• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik was bij vriendinnen en ging wat proberen te dichten (#emospookies10/10jaja)
    En nu denken ze dat ik een of ander depressief kind ben ;-;.....


    Spookies 10/10

    Surefire schreef:
    (...)

    Mijn enige ambitie in het leven atm is handmodel worden
    daar heb ik geen voldoendes voor nodig
    ha
    Nu jij weer leven


    Nou dan is een onvoldoende het begin van een fantastische carrière jongedame. Ik zou stoppen met tentamens schrijven want daar wordt je handelegantie door aangetast


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Nou dan is een onvoldoende het begin van een fantastische carrière jongedame. Ik zou stoppen met tentamens schrijven want daar wordt je handelegantie door aangetast


    handelegantie zou een goede username zijn.


    i put the fun in funeral

    Needles schreef:
    Ik heb het zo leuk gehad. ;3


    Ik ooooook ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ..en dat kon er ook nog wel bij. Nog iets, leven? Je bent nu toch lekker bezig. The price for being happy for one f*cking day or so?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Surefire schreef:
    (...)

    handelegantie zou een goede username zijn.


    Niks dan goede ideeën. Pr lady Margot


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Surefire schreef:
    (...)

    Mijn enige ambitie in het leven atm is handmodel worden
    daar heb ik geen voldoendes voor nodig
    ha
    Nu jij weer leven


    Je weet wie je manager is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Broodje warm vlees, broodje bakpao. Ik moet ze vaker halen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh, god, moeder. Je mag je Frozen cadeaus voor jezelf houden (':


    kindness is never a burden.

    And last but not least, no one cares. Great.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga echt niet naar school voordat dit over is. I dont care hoeveel ik mis, ik vind mijn gezondheid belangrijker.

    Ahh, dit was echt een top weekend!! Alleen nog wel even nodig slaap inhalen vannacht.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kepner schreef:
    Ahh, dit was echt een top weekend!! Alleen nog wel even nodig slaap inhalen vannacht.


    Dit. Precies dit. Hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Dit. Precies dit. Hahah.


    Ja bij ons ging er dus gewoon random een wekker af om half 9, dus we werden allemaal wakker ervan. Hahaha. We weten nog steeds niet van wie die is. :W


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kepner schreef:
    (...)

    Ja bij ons ging er dus gewoon random een wekker af om half 9, dus we werden allemaal wakker ervan. Hahaha. We weten nog steeds niet van wie die is. :W



    weekendmysterie yay


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.