• In 1971 werd een experiment uitgevoerd op 24 normale jongens in kelders van de Universiteit van Stanford.. De groep jongeren werd in zijn tweeën gesplitst. De helft werden de bewakers van een zelfgemaakte gevangenis, de andere de gevangenen. Het experiment was bedoeld om te kijken wat de sociale situatie veranderd aan het gedrag. De uitkomsten waren schrokkend.
    Al snel werden er harde straffen uitgedeeld aan de gevangenen. Lijfstraffen werden normaal, net zoals de straf om jezelf in het openbaar uit te moeten kleden. Het experiment werd na 6 dagen opgeheven. Hij zou eigenlijk twee weken geduurd hebben.

    Nu ongeveer 44 jaar later besluiten een stel onderzoekers dit experiment in het geheim opnieuw te doen. Twaalf jongens tussen de 18 en 24 jaar worden uitgekozen om mee te doen hieraan. Loopt het dit keer ook uit de hand? Of is de mens verandert?


    Regels:

    - De algemene Q-regels gelden hier.
    - Geen perfecte karakters.
    - Niks van te voren afspreken. Als ik dit merk dan gooi ik je eruit.
    - Blijven reageren en niet na een post stoppen.
    - Als je er tijdelijk niet bent, graag doorgeven.
    - Minimaal 100 woorden.
    - 16+ mag maar houdt het netjes.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch. Niemand verandert van een gewone tiener naar een sadist in een uur!
    - Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders gezegd.
    - Reserveringen blijven drie dagen staan. Daarna komt hij gewoon te vervallen.


    Rollen:
    Bewakers:
    - Lorenzo Pietro Pernice | MikeGClifford | 1.1
    - Philip

    Gevangenen [vol]:
    - Gayle
    - Backbiter
    - Matthew Trevor Quinn| Styles | 1.2
    - Oceanid
    - PadilIa


    Invullijstje:
    Even een paar dingen voordat je je rol invult. De jongens die aan dit experiment mee doen zijn allemaal geestelijk in orde.

    Rol; [je mag hierbij ook aangeven dat het je niet uitmaakt. Dan wordt je geplaatst waar uiteindelijk plaats is.]
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 15:03 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb gedurende de komende 2 weken examens, dus ik kan niet garanderen dat ik mijn rol nog op tijd ga afkrijgen :s


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ooohhh fucking bruut, iemand heeft hier gewoon een RPG van gemaakt :D. Held!
    Cannot join - afstuderen 'nd shit, maar zie dit als een up!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zal proberen ergens deze week mijn rol af te maken (:
    Was m eerlijk gezegd een beetje uit het oog verloren :x


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik wil nog steeds wel joinen.. ben alleen nu even drie dagen weg... maar ik zou ook graag willen weten of deze RP ook nog open gaat want ik vind het niet zo fijn als ik straks weer een rol maak voor niks :'c

    P.S. ik weet dat dit bot klinkt m'n berichtje boven, maar dat bedoel ik echt niet zo.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik hoop dat t wel van start gaat


    Bowties were never Cooler

    Ik wil heel graag dat deze rpg van start gaat alleen ik heb geen tijd om alles in mijn eentje te regelen. Zou iemand misschien mij hierbij willen helpen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Ik wil heel graag dat deze rpg van start gaat alleen ik heb geen tijd om alles in mijn eentje te regelen. Zou iemand misschien mij hierbij willen helpen?

    Zeg maar waarmee ik je van dienst kan zijn :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Zeg maar waarmee ik je van dienst kan zijn :3


    Ik wil eerst weten wie er allemaal nog mee wilt doen en wie niet. Dus wil jij iedereen onder het kopje bewakers een berichtje sturen? Dan doen de gevangenen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En ik heb gewoon iemand nodig die mij af en toe een berichtje stuurt persoonlijk over de rpg. Anders vergeet ik het.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Ik wil eerst weten wie er allemaal nog mee wilt doen en wie niet. Dus wil jij iedereen onder het kopje bewakers een berichtje sturen? Dan doen de gevangenen.

    Komt voor elkaar :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gayle schreef:
    En ik heb gewoon iemand nodig die mij af en toe een berichtje stuurt persoonlijk over de rpg. Anders vergeet ik het.


    Zal ik dat doen? Heel veel tijd heb ik niet, maar dat moet lukken


    Bowties were never Cooler

    je kan MissBurton alvast van het lijstje afhalen. die heeft laten weten niet meer mee te willen doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Zal ik dat doen? Heel veel tijd heb ik niet, maar dat moet lukken


    Ja is goed. Ik heb soms gewoon duw nodig. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Styles schreef:
    je kan MissBurton alvast van het lijstje afhalen. die heeft laten weten niet meer mee te willen doen.


    Oke. Ik pas het zo snel mogelijk aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee sorry, ik ga me hier toch ook voor uitschrijven.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?