• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Kepner schreef:
    (...)

    Ja bij ons ging er dus gewoon random een wekker af om half 9, dus we werden allemaal wakker ervan. Hahaha. We weten nog steeds niet van wie die is. :W


    Was ik daar maar bij hahah. Wss had ik doorgeslapen met mijn oordopjes :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    This show never fails to disappoint me.


    Caution first, always.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Je weet wie je manager is.


    Je begint als assistent en daarna zien we wel verder okee

    --

    Het is ZO mistig wtf
    Wat mooie pianomuziek erbij en schrijven maar


    i put the fun in funeral

    I just feel lonely. That's all. I guess.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dit is een goede dag. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GLAZUUR. SMARTIES. OVERAL.
    Note to self: geen koekjes meer bakken met 3 of 6 jarigen O.o

    Ik kan dit verhaal toch niet afmaken zonder een nieuw idee klaar te hebben? Crisis!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    "Maar hoe herken je [een stinkzwam]? Dat is niet zo moeilijk. De vorm is heel herkenbaar, het lijkt op een piemel." tnx natuurmonumenten.nl dat is exact de mystieke vibe waar ik voor ging voor mijn verhaal. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trees schreef:
    GLAZUUR. SMARTIES. OVERAL.
    Note to self: geen koekjes meer bakken met 3 of 6 jarigen O.o


    Ook geen koekjes bakken met mij. (bloos) Nou oké, meestal is het me de moeite niet waard, maar kom op, hoe meer Smarties, hoe beter. :'D


    @ Marleen: Het is nog wat te vroeg voor een volledige crisis, lijkt me. Misschien een kleine, maar wie weet krijg je juist een nieuw idee als je dit verhaal afmaakt. (: En wat is er eigenlijk gebeurd met die wereld vol draken? Dat was iets wat ik sowieso zou lezen. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 17:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ook geen koekjes bakken met mij. (bloos) Nou oké, meestal is het me de moeite niet waard, maar kom op, hoe meer Smarties, hoe beter. :'D


    @ Marleen: Het is nog wat te vroeg voor een volledige crisis, lijkt me. Misschien een kleine, maar wie weet krijg je juist een nieuw idee als je dit verhaal afmaakt. (: En wat is er eigenlijk gebeurd met die wereld vol draken? Dat was iets wat ik sowieso zou lezen. :Y)


    Daar is niets mee gebeurd, omdat het een dom idee was.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aaaahhh, ik heb mijn nieuwe hoesjes binnen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het moment wanneer de anime die je volgt afgelopen is. Huilen.

    Ik zag weer kut lampjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Surefire schreef:
    (...)

    Je begint als assistent en daarna zien we wel verder okee


    Ik word hier gewoon even gedegradeerd dus. Ik deed nog zo hard mijn best voor jouw handmodel kansen.
    Foei!

    -

    Awh mijn moeder is zo teleurgesteld. Sneu D:


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik haat reizen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.