• In 1971 werd een experiment uitgevoerd op 24 normale jongens in kelders van de Universiteit van Stanford.. De groep jongeren werd in zijn tweeën gesplitst. De helft werden de bewakers van een zelfgemaakte gevangenis, de andere de gevangenen. Het experiment was bedoeld om te kijken wat de sociale situatie veranderd aan het gedrag. De uitkomsten waren schrokkend.
    Al snel werden er harde straffen uitgedeeld aan de gevangenen. Lijfstraffen werden normaal, net zoals de straf om jezelf in het openbaar uit te moeten kleden. Het experiment werd na 6 dagen opgeheven. Hij zou eigenlijk twee weken geduurd hebben.

    Nu ongeveer 44 jaar later besluiten een stel onderzoekers dit experiment in het geheim opnieuw te doen. Twaalf jongens tussen de 18 en 24 jaar worden uitgekozen om mee te doen hieraan. Loopt het dit keer ook uit de hand? Of is de mens verandert?


    Regels:

    - De algemene Q-regels gelden hier.
    - Geen perfecte karakters.
    - Niks van te voren afspreken. Als ik dit merk dan gooi ik je eruit.
    - Blijven reageren en niet na een post stoppen.
    - Als je er tijdelijk niet bent, graag doorgeven.
    - Minimaal 100 woorden.
    - 16+ mag maar houdt het netjes.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch. Niemand verandert van een gewone tiener naar een sadist in een uur!
    - Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders gezegd.
    - Reserveringen blijven drie dagen staan. Daarna komt hij gewoon te vervallen.


    Rollen:
    Bewakers:
    - Lorenzo Pietro Pernice | MikeGClifford | 1.1
    - Philip

    Gevangenen [vol]:
    - Gayle
    - Backbiter
    - Matthew Trevor Quinn| Styles | 1.2
    - Oceanid
    - PadilIa


    Invullijstje:
    Even een paar dingen voordat je je rol invult. De jongens die aan dit experiment mee doen zijn allemaal geestelijk in orde.

    Rol; [je mag hierbij ook aangeven dat het je niet uitmaakt. Dan wordt je geplaatst waar uiteindelijk plaats is.]
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 15:03 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mag ik een gevangenen? :Y) FC. Troye Sivan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik een bewaker? :3 FC: Roma Acorn


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Mag ik een bewaker?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2015 - 11:16 ]

    Yes. Dat mag allemaal. Ik werk de lijst morgen bij. Ik.heb het nogal druk ):


    "Ignite, my love. Ignite."





    Matthew Trevor Quinn
    “Just keep swimming.”


    Rol;
    ~Gevangenen.

    Naam:
    ~Matthew 'Matty' Trevor Quinn

    Leeftijd:
    ~Drieentwintig

    Innerlijk:
    ~Matthew is echt iemand die je de kans moet geven hem te leren kennen. Als hij dit tenminste toe laat, want Matthew is totaal geen mensen, mens en zal altijd iedereen op afstand proberen te houden. Dit betekend niet dat hij altijd maar onaardig tegen mensen is. In tegendeel zelfs, zelfs vreemde is hij bereid te helpen. Maar dat zijn mensen die hij daarna nooit meer ziet. En dat is anders dan mensen die proberen binnen te komen in zijn leven en er een indruk proberen achter te laten. Van die mensen moet Matthew niks hebben. Dit wil niet zeggen dat Matthew altijd maar alleen is en geen vrienden heeft. Want Matthew is wel graag onder de mensen die hij aardig vind. Maar hij is gewoon van de oppervlakkige vriendschappen. Vrienden waarmee hij kan lachen en gekken dingen mee kan doen. Geen vrienden waar hij tegen verteld hoe hij zich voelt. Maar dat verteld hij zichzelf eigenlijk ook niet, want hij probeert zichzelf voor te houden dat het goed met hem gaat en als hij onder vrienden is vergeet hij ook echt even dat hij helemaal niet zo gelukkig is. Want dat is Matthew ook echt niet. Het zou dan ook niet vreemd zijn als de jongen gewoon depressie had, maar voor hem is het zo normaal geworden om te hopen op een tragisch ongeluk als hij in de bus stapt, dat het niet in hem opkomt eens met iemand te gaan praten. Al is hij wel een keer opgenomen in een gesticht toen hij zijn polsen had doorgesneden. Maar daar heeft hij niet heel lang gezeten omdat hij perfect kan doen of het goed met hem gaat. Als het Matthew toch even teveel word, wint de woede het en veranderd hij is een monster. Niet persee op fysiek gebied. -al is hij niet te beroerd om iemand een klap voor zijn hoofd te geven. Maar Matthew word vooral echt ontzettend gemeen en kan je dan totaal tot op het bot afkraken. Hij heeft al vaak niet door dat andere mensen misschien ook gevoelens hebben en zegt vaak meteen wat er in hem opkomt, maar dan heeft hij helemaal geen grenzen meer. En niemand die hem dan kan stoppen. En dan na te gaan dat de jongen van zichzelf al eigenlijk niet eens echt aardig is. Ja, hij weet het vaak op sarcasme te gooien als hij er weer eens iets lelijks uitlikkend en daar komt hij bij zijn vrienden goed mee af, aangezien die ook zijn drukke, lieve, vrolijke maar vooral onverantwoordelijke kant kennen. Matthew is enorm van het keten en lol trappen. Niks is eigenlijk te gek voor hem en hij is een enorme waaghals. Iets wat makkelijk is als je het leven niet zo serieus neemt. Al met al is Matthew dus gewoon een beetje verknipt. Maar mensen moeten hem maar nemen zoals hij is. Want als je dat respecteert en dus aardig tegen hem bent, zal hij ook altijd aardig tegen jou zijn. En dan maakt het hem niet uit hoe je eruit ziet of wie je bent.

