• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Flikken Maastricht was zeer spannend vandaag.


    26 - 02 - '16

    Margherita schreef:
    Ik ben dood, ik heb aan alles een hekel en ik ga zo janken in mijn bed. Ajuu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Perdition schreef:
    Flikken Maastricht was zeer spannend vandaag.


    Wij nemen alles op, maar mijn moeder vergeet telkens te vragen of ik mee wil kijken als zij gaat kijken, dus ik zie het niet omdat alleen kijken saai is :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Wij nemen alles op, maar mijn moeder vergeet telkens te vragen of ik mee wil kijken als zij gaat kijken, dus ik zie het niet omdat alleen kijken saai is :W


    Ik zal niks spoileren, maar de aflevering viel mij zeker niet tegen. :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik heb geld nodig. Hoe ga ik aan geld komen. . . Hoe kom ik aan geld. Misschien wat spullen verkopen. Buh...
    Ik wil een rijbewijs en een nieuwe mobiel. Dat is alles wat ik vraag.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 21:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Perdition schreef:
    (...)

    Ik zal niks spoileren, maar de aflevering viel mij zeker niet tegen. :Y)

    Ik heb net ook gekeken, normaal kijk ik 't niet omdat ik het eigenlijk niet echt iets vind, maar hij was ook zeker spannend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen eet ik de hele dag alleen maar sla sla sla en beweeg ik belachelijk veel. Dat moet wel, want omg, nooit gedacht dat ik me zo vol zou kunnen voelen door een klein frietje en een cheeseburger van de McDonalds. Bah. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    Morgen eet ik de hele dag alleen maar sla sla sla en beweeg ik belachelijk veel. Dat moet wel, want omg, nooit gedacht dat ik me zo vol zou kunnen voelen door een klein frietje en een cheeseburger van de McDonalds. Bah. ><


    Doe dit jezelf niet aan alsjeblieft. ):

    Trees schreef:
    (...)

    Doe dit jezelf niet aan alsjeblieft. ):

    Even voor de duidelijkheid: ik eet niet ongezond weinig en ik ben redelijk normaal/aan de mollige kant qua gewicht, hoor. Ik kan fastfood alleen echt heel erg slecht verdragen, blijkbaar. :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is misschien raar, maar het feit Angelina Jolie bestaat, maakt me intens gelukkig

    Oh wauw, ik mag sommige meiden van K3 Zoekt K3 écht niet. Die Lauren of Marthe bijvoorbeeld, whyyy. (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blaeu schreef:
    Het is misschien raar, maar het feit Angelina Jolie bestaat, maakt me intens gelukkig

    I feel ya man. She is a powerful woman.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mercator schreef:
    Ik hou van Skins. Ik hou hou hou van Skins. Maar ik denk dat ik zoveel van Skins hou omdat de personages nog verknipter zijn dan ik



    okee ja dit is definitely it. not good marge, not good at all


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Giraffe schreef:
    (...)
    Even voor de duidelijkheid: ik eet niet ongezond weinig en ik ben redelijk normaal/aan de mollige kant qua gewicht, hoor. Ik kan fastfood alleen echt heel erg slecht verdragen, blijkbaar. :/


    Ik bedoelde het 'sla' gedeelte. Dat is heel erg slecht en je maakt het zwaar voor jezelf.

    I wish I had more people like you, instead of always wanting to talk to you. But you're so wonderful, and I feel like I'm always whining but it feels good to talk to you. I probably shouldn't say this, but it's true.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.