• Eindelijk is het zo ver! We hebben een groep van elf mensen gekozen die ons moderatorteam komen versterken. Geef ze een hartelijk applaus!

    Blurryface
    Cersei
    Debbaut
    Delfino
    Diplodocus
    Hazy
    Ledecky
    Meraki
    Scribe
    Sherrinford
    Starlord

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 22:17 ]

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Ik vind het overigens wel een idee om over een tijdje een topic te openen met de ervaringen van de nieuwe mods. Ik weet nog dat het de vorige keer gevraagd is aan ons (als nieuwe generatie) en ik vond het wel leuk om te vertellen en het was naar mijn idee ook wel open naar jullie (als users zijnde).


    Dit lijkt me een goed plan voor transparantie ;) ook voor mensen die meer willen weten over het 'werk'.

    Ik begrijp wel dat de letterlijke aanmelding niet openbaar hoeft vanwege verschillende redenen. Maar nieuwe mods nemen de tijd voor zo'n aanmelding, dus zouden in mijn optiek ook wel een reactie kunnen maken met een motivatie die wel openbaar gemaakt kan worden. In tegenstelling tot anderen ken ik de helft niet, dus ik heb geen idee waar hun aanmelding op gebaseerd is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik vind het ook geen enkel probleem om mijn motivatie te delen. (;


    Caution first, always.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dit lijkt me een goed plan voor transparantie ;) ook voor mensen die meer willen weten over het 'werk'.

    Ik begrijp wel dat de letterlijke aanmelding niet openbaar hoeft vanwege verschillende redenen. Maar nieuwe mods nemen de tijd voor zo'n aanmelding, dus zouden in mijn optiek ook wel een reactie kunnen maken met een motivatie die wel openbaar gemaakt kan worden. In tegenstelling tot anderen ken ik de helft niet, dus ik heb geen idee waar hun aanmelding op gebaseerd is.

    Dan nemen we dat mee voor over een maandje of twee/drie. ^^
    Nou, als ze willen, mogen de nieuwe mods zich best voorstellen, haha. Maar dat kun je eventueel ook nog terugvinden in het voorsteltopic, als ze zich daar voorgesteld hebben. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Dan nemen we dat mee voor over een maandje of twee/drie. ^^
    Nou, als ze willen, mogen de nieuwe mods zich best voorstellen, haha. Maar dat kun je eventueel ook nog terugvinden in het voorsteltopic, als ze zich daar voorgesteld hebben. (;

    Daar heeft geen van hen zich nog voorgesteld, haha. Dus het zou best leuk zijn als ze dat zouden doen - sowieso alle crewleden die dat nog niet hebben gedaan.(bloos)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Daar heeft geen van hen zich nog voorgesteld, haha. Dus het zou best leuk zijn als ze dat zouden doen - sowieso alle crewleden die dat nog niet hebben gedaan.(bloos)

    Daar had ik nog niet gekeken, maar dat is dan denk ik wel een idee voor hen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    nvt!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 13:28 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Daar had ik nog niet gekeken, maar dat is dan denk ik wel een idee voor hen. ^^


    Wel in de vorm van een apart topic voor crew dan aub. Aangezien mijn ordelijkheid dat niet aan kan zien anders. Dan hoef je als plebs tenminste ook niet altijd te zoeken (:

    Kijk wat een constructief idee in een paar pagina's tijd.


    Sarah = ongewoon sexy

    Vikings schreef:
    (...)
    Daar heeft geen van hen zich nog voorgesteld, haha. Dus het zou best leuk zijn als ze dat zouden doen - sowieso alle crewleden die dat nog niet hebben gedaan.(bloos)


    Ik zal mijn hele levensverhaal er zo snel mogelijk posten :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Wel in de vorm van een apart topic voor crew dan aub. Aangezien mijn ordelijkheid dat niet aan kan zien anders. Dan hoef je als plebs tenminste ook niet altijd te zoeken (:

    Kijk wat een constructief idee in een paar pagina's tijd.

    Ik vind het stiekem wel leuk als de user gewoon door elkaar staan en de crew niet zozeer apart. Ze vallen toch snel genoeg op door hun kleurtje en zo megaveel mensen staan er toch niet in het voorsteltopic. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dan zal ik mijn levensverhaal daar ook maar gaan posten! Ik hoop dat we ons kunnen bewijzen als Mod en het niet enkel om de naam doen. - ik in ieder geval niet. Ik wil deze functie al heel lang (Kijk maar naar een oud blogbericht van mij) en ben heel blij dat ik gekozen ben. c:
    Ik hoop ook dat jullie dat met mij zijn en anders mogen jullie me altijd pb-en als ik me in dingen kan verbeteren. Ik kan goed tegen kritiek, dus kom maar op. :P


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vikings schreef:
    (...)
    Ik vind het stiekem wel leuk als de user gewoon door elkaar staan en de crew niet zozeer apart. Ze vallen toch snel genoeg op door hun kleurtje en zo megaveel mensen staan er toch niet in het voorsteltopic. :')


    Touche. Ik wilde alleen voorkomen dat ik in de toekomst moet gaan zoeken naar users die zich al eens voor hebben gesteld.
    Ik ben een man, ik kan niet zoeken.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Touche. Ik wilde alleen voorkomen dat ik in de toekomst moet gaan zoeken naar users die zich al eens voor hebben gesteld.
    Ik ben een man, ik kan niet zoeken.


    Een man die zegt dat hij iets niet kan omdat hij een man is, plottewist!!

    Maar ik snap je punt, al heb ik inderdaad niet het idee dat veel users er gebruik van maken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Een man die zegt dat hij iets niet kan omdat hij een man is, plottewist!!

    Maar ik snap je punt, al heb ik inderdaad niet het idee dat veel users er gebruik van maken.


    Lets do it the Viking way!

    Ik ben niet zomaar een man, haha.


    Sarah = ongewoon sexy

    Gefeliciteerd allemaal!


    Reality's overrated.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Touche. Ik wilde alleen voorkomen dat ik in de toekomst moet gaan zoeken naar users die zich al eens voor hebben gesteld.
    Ik ben een man, ik kan niet zoeken.


    Maar zo'n crewtopic geeft weer zo'n afstand, vind ik. Het geeft weer zo'n wij-zij-gevoel, dus ik vind Natascha's idee best goed, eigenlijk. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried