet in de toekomst kijken.
    Begrijp ook dat alles een reden heeft. Ik zou je zoveel dingen willen vragen om anders te doen maar eigenlijk ook weer niet. Want ja, je gaat binnenkort door een klote tijd heen en ja, je wilt uiteindelijk je leven beëindigen. Maar uiteindelijk ga je dit niet doen want anders zou ik dit niet meer kunnen schrijven.
    Bedenk een ding: fouten maken is niet erg en je wordt er alleen maar een beter en sterker persoon door. Je gaat vrienden verliezen maar je krijgt er betere vrienden voor terug.
    Keuze's moeten gemaakt worden maar welke keuze je ook maakt, het is altijd de goede. Want zolang jij je best er voor doet komt het goed.
    Doe wat je moet doen maar onthoudt. Het leven wordt niet makkelijker of beter, maar wel leuker met veel leukere mensen om je heen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh tuurlijk, ook nog dikke treinstoring. Wil iemand me gewoon neer komen steken?


    Caution first, always.

    Dat moment dat je je ineens kut voelt door alles en je bijna gaat janken op de fiets.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik snap niet waarom je thuis blijft, als de kans er is dat je weg kan gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet hoesten, niezen en keelpijn hebben D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heh, ik wist niet dat Narnia een ballet was? Weer wat geleerd x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Mwihihihihihihihi.


    26 - 02 - '16

    Whut. Probeert ze nu te zeggen dat ik PTSS heb? Naja, ik kan dr vrij weinig tegenin brengen, want ik heb niet genoeg informatie erover om te zeggen dat het niet zo is. Laat ik maar wat meer onderzoek doen en yes way dat ik aankomend gesprek vragen ga stellen. Ik vind dit raar. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Backbiter schreef:
    Heh, ik wist niet dat Narnia een ballet was? Weer wat geleerd x)


    I know right? Ik kwam er ook pas een week geleden achter eheheh :')

    OMG OMG OMG YES! Eindelijk! De afspraken bij Dimence staan gepland. Goed leven, here I come!!!


    26 - 02 - '16

    Herakles schreef:
    Ik snap niet waarom je thuis blijft, als de kans er is dat je weg kan gaan.

    Omdat ik mijn redenen daarvoor heb. Jij hoeft dat niet te begrijpen, als ik dat maar doe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nu een week mn knappe rekenleraar niet zien. Ff afkicken. Gelukkig heb ik vandaag nog 5 minuten ongestoord kunnen kijken naar hem. Mijn gevoelens voor hem zijn zo duidelijk..