• THE BRIMSTONE BLEED
    • • •
    Een levensgevaarlijke race door vier ecosystemen met als prijs het Medicijn.





          “Als je deze boodschap hoort, ben je uitgenodigd om Deelnemer te zijn in de Brimstone Bleed. Alle Deelnemers moeten zich binnen achtenveertig uur melden om hun Pandora–metgezel te kiezen. Indien je niet binnen achtenveertig uur verschijnt, komt je uitnodiging te vervallen. Het Pandora–selectieproces zal plaatsvinden in het Oude Rode Museum. Het is heel belangrijk welke Pandora je kiest, want dat zal je enige hulpbron zijn tijdens de race. De Brimstone Bleed duurt drie maanden en vindt plaats in vier ecosystemen: woestijn, zee, bergen en oerwoud. De prijs bestaat uit het Medicijn: een remedie tegen elke aandoening voor één persoon.
          Er kan slechts één winnaar zijn.”


    • — • — •


    • VERHAAL

    Verhaallijn —
          De personages die we volgen in dit rollen– en speeltopic zijn Deelnemers aan de Brimstone Bleed. Elk personage heeft een dierbare welke lijdt aan een geheimzinnige ziekte. Artsen en dokters hebben deze ziekte nog nooit gezien en hebben geen idee wat ze eraan kunnen doen, de meeste slachtoffers zijn dus al opgegeven. Plotseling krijgen de personages een geheimzinnig, blauw doosje binnen. Daarin zit een wit oortje. Wanneer zij deze in doen horen ze de uitnodiging om mee te doen aan de Brimstone Bleed. Allemaal willen ze de race winnen, want als ze dat doen krijgen ze de remedie tegen de ziekte.


    Pandora’s —
          Pandora’s zijn genetisch gemanipuleerde dieren die de Deelnemers vergezellen tijdens de race. Elke pandora heeft een unieke ‘gave’ als het ware, waarmee hij/zij hopelijk de Deelnemer helpt de race te winnen. Pandora’s kunnen niet praten, al lijken ze wel altijd te weten hoe hun baasje zich voelt. Ze zullen dan ook altijd komen helpen wanneer ze voelen dat hun Deelnemer in gevaar is – dit gebeurt echter alleen wanneer ze een goede band met hun Deelnemer hebben.
          De eerste keer dat de Deelnemers in aanraking komen met Pandora’s is bij het Pandora–selectieproces. Daar zitten de Pandora’s nog in hun eieren. Er zijn niet genoeg eieren voor alle Deelnemers dus op dat moment vallen er al mensen af, want zonder Pandora mag je niet aan de race beginnen. Pas tijdens de race komen ze uit.


    • — • — •


    • ROLLEN

    Invullijst
    Naam
    Leeftijd Er is geen minimum of maximum leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Pandora–nummer
    Sterktes
    Zwaktes
    Angsten
    Extra


          Vrouwen
    • Valerie Rose Matthews • Eavan
    Gereserveerd door Vale
    • Darya Mireya Dalca • Feyre
    Gereserveerd door Aveyard
    R • Neressa Cassie Doyle • Vulcan
    • Katharina Dinapoli • Layden


          Mannen
    R • Benjamin Rylan Winchester • Fukari
    • Marcus Halstrom • Penoza
    • Malakai Terre Bonnet • Facilier
    R • Giovanni Agostini • Pinkett
    R • Aidan Blade Cyrus Ripley • Aeacus


    • — • — •


    • Pandora’s
    Om te zorgen dat jullie je Pandora’s niet te sterk maken heb ik er al een aantal gemaakt. Ik heb er op dit moment tien in een lijstje staan. Jullie reserveren/kiezen dus een nummer t/m tien en krijgen dan te horen welke Pandora je hebt. Je kan niet ruilen.

    1. SX-5 • Facilier
    2. MR-72 • Vulcan
    3. T-08 • Penoza
    4. QR-2 • Fukari
    5. G-34 • Feyre
    6. AC-9 • Eavan
    7. DK-21 • Vale
    8. V-65 • Aveyard
    9. O-28 • Aeacus
    10. WH-6 • Pinkett
    11. J-63 • Layden



    WHAT WOULD YOU DO TO SAVE SOMEONE YOU LOVE?

    © Gebaseerd op het boek van Victoria Scott.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 17:22 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Even een vraagje; Ik heb dus een beer als Pandora, maar bruine beren zijn best groot. Als deze uit het ei komt, hoe snel groeit hij dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)
    Ik ben wel tevreden, haha.

    Oeh beer klinkt best leuk! ^^
    Goeie vraag trouwens. Van wat ik me uit eht boek herinner groeien ze nog best snel. Vaak op 3 à 4 dagen al volgroeid (wat dus heel snel is bij zo'n groot dier), maar ik weet niet zeker of ik het juist heb en bovendien kan het zijn dat de topicmaakster het natuurlijk een beetje anders voor ogen heeft of zo, dus best nog even daarop wachten (;

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 21:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben ook tevreden ^^
    Staat de grootte er bij jullie niet bij? Mijn Pandora is een Olifantje, klein formaat van ongeveer 1 meter, of dat moet zijn als ie uit het ei komt(?).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Ik ben ook tevreden ^^
    Staat de grootte er bij jullie niet bij? Mijn Pandora is een Olifantje, klein formaat van ongeveer 1 meter, of dat moet zijn als ie uit het ei komt(?).

    Ik heb het lijstje dat ik kreeg in mijn rol gezet (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)
    Ik heb het lijstje dat ik kreeg in mijn rol gezet (:


    Ah, ik zag het nu inderdaad.
    Het zal bij iedereen qua info ook wel anders zijn, de mijne heeft bijv. geen vaardigheid B - wat ergens ook wel kan gezien het verschillende soorten zijn (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Layden schreef:
    (...)
    Oeh beer klinkt best leuk! ^^
    Goeie vraag trouwens. Van wat ik me uit eht boek herinner groeien ze nog best snel. Vaak op 3 à 4 dagen al volgroeid (wat dus heel snel is bij zo'n groot dier), maar ik weet niet zeker of ik het juist heb en bovendien kan het zijn dat de topicmaakster het natuurlijk een beetje anders voor ogen heeft of zo, dus best nog even daarop wachten (;


    Klopt, wat jij zegt! En ik ben bezig met je Pandora. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik denk dat mijn rol zo'n beetje af is, tenzij jij nog iets anders wilt zien (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga morgen aan mijn rol. Al ben ik wel bij mijn moeder en weet niet of ik het afkrijg en zin / fut heb en bla. Ik zie wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vulcan schreef:
    (...)

    Klopt, wat jij zegt! En ik ben bezig met je Pandora. :3

    Yeeeey!! Ik ben nieuwsgierig ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katharina is klaar. Ze staat op pagina 4


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Layden schreef:
    Zijn julie tevreden over julie Pandora?
    Ben zo nieuwsgierig naar de mijne ^^

    Meh, ik had liever een andere gehad, maar ik mag niet klagen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Meh, ik had liever een andere gehad, maar ik mag niet klagen.

    Oei, dat is jammer. ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Penoza schreef:
    Even een vraagje; Ik heb dus een beer als Pandora, maar bruine beren zijn best groot. Als deze uit het ei komt, hoe snel groeit hij dan?


    BEERTJES :D

    En ik ben blij met mijn pandora, so cuteeee. Maar hoe groot is een klein vosje? Haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    “The goal isn't to live
    f o r e v e r——
    The goal is
    to create something that will.

    G I O V A N N I      A G O S T I N I

    Naam
    ——Giovanni Agostini
    Leeftijd
    ——28 Augustus, 35 jaar
    ——Italiaans
    Innerlijk
    • Blunt – honest
    • Contradictory – true intentions always unknown
          Hoewel de man onverbloemd zijn mening duidelijk kan maken, vermeldt hij enkel de punten waarvan hij weet dat het niet zoveel kwaad kan of niet belangrijk genoeg voor hem. Op z'n waarheid zit dan ook een knop en wanneer hij die gebruikt, zal je zijn woorden met een korreltje zout moeten nemen. Hierdoor kan hij niet specifiek als leugenaar neergezet worden, aangezien hij de waarheid wel belangrijk vindt. Echter, hij weet er altijd wat op te vinden, zodat hij alsnog wat achter kan houden. Er is altijd een randje mysterie aan deze man, al laat hij zich zien als een sportieve, eerlijke jongeman.

    • Competitive – always gives their all to win
    • Dependent – protective of the thing they’re dependent on; emotionally linked to object of dependence (capable of love)
    Giovanni is, ondanks het gegeven dat hij zijn slinkse manieren heeft en hardvochtig kan reageren wanneer hij eenmaal een doel heeft, wel capabel tot emotie tonen. Vooral wanneer hij een dierbaar iemand heeft, waarover hij zich wilt ontfermen.
    Althans, het gezegde "over lijken gaan" is wellicht ietwat te ver gezocht voor hem, het betekent nog altijd hetgeen waar hij toe in staat is. Je hoort hem dan ook zeker niet te onderschatten, aangezien dat een dwaas iets is om te doen. De man is iemand die zo nu en dan komt met "out of the box" ideeën, wat hij vervolgens niet snel met iemand deelt. Desalniettemin is hij, zoals eerder benoemd, warmhartig en liefdevol jegens de personen die hij vertrouwt en dierbaar voor hem zijn. Hij is trouw en zal alles voor je over hebben als je een plekje in zijn hart hebt weten te veroveren.

    • Cunning – manipulative; evasive
    • Crafty – intelligent; cunning
    • Manipulative – makes people do what they want; size up situations well; long-range planning abilities
          Giovanni wordt niet afgeschilderd als sluw, laat staan als iemand die gebruik maakt van de zwakheden van anderen. De meesten herkennen hem als een vriendelijke, enthousiaste man die wel van feestjes en druktes houdt. Desalniettemin zal een persoon, die hem zo goed moet kennen dat zijn werkelijke aard naar boven komt, kunnen zien hoe hij mensen gemakkelijk kan bedriegen en misleiden. Daar heeft hij over het algemeen eveneens veel succes mee, maar hij zal enkel deze karaktereigenschappen inzetten wanneer het nodig is. Tevens gebruikt hij zijn sluwheid om perfecte vallen te plaatsen, die een ander niet zo snel als zowel gemakkelijk zal kunnen ontdekken.

    • Predatory – good at spotting weaknesses; opportunist; patient
          De man is netjes, zorgt goed voor zichzelf en is zeer succesvol in het terugvinden van spullen die hij verstopt heeft. Daarbij kan hij gemakkelijker dan een ander, inzien waar een goede verstopplaats kan zijn. Hij heeft extra punten in voorzichtigheid en camouflage, wat hij zal blijven gebruiken zonder enige medelijden jegens een ander.
    Giovanni laat niet onder stoelen en banken merken dat hij een opportunist is, hij geniet van het leven en haalt alles eruit wat er mogelijk is. Hij gebruikt zijn doelbestemming dan ook als enige in deze race. Het zal fout zijn hem volledig te vertrouwen, aangezien hij precies weet hoe iemand te gebruiken valt.

    Uiterlijk
    Pandora–nummer
    ——WH-6
    Sterktes
    —Uitstekende conditie, vanwege het gegeven dat hij niet enkel goed voor zichzelf zorgt, maar eveneens werkt in een sportschool en op militaire school heeft gezeten ;
    —Heeft kennis over planten, weet hoe en waar je degelijk voedsel kunt vinden.
    Zwaktes
    —Is niet goed in één — op — één gevechten, wel in lange afstandsgevechten.

    Angsten
    ——Brontophobia • Angst voor donder en bliksem ;
    Zijn vader, die een hoofdofficier in het leger was, stoomde kleine Gio al vroeg klaar voor de militaire school. Hij is erg ouderwets en vind dat vrouwen thuis moeten blijven, maar dat de mannen voor het brood op tafel horen te zorgen. Evenals het feit dat ze sterker horen te zijn, om zo hun gezin te beschermen. Dagen— en soms nachtenlang trainde hij Giovanni, waardoor hij zelfs enkele malen flauw is gevallen, want hij kon niet tegen de stress of het harde werken dat hij opeens op zijn schouders kreeg. Het regende en donderde vaak— Giovanni was bang dat het hem zou raken, omdat het er altijd hevig aan toe ging op de plaats waar hij woonde. Samen met zijn familie leefde hij in het rijke bosgebied, waardoor hij zelfs eens een bosbrand heeft meegemaakt. Hierdoor overleed zijn hond, Rocky, een duitse herder. Sindsdien durft hij eigenlijk niet meer buiten te zijn wanneer het dondert en bliksemt, de klappen zijn te hard en hij denkt telkens terug aan deze herinnering.
    ——Caligynephobia • Angst voor mooie vrouwen ;
    (because of horrible break up)
    ——Pnigophobia or Pnigerophobia • Angst voor verstikking of gewurgd worden ;

    Extra

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 21:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BENJAMIN RYLAN WINCHESTER






    “I'm sorry, what language are you speaking? It sounds like bullshit.”

         
               

         
         
    Naam
    Benjamin — b eh n j uh m ih n — Son of the right hand.

    Rylan — r ay l uh n — Island meadow

    Winchester — w i hn ch eh s t er — From an English place name, derived from the given name Venta, of unknown meaning, combined with Latin castra "encampment".

    De jongeman wordt vaak aangesproken met een afkorting van zijn naam, Ben. Ook wil hij wel eens reageren op alleen zijn achternaam.

    Leeftijd
    Benjamin is 26 jaar geleden geboren op 2 februari.

    Innerlijk
    Sarcastisch, snel geïrriteerd, spontaan, avontuurlijk, rustig, behulpzaam, intelligent, beschermend, eigenwijs, eerlijk, perfectionistisch, loyaal, charmant, dominant, sportief, doorzettend, kieskeurig, eigenzinnig, agressief, onvoorspelbaar, speels, verstandig.

    Uiterlijk
    Haar — Zijn lokken hebben een donker bruine kleur en zijn lichtelijk opgeschoren aan de zijkanten waardoor het haar boven op zijn hoofd iets langer is.

    Ogen — De ogen van Benjamin hebben een groene kleur, die van ver af eerder grijs lijken dan groen — enkel als je van een paar centimeter afstand staat kan je opmerken dat zijn ogen een groene tint hebben.

    Lengte en gewicht — 183 centimeters lang, hij weegt rond de 69 kg.

    Lichaamsbouw — Benjamin is atletisch gebouwd.

    Pandora
    Pandora — QR-2
    Type — Lynx
    Vaardigheid A — Snelheid
    Vaardigheid B — Bepaling van eigen lichaamswarmte
    Kleur — Oranje

    Sterktes
    EHBO, Oriëntatievermogen, doorzettingsvermogen, ...

    Zwaktes
    Hoogtevrees, chaotisch, slechtziend, ...

    Angsten
    Hoogtes, brand, de dood, ...

    Extra
    Benjamin doet mee aan de Brimstone Bleed omdat zijn drie jarige dochtertje aan een onbekende ziekte lijdt.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 21:09 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.