• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Dit is gewoon ziek.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    "Jij bent vandaag toch thuis." Oh, dat is mooi. Als je me vraagt iets voor jullie te doen nadat ik al heb aangeboden de afwas in mijn eentje te regelen, zou bedankje wel leuk zijn in plaats van de implicatie dat ik verder toch niks te doen heb, zeker als een van jullie ondertussen op de bank zit en op haar DS speelt. :'D

    -

    Te vroeg geklaagd. Dankje. :3

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 17:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    What the fuck is dit.


    26 - 02 - '16

    Ik wil je heel graag helpen, maar pfff ik heb echt geen zin om drie kwartier eerder te komen en mijn avondeten over te slaan om over je depressie te praten. Bovendien is het best awkward, want het is nog geen drie maanden geleden dat je hebt verteld dat je verliefd op me was en ik moest antwoorden dat ik niet het zelfde voelde. Waarom vraag je dit gvd van me?

    Perdition schreef:
    What the fuck is dit.


    Iemand die aandacht wil en waar je dus niet op moet letten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Perdition schreef:
    What the fuck is dit.


    Een pagina die door letterlijk één persoon is geliked, blijkbaar. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ga in godsnaam aan je huiswerk. Waarom moet je ineens weer zo nodig janken om de videoclip van The Last Goodbye. It's been 10 months. :')


    Caution first, always.

    Perdition schreef:
    What the fuck is dit.


    Waarom vergeten mensen toch altijd dat dat de plek is waar de messen liggen * facepalm *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nu begint mijn rib ineens ook fucking pijn te doen, alsof mijn rug nog niet erg genoeg was. Ademen doet nu echt pijn. En ik heb niet eens iets raars gedaan...


    Your make-up is terrible

    I feel sad.


    -

    Tuurlijk. Een boek van Nederlands over depressies na zelfmoord van een vriend? Dat kan er ook nog wel even bij.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 16:55 ]

    Sommige mensen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ergens vind ik het toch wel irritant hoe er ".. zet de volgende quiz in de spotlight" staat, terwijl het om een lijstje gaat x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Make up on point and I couldn't be happier about it.


    kindness is never a burden.

    Backbiter schreef:
    Ergens vind ik het toch wel irritant hoe er ".. zet de volgende quiz in de spotlight" staat, terwijl het om een lijstje gaat x)


    Same. :'D


    Meh, ik wil je zien. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.