• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Bed tijd. Slaap lekker ik :W
    Ik kan het dus best volhouden zo'n lang avondje op de bank hangen en een serie kijken die je nog moet af zien, haha. Record aan wakker zijn dit :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Buh, tis niet prettig niet door te kunnen slapen en vanaf een uur of vijf in de ochtend maar op de bank te gaan liggen omdat je je kut voelt. Een week is nou wel lang genoeg geweest zeg.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whiieeh, zin in vandaag ^^ Wel spannend, want ik ga zijn ouders ontmoeten :C

    +Ik vind het nog best druk op Utrecht centraal voor een zondag ochtend om 8 uur...

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 8:16 ]


    Stenenlikker

    In de korte tijd dat ik hier niet was heb ik Quizlet absoluut niet gemist. Al ben ik nu alleen maar online voor de simpele reden dat ik mijn username aan wilde passen.....

    Ik weet overigens niet of het iemand boeit, maar ik ben nu echt even klaar met Quizlet. Misschien ligt het aan mijn medicijnswitch en ben ik super instabiel en verward, maar Quizlet voelt echt niet meer als een veilige omgeving voor mij en ik heb ook (voor mijn gevoel) niet meer echt een sterke band met mensen hiero.

    Toedels en misschien tot ooit.

    Wakker worden met koffie op bed en mijn favo muziek. Thank yooouuu! (:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 9:50 ]

    hrmpff, vind ik je leuk of niet? Ben ik echt verliefd op je? En zou ik het dan tegen je moeten zeggen? Want je zegt dat je me als een kleiner zusje ziet, maar ik ben ook 4 jaar jonger. En ik krijg toch gevoelens voor je. Het knuffelen, het vrolijk begroeten en de leuke grappige en gezellige gesprekken die we samen hebben. Zou het kunnen dat als ik 2 of 3 jaar ouder was we wel iets zouden kunnen krijgen? Of wanneer we allebei van de middelbare school af zijn? En ik weet niet eens zeker of ik wel echt verliefd ben. Ooit zal ik wel een balans vinden. Maar nu eerst wil ik weten of jij ook iets in mij ziet. We hebben een aantal dingen gemeen, en we kunnen het zeer goed vinden. Je komt in de pauzes die we samen hebben vaak een praatje maken met mij en mijn vriendinnen. Je kijkt me vaak aan en glimlacht en ik glimlach terug. Als je iets aparts doet kijk je me nog even aan om te checken of ik lach, of zo vat ik het dan op. En de knuffels die we elkaar geven. Elke dag dat we elkaar zien bijna. De zondagsrepetities waar we naast elkaar zitten en we beiden altijd kapot moe zijn en dat ik dan mijn hoofd op jouw schouder leg. Wat is dit? En mijn vriendinnen zeggen dat wij heel snel een 'relatie' krijgen. En ze zijn jouw ook al als mijn vriendje. Waar ik dan op zeg dat het niet waar is. Ik weet het allemaal even niet meer hoor. Laat ik eerst maar gewoon van de herfstvakantie genieten en afwachten wat er nog tussen ons gaat gebeuren


    Draco dormiens nunquam titillandus

    I'm poisoning myself


    Your make-up is terrible

    I wanna go see that show. Even if it's only for the merch. I want that shirt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Good morning ;3
    Voor mij wel, ben net wakker hahha. Hongerrrrr


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ja, Fabiënne moet maar langer met de hond uit, want ik moet huiswerk maken."
    Je weet dat ik in mijn examenjaar zit en ik twee werkstukken voor vrijdag af moet hebben en nog aan de voorbereiding van eerste tentamens moet beginnen. Die paar opgaves die jij moet maken voor wiskunde zijn een koud kunstje. Echt waar, jij houdt nooit rekening met anderen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben zo zenuwachtig voor morgen. Ik kan dit niet. I need a hug...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik ben zo zenuwachtig voor morgen. Ik kan dit niet. I need a hug...


    You can do it! c: * hugs *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    en nou klaar jip. je kan altijd later nog over gaye shit schrijven, eerst moet je maar eens een werkstuk over andere gaye shit maken.

    Edit; oeps, nu ben ik officieel die ene douchebag die ezelsoren in bibliotheekboeken maakt. oh well. jammerdan.

    edit 2; dit is zo saai oh my gosh zijn die twee vragen al beantwoord zeg alsjeblieft ja

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 15:32 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yesss, eindelijk mijn eerste TOP shirt;nog sneller en ook nog mooier dan verwacht :3

    Fijn. Everyone is out to get me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.