• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oeh, gaat het me voor het eerste eens echt lukken om mijn hoofdpersoon een zowel positieve als negatieve karakterontwikkeling door te laten gaan? Dit is wel heel motiverend om mee te schrijven c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mieuw, waarom reageer je niet...? Gister werd ik ook al genegeerd, terwijl ik me juist aan het doodvervelen was...


    Stenenlikker

    Omfg. Dit is al de tweede keer dat ik weet dat ze me niet hebben mee gevraagd om iets mee te gaan drinken. Dikke naaiberen. Zoveel moeite kost het toch niet om mij een berichtje op FB te doen? Het feit dat ik geen app heb, wilt niet zeggen dat ik niet minstens twee jaar met jullie bevriend ben geweest. Wat een kutstreek.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Verdomme... ik heb even iemand nodig om mee te praten (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bewijs van mijn doorzettingsvermogen: neemt ontslag op dag 2. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Daar gaat mijn miljonairsleven :Y) Na weken van gedoe, nu toch weer vrijgezel


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Daar gaat mijn miljonairsleven :Y) Na weken van gedoe, nu toch weer vrijgezel


    Sterkte ermee


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Sterkte ermee


    Thanks Margot, zat er al een tijdje aan te komen dat het het niet echt iets meer was, een half knipperlicht. Dus het voelt niet zo heftig eigenlijk


    Sarah = ongewoon sexy

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Ik had eerste tentamen ook een onvoldoende en kijk waar ik nu ben


    Groningen?!?

    --

    Plakken bacon bakken omdat ik boos ben op de wereld


    i put the fun in funeral

    tbh, ik heb geen zin in jou nu.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb werkelijk nergens zin in. Me is so jelly at the moment.

    -

    Je bent echt een sukkel, weet je dat? :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jonty schreef:
    Verdomme... ik heb even iemand nodig om mee te praten (huil)


    What's up?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Surefire schreef:
    (...)

    Groningen?!?

    --

    Plakken bacon bakken omdat ik boos ben op de wereld



    Medium ik was in de trein. Maar nee ik bedoel vierdejaars met superveel extra zaken op haar cv en over een halfjaar gewoon dr bachelor (gaan we vanuit)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Thanks Margot, zat er al een tijdje aan te komen dat het het niet echt iets meer was, een half knipperlicht. Dus het voelt niet zo heftig eigenlijk


    Oh nouja.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.