    Uiterlijk:
    Ahren Stringer
    ~Matthew is nogal een opvallende jongen. En niet perse omdat je niet echt om hem heen kan met zijn 1,88. Zijn lengte zou de meeste mensen slungelig maken, maar door Matthew zijn postuur, siert het hem juist. Hij is geen spierbundel, maar er zit ook geen greintje vet op zijn lichaam. Hij is precies goed afgetraind. Maar dat is niet wat zo aan hem opvalt. Speciaal zijn zijn donker bruine ogen, die lijken licht te geven en die alleen maar meer gaan stralen zodra hij lacht. Matthew lijkt sowieso een heel anders mens als hij lacht. Dan is er niks meer over van de norse uitdrukking die hij altijd op zijn gezicht heeft. Dan lijkt hij geen kwaad mee in zich te hebben en is hij bijna te vergelijken met een klein schattig jongetje. Dit alles heeft hij van nature mee gekregen. Net als zijn wilde bruine lokken en lichte huid. Wat hij niet van nature heeft meegekregen zijn de dingen die over deze hele huid verspreid zijn. De tekeningen die voor altijd in zijn lichaam gegraveerd staan. Matthew zit van top tot teen onder de tatoeages. Het zijn er zo veel dat hij de tel kwijt is en hij zelf niet eens meer weet wat hij allemaal heeft. Misschien maar beter, want het grootste deel van alle tatoeages slaat nergens op en is onzin. Niet dat hij er spijt van heeft, maar ze hadden misschien wel iets meer betekkenis kunnen hebben. Matthew beseft zich dat zijn uiterlijk vooroordelen met zich meebrengen en dat hij mensen af kan schikken, maar hij doet niets om dit tegen te gaan. Hij draagt bijna altijd skinnyjeans en bandshirts. Al is altijd alles wel wat versleten, dat maakt het juist af. Ook heeft hij bijna altijd wel een pet op zijn hoofd

    Geschiedenis:
    ~Matthew is geboren in San Francisco, Californie. Vlak bij Baker Beach is hij opgegroeid bij zijn oom. Zijn vader heeft hij nooit gekend en door zijn moeder haar autisme is ze nooit in staat geweest voor hem te zorgen. Zo heeft zijn oom de voogdij over hem gekregen. Matthew spreekt zijn moeder nog wel, maar ze hebben niet enorm veel contact. Ondanks dit alles heeft hij een goeie jeugd gehad. Samen met zijn oom woonde hij boven de tatoeage shop die zijn oom runt. Ondanks dat ze niet enorm veel geld hadden, probeerde zijn oom alles voor Matthew te regelen wat hij maar wilde. De jongen is dus nooit iets te kort gekomen, maar heeft wel de waarde van geld en het leven zo geleerd. Al snel wist Matthew dat hij ook tatoeerder wilde worden en werd hij leerling bij zijn oom.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 16:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik een bewaker :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mag ik een mannelijke bewaker reserveren FC ross lynch

    Kan ik een gevangene reserveren?
    FC = Hunter Parrish

    -

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 10:21 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    -

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 14:25 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zou ik de laatste gevangene mogen?
    FC denk ik nog over na


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Max Griffin


    —Rol—
    Gevangene
    —Naam—
    Max – Short vor Maximilian – English
    Griffin – Strong Lord – Welsh
    —Leeftijd—
    Max is 23 jaar. Hij is geboren op 31 juli, een warme zomerdag.
    —Innerlijk—
    —Uiterlijk—
    [FC: Grant Gustin]
    – Bruine haren
    – 1 meter 86
    – Groene ogen
    —Geschiedenis—
    —Extra—

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 7:00 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Gaat dit nog starten?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Gaat dit nog starten?


    Dat is wel de bedoeling. Ik ga iedereen dit weekend aanschrijven voor hun rol en ook mijn rol afmaken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Dat is wel de bedoeling. Ik ga iedereen dit weekend aanschrijven voor hun rol en ook mijn rol afmaken.


    Fijn! Ik heb er namelijk wel veel zin in


    Bowties were never Cooler