• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:

    Had ik eindeloos uitgekeken naar mijn vijfde Q-jaardag, vergeet ik hem nog steeds. :')


    Awww gefeliciteerd met je vijf-jaar-en-één-dag verjaardag Jip!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 10:40 ]

    Heerlijk home alone voor een klein tijdje. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Drie keer wakker gebeld vannacht
    "hheeeeHEEEEeehee saarrrr ben je in de stad?"
    Nee, ik lig in mijn bed, net als een halfuur geleden toen je hetzelfde vroeg.


    i put the fun in funeral

    Oh god no. Ineens krijg ik echt een gigantisch rotgevoel, terwijl ik eergisteren echt blij was dat het uit is. Fuck this shit


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CENSORED schreef:
    Oh god no. Ineens krijg ik echt een gigantisch rotgevoel, terwijl ik eergisteren echt blij was dat het uit is. Fuck this shit


    That's what break ups do, they suck. Soms heb je letterlijk geen enkele reden om nog een relatie met iemand te willen, maar zodra het uit is, doet het toch pijn.


    i put the fun in funeral

    Wtf, ik krijg soms heel random als ik op mn mobiel op Internet zit, dat ik opeens naar de site en dan app van een antivirus app wordt doorgestuurd.....


    Stenenlikker

    Dawnguard schreef:
    Wtf, ik krijg soms heel random als ik op mn mobiel op Internet zit, dat ik opeens naar de site en dan app van een antivirus app wordt doorgestuurd.....


    I know right


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    Drie keer wakker gebeld vannacht
    "hheeeeHEEEEeehee saarrrr ben je in de stad?"
    Nee, ik lig in mijn bed, net als een halfuur geleden toen je hetzelfde vroeg.


    Zet dat ding dan uit :') Dronken spraakberichten zijn ook altijd zo leuk!

    Me afvragen of mensen herinneren, of mensen terugkijken, en of mensen oordelen op iets wat ik twee jaar geleden heb gedaan/gezegd.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het is apart hoe alles in slechts een korte tijd kan veranderen. Het is soms net alsof je zelf in een donkere diepe put bent gesprongen, mensen eruit hebt geholpen, maar dat je er zelf dan niet meer uit komt. En vanuit die donkere diepe put zie je dat die andere mensen een goed leven hebben en verder gaan, en zelf blijf je steken en word je vergeten.
    Mensen laten gaan, contact opgeven, is dan net alsof er een ladder voor je wordt geplaatst. Het is niet leuk, totaal niet, maar het is wel een gigantische last van de schouders

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 11:42 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Trees schreef:
    (...)

    Zet dat ding dan uit :') Dronken spraakberichten zijn ook altijd zo leuk!


    Mijn mobiel is ook mijn wekker dus ik kon hem niet uitzetten, maar vliegtuigstand was een goede oplossing geweest als ik niet zo slaapdronken was geweest :Y).


    i put the fun in funeral

    Waarom droogt mijn haar zo ziek snel? O_o Het is nog net geen instant droog O_o


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Voorzichtig optimisme ftw.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een onvoldoende is een mooie manier om je eerste jaar universiteit mee in te gaan.
    Kan niet wachten op de uitslag van mijn andere tentamen.


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    Een onvoldoende is een mooie manier om je eerste jaar universiteit mee in te gaan.
    Kan niet wachten op de uitslag van mijn andere tentamen.


    Ik had eerste tentamen ook een onvoldoende en kijk waar ik nu ben


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.