• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.

    Ik ben ook blij met deze K3, dit zijn precies de meisjes die ik gekozen zou hebben (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Blurryface schreef:
    (...)
    Dat vond ik dus ook. :c


    Misschien wilde ze het zelf niet, wie zal het zeggen? Voor Josje zou het waarschijnlijk ook niet echt prettig geweest zijn. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Misschien wilde ze het zelf niet, wie zal het zeggen? Voor Josje zou het waarschijnlijk ook niet echt prettig geweest zijn. :')

    Ja, ik ben al lang blij dat Karen haar vermeld heeft ^^
    En Josje maakt me niet zo veel uit, ik heb haar nooit echt gemogen :/


    <3

    Ledecky schreef:
    Ik ben gelukkig. *O*

    Alleen jammer dat Kathleen nergens verschenen is!


    Ik heb haar echt gemist.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amica schreef:
    (...)
    Ja, ik ben al lang blij dat Karen haar vermeld heeft ^^
    En Josje maakt me niet zo veel uit, ik heb haar nooit echt gemogen :/


    Daar werd ik ook echt gelukkig van!
    Ik vond haar ook niet echt leuk, maar het zou misschien wat alward geweest zijn. Iedereen vond Kathleen leuker, daarmee. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Misschien wilde ze het zelf niet, wie zal het zeggen? Voor Josje zou het waarschijnlijk ook niet echt prettig geweest zijn. :')

    Waar, waar. :') Maar zoals hierboven ook is gezegd: ik ben wel blij dat ze genoemd werd. c:


    Caution first, always.

    Ik zei ook al tegen mijn moeder dat ik Kathleen in het programma miste, ik had op zich verwacht dat ze wel eens aanwezig zou zijn, maar goed. Ergens vind ik het ook wel jammer voor Josje dat het zo snel gedaan is voor haar, want op zich zat zij niet zo lang bij K3.


    16 - 09 - '17

    Nou, ik ging het volgen, maar toen kwam mijn pa met het idee naar de film te gaan dus het is er niet van gekomen. Maar ik ben heel blij dat het zij drie zijn geworden! Ik gunde het iedereen, maar ze gaan het volgens mij echt goed doen. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Delfino schreef:
    Ik zei ook al tegen mijn moeder dat ik Kathleen in het programma miste, ik had op zich verwacht dat ze wel eens aanwezig zou zijn, maar goed. Ergens vind ik het ook wel jammer voor Josje dat het zo snel gedaan is voor haar, want op zich zat zij niet zo lang bij K3.


    Toch zes jaar, als ik me niet vergis.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    (...)

    Toch zes jaar, als ik me niet vergis.


    Ja, vijf of zes, maar dat is toch vrij weinig tegenover de zeventien jaar dat Kristel en Karen in K3 zaten.


    16 - 09 - '17

    Ik ben super blij met deze k3!

    Ik was eerst vrij 'anit' Lauren en achteraf gezien was dat misschien nogal kinderachtig maar ik heb het gevoel dat ze enorm perfectionistisch is en heel hard gefocust op winnen en de beste zijn waardoor ze minder 'van het scherm' spatte dan de andere meisjes.

    Marthe heeft wel overduidelijk de 'beste' stem maar ik denk niet dat dat voor problemen kan zorgen. Klaasje is trouwens zo'n ongelooflijk mooi kind! Ik kan er niet bij, echt abnormaal knap!


    effort never betrays you

    Dat dit is hoe K3 eindigt. Best zielig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    Dat dit is hoe K3 eindigt. Best zielig.


    Hoezo?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    (...)

    Hoezo?


    Ik weet niet of het in Nederland ook zo was, maat toen ik een jaar of vijf was, was K3 echt het van het. Ik denk dat elk Vlaams meisje wel een K3-brooddoos of dekbedovertrek heeft gehad. Karen, Kristel en Kathleen waren godinnen. En ik vind dit hoe dan ook geen eerbetoon aan hen, ik vind dit teren op iets wat men moet laten rusten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het in Nederland ook zo was, maat toen ik een jaar of vijf was, was K3 echt het van het. Ik denk dat elk Vlaams meisje wel een K3-brooddoos of dekbedovertrek heeft gehad. Karen, Kristel en Kathleen waren godinnen. En ik vind dit hoe dan ook geen eerbetoon aan hen, ik vind dit teren op iets wat men moet laten rusten.


    K3 heeft hier zelf voorgekozen..


    "Ignite, my love. Ignite."