• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Herakles schreef:
    (...)
    Het probleem is dat mijn problemen er niet toedoen klaarblijkelijk in zijn ogen en hij er niks om geeft, tenminste zo komt dat op mij over, want nu moet ik alweer wachten, waarvan ik weet dat het niet gaat gebeuren of hij eraf komt met een kort antwoord.


    Precies, je verdient zo veel beter dan dat, iemand die ook echt voor je klaar staat.
    Als je ergens mee zit, mag je het ook gewoon naar mij sturen, hoor. Dat het in zijn ogen niet belangrijk is, betekent niet dat het helemaal niet belangrijk is. Eigenlijk gewoon de speech die je aan mij gaf, mag je nu ook aan jezelf geven. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik ben er 2938% van overtuigd dat de Deen de oorzaak is van mijn krenterige Hollandersgedrag.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik ben er 2938% van overtuigd dat de Deen de oorzaak is van mijn krenterige Hollandersgedrag.
    Hahaha, hoe dat zo?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn geluid dinges van mijn laptop is kapot. Wat een feest...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm, een Penoza RPG, maar hoe werk je dat uit D:
    HALP


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hup hup Ingding, nog ~tien pagina's. Dat lukt wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het klinkt ook vrij eng, eigenlijk. :x Mijn pb staat open als je ergens over wilt praten/gewoon heel erg wilt klagen.


    Dankjewel Inge, dat zal ik onthouden <3

    Dauth schreef:
    (...)Hahaha, hoe dat zo?

    Nou, de Deen bij ons in het dorp heeft altijd broodjes in de aanbieding die scholieren veel kopen, waardoor ik onbewust mijn koopgedrag aan ben gaan passen aan de aanbiedingen. Zo koop ik niks dat niet in de aanbieding is (want wat wil je nou liever, geld of genoeg voedsel voor de dag? geld natuurlijk), maar als iets wel in de aanbieding is, voel ik me ook meteen verplicht om het te kopen "want dan bespaar ik wel de helft van het geld, omg!! Zes croissanten voor 1,50, wat leven we toch in een prachtige wereld!!!!!". Ik voel me zo dom iedere keer dat ik weer met een enorme zak met croissanten de winkel uitloop die ik helemaal niet nodig heb of drie zakken chips die ik amper lekker vind of gewoon veel meer dan ik nodig had, puur omdat het in de aanbieding was, want dat is natuurlijk precies wat ze willen. Maar toch. Ergens is het mis gegaan met me en ik geef de Deen de schuld, met zijn stomme croissanten voor 25 cent per stuk op Dolle Deensdag.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 22:27 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet zorgen dat ik niet te veel van deze zogenoemde "dipjes" heb, me dus niet al te vaak of continu down voel, en als dat wel gebeurt ik daar op tijd iets aan ga doen en op iemand afstap. Ik weet dan nog niet wie tho, maar ik moet eerst kijken of het niet gewoon over gaat.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Good to know it's all a game
    Disappointment has a name
    It's heartbreak warfare


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nou, de Deen bij ons in het dorp heeft altijd broodjes in de aanbieding die scholieren veel kopen, waardoor ik onbewust mijn koopgedrag aan ben gaan passen aan de aanbiedingen. Zo koop ik niks dat niet in de aanbieding is (want wat wil je nou liever, geld of genoeg voedsel voor de dag? geld natuurlijk), maar als iets wel in de aanbieding is, voel ik me ook meteen verplicht om het te kopen "want dan bespaar ik wel de helft van het geld, omg!! Zes croissanten voor 1,50, wat leven we toch in een prachtige wereld!!!!!". Ik voel me zo dom iedere keer dat ik weer met een enorme zak met croissanten de winkel uitloop die ik helemaal niet nodig heb of drie zakken chips die ik amper lekker vind of gewoon veel meer dan ik nodig had, puur omdat het in de aanbieding was, want dat is natuurlijk precies wat ze willen. Maar toch. Ergens is het mis gegaan met me en ik geef de Deen de schuld, met zijn stomme croissanten voor 25 cent per stuk op Dolle Deensdag.


    Ugh de deen life. Wij hadden ook een deen naast onze school. Those goddamm frikandelbroodjes.


    i put the fun in funeral

    Zo. Codeïne in mijn mik en slapen. Klote hoest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misfire schreef:
    (...)

    Ugh de deen life. Wij hadden ook een deen naast onze school. Those goddamm frikandelbroodjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:
    (...)Thank you! Heb ook geen pakje meer, helemaal niks. Gewoon lekker cold turkey. :Y)

    Cold turkey nog wel, goed bezig!


    Tijd voor koffie.



    Tijd voor postpuberaal dramatisch gedrag


    i put the fun in funeral