• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.

    Hanne is mijn favoriet. (:
    Ze komt naturelle, leuk en bescheiden over. En dan als combinatie ben ik voor Hanne, Marthe, want zij zingt echt erg goed, en Klaasje, Klaasje vind ik ook wel sympathiek. Hoewel Lisa ook wel iets heeft. Aan Lauren en Jindra ben ik minder...
    Van Lauren kan ik de vinger er niet opleggen wat het is. Ik vind haar, ik weet niet, niet 'echt' genoeg? Ik weet niet goed wat het precies is, maar er is iets...
    En Jindra vind ik iets te hard overkomen ten aanzien van andere mensen, en ik vind dat K3 iets liefs moet hebben.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Met de zes kandidates kunnen ze nog acht verschillende indelingen maken, rekening houdend met de haarkleuren