• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    Dikke confrontatie met het feit dat ik een verhaal-gerelateerde aandachtsslet ben en ik alles wat ik schrijf meteen door mensen hun keel wil douwen als ik het af heb. Nou, misschien dat ik aan het einde van de dag niet meer te trots ben om zo'n "yo wie wil er stukjes van mijn semi-gaye YA lezen want dan stuur ik ze op"-topic te maken, of dat ik aan het einde van de dag gewoon eens heb geaccepteerd dat feedbackloze verhalen ook af kunnen raken.


    YA? Young Adult?
    En och, schrijven is altijd leuker als mensen het lezen en leuk vinden, toch? ^^
    Om welk verhaal gaat het?


    OTOFT: uugh, ik heb zo'n grote hekel aan mijn lichaam! Tis een beste tijd geleden dat ik voor t laatst een hele week ziek was. And I still don't like it! D:

    &Jeetje, dat rapport over mijn toestand vól spelfouten! Sinds wanneer wordt mijn naam de ene alinea wél met een " Y" gespeld en is het helemaal oké dat mijn naam vanaf de alinea erna met een "J" gespeld wordt tot ze dat weer zat zijn? En ik dacht toch echt dat het "muzikanten" is en niet "muziekkanten". Pfft, spellen kunnen ze voor geen ene moer! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mensen zijn zo ignorant over eten en wat ze eten. Gewoon omdat het een makkelijk excuus is.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Dikke confrontatie met het feit dat ik een verhaal-gerelateerde aandachtsslet ben en ik alles wat ik schrijf meteen door mensen hun keel wil douwen als ik het af heb. Nou, misschien dat ik aan het einde van de dag niet meer te trots ben om zo'n "yo wie wil er stukjes van mijn semi-gaye YA lezen want dan stuur ik ze op"-topic te maken, of dat ik aan het einde van de dag gewoon eens heb geaccepteerd dat feedbackloze verhalen ook af kunnen raken.


    Haa, ik liep gisteren echt nog tegen exact hetzelfde probleem op. Ik bied me vrijwillig aan. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn vertrouwen is nu helemaal weg in jullie. Jullie geven meer om status dan om het daadwerkelijk problemen oplossen en advies geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles is geen mens. Herakles is geen god. Herakles is een halfgod. Waarom popt dit up in mijn head. Net zoals het Jupiter-riedeltje. Never forget this.

    Deze buikpijn is te pijnlijk :c

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 13:15 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik weet niet waar ik die passief-agressieve houding aan heb verdiend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je negeert me en ik snap niet waarom. :/ vanaaf maar es een berichtje sturen met de vraag om uitleg.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lindsey Lohan for president. Still better than Kanye West or Trump.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 18:28 ]

    Ik heb zoveel achterstand bij scheikunde en informatica dat ik niet weet waar te beginnen. D: Dan maar eerst de vakken doen die ik wel nog snap. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik mis mijn laptop nu al, kan pas zondagavond weer schrijven >.<

    I hate this.


    -

    Dit is serieus de laatste keer dat ik de moeite doe om mijn verjaardag te vieren. Iedereen zegt toch altijd af.
    Ik ben blijkbaar niet leuk genoeg om moeite voor te doen.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 17:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga echt geen moeite meer doen voor al deze mensen die geen moeite voor mij doen. Ze kunnen allemaal neervallen. Ben er helemaal klaar mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee ik wil niet naar een afgelegen honderd jaar oude boot fietsen om een avond door te brengen met nog meer dronken zeekadetten. Kan ik weer een uur de testosteron van mijn huid wassen te volgende ochtend.


    i put the fun in funeral

    Ik woon nu ruim 8 maanden op mezelf, en ik heb tot afgelopen week maar 1x mijn bad gebruikt. Deze week weer eens geprobeerd en het is echt Goddelijk en ontspanned, waarom heb ik dit zolang genegeerd


    Sarah = ongewoon sexy