• THE BRIMSTONE BLEED
    • • •
    Een levensgevaarlijke race door vier ecosystemen met als prijs het Medicijn.





          “Als je deze boodschap hoort, ben je uitgenodigd om Deelnemer te zijn in de Brimstone Bleed. Alle Deelnemers moeten zich binnen achtenveertig uur melden om hun Pandora–metgezel te kiezen. Indien je niet binnen achtenveertig uur verschijnt, komt je uitnodiging te vervallen. Het Pandora–selectieproces zal plaatsvinden in het Oude Rode Museum. Het is heel belangrijk welke Pandora je kiest, want dat zal je enige hulpbron zijn tijdens de race. De Brimstone Bleed duurt drie maanden en vindt plaats in vier ecosystemen: woestijn, zee, bergen en oerwoud. De prijs bestaat uit het Medicijn: een remedie tegen elke aandoening voor één persoon.
          Er kan slechts één winnaar zijn.”


    • — • — •


    • VERHAAL

    Verhaallijn —
          De personages die we volgen in dit rollen– en speeltopic zijn Deelnemers aan de Brimstone Bleed. Elk personage heeft een dierbare welke lijdt aan een geheimzinnige ziekte. Artsen en dokters hebben deze ziekte nog nooit gezien en hebben geen idee wat ze eraan kunnen doen, de meeste slachtoffers zijn dus al opgegeven. Plotseling krijgen de personages een geheimzinnig, blauw doosje binnen. Daarin zit een wit oortje. Wanneer zij deze in doen horen ze de uitnodiging om mee te doen aan de Brimstone Bleed. Allemaal willen ze de race winnen, want als ze dat doen krijgen ze de remedie tegen de ziekte.


    Pandora’s —
          Pandora’s zijn genetisch gemanipuleerde dieren die de Deelnemers vergezellen tijdens de race. Elke pandora heeft een unieke ‘gave’ als het ware, waarmee hij/zij hopelijk de Deelnemer helpt de race te winnen. Pandora’s kunnen niet praten, al lijken ze wel altijd te weten hoe hun baasje zich voelt. Ze zullen dan ook altijd komen helpen wanneer ze voelen dat hun Deelnemer in gevaar is – dit gebeurt echter alleen wanneer ze een goede band met hun Deelnemer hebben.
          De eerste keer dat de Deelnemers in aanraking komen met Pandora’s is bij het Pandora–selectieproces. Daar zitten de Pandora’s nog in hun eieren. Er zijn niet genoeg eieren voor alle Deelnemers dus op dat moment vallen er al mensen af, want zonder Pandora mag je niet aan de race beginnen. Pas tijdens de race komen ze uit.


    • — • — •


    • ROLLEN

    Invullijst
    Naam
    Leeftijd Er is geen minimum of maximum leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Pandora–nummer
    Sterktes
    Zwaktes
    Angsten
    Extra


          Vrouwen
    • Valerie Rose Matthews • Eavan
    Gereserveerd door Vale
    • Darya Mireya Dalca • Feyre
    Gereserveerd door Aveyard
    R • Neressa Cassie Doyle • Vulcan
    • Katharina Dinapoli • Layden


          Mannen
    R • Benjamin Rylan Winchester • Fukari
    • Marcus Halstrom • Penoza
    • Malakai Terre Bonnet • Facilier
    R • Giovanni Agostini • Pinkett
    R • Aidan Blade Cyrus Ripley • Aeacus


    • — • — •


    • Pandora’s
    Om te zorgen dat jullie je Pandora’s niet te sterk maken heb ik er al een aantal gemaakt. Ik heb er op dit moment tien in een lijstje staan. Jullie reserveren/kiezen dus een nummer t/m tien en krijgen dan te horen welke Pandora je hebt. Je kan niet ruilen.

    1. SX-5 • Facilier
    2. MR-72 • Vulcan
    3. T-08 • Penoza
    4. QR-2 • Fukari
    5. G-34 • Feyre
    6. AC-9 • Eavan
    7. DK-21 • Vale
    8. V-65 • Aveyard
    9. O-28 • Aeacus
    10. WH-6 • Pinkett
    11. J-63 • Layden



    WHAT WOULD YOU DO TO SAVE SOMEONE YOU LOVE?

    © Gebaseerd op het boek van Victoria Scott.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 17:22 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mag ik een meisje? En eh, nummer 8?


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    Mag ik een meisje? En eh, nummer 8?


    Ja, je staat erbij! (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik wil het speeltopic zaterdag ochtend gaan openen dus ik zou het heel fijn vinden als iedereen voor dan zijn/haar rol heeft ingevuld. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Oh god, ik wil hier zo graag aan mee doen, maar heb er gewoon de tijd niet voor ;(
    Nja... Dan hou ik het gewoon af en toe misschien in de gaten als ik eens de tijd vind, want aan iemand die uiteindelijk toch niets kan posten, heb je niets natuurlijk ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vulcan schreef:
    Ik wil het speeltopic zaterdag ochtend gaan openen dus ik zou het heel fijn vinden als iedereen voor dan zijn/haar rol heeft ingevuld. (:


    Ik kan nu al zeggen dat ik dat niet ga redden :x
    Morgen heb ik namelijk nauwelijks tijd, en de tijd die ik heb moet ik in een project voor Engels, en het liefst ook in een project voor Nederlands steken. Vrijdag ga ik, bijna meteen na school, op kamp met de atletiek, en zondagavond kom ik daarvan terug. Mijn rol zal dus waarschijnlijk maandag, uiterlijk dinsdag komen. Als dit geen probleem is natuurlijk.


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Ik kan nu al zeggen dat ik dat niet ga redden :x
    Morgen heb ik namelijk nauwelijks tijd, en de tijd die ik heb moet ik in een project voor Engels, en het liefst ook in een project voor Nederlands steken. Vrijdag ga ik, bijna meteen na school, op kamp met de atletiek, en zondagavond kom ik daarvan terug. Mijn rol zal dus waarschijnlijk maandag, uiterlijk dinsdag komen. Als dit geen probleem is natuurlijk.


    Dat is geen probleem! Ik geef je gewoon extra tijd. (:

    Als iemand anders ook al weet dat hij/zij de deadline niet gaat halen, zeg het alsjeblieft. Er wordt rekening mee gehouden. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vulcan schreef:
    (...)

    Dat is geen probleem! Ik geef je gewoon extra tijd. (:

    Als iemand anders ook al weet dat hij/zij de deadline niet gaat halen, zeg het alsjeblieft. Er wordt rekening mee gehouden. ^^


    Oké mooi ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Vulcan schreef:
    (...)

    Ik heb je erbij gezet. Weet je al welk Pandora-nummer je wilt? (:


    Nummer 5 graag c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou een jongen willen met pandora nummer 3 ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ook jullie staan erbij! (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vulcan schreef:
    Ook jullie staan erbij! (:


    Wat is mijn pandora-dier? Dan kan ik plaatjes zoeken (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vraagje. In welk land staat het Oude Rode Museum en mogen de personages van de hele wereld komen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    Vraagje. In welk land staat het Oude Rode Museum en mogen de personages van de hele wereld komen?


    In Amerika. Iedereen die is uitgenodigd door de mensen die de Brimstone Bleed bedacht hebben, mogen komen.

    De RPG start echter wel bij het begin van de race: het oerwoud. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik twijfel erg of ik mee wil doen. Met hoeveel woorden is 't min in een post? Ik kan erover heen gekeken hebben, maar ik zag 't nergens staan in 't topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    Ik twijfel erg of ik mee wil doen. Met hoeveel woorden is 't min in een post? Ik kan erover heen gekeken hebben, maar ik zag 't nergens staan in 't topic.


    Ik verwacht minimaal 200 woorden. Iedereen heeft weleens een mindere dag dus het maakt niet uit als je er een keertje onder zit. Van de meeste hier verwacht ik eigenlijk toch wel dat ze er ver over heen gaan, haha. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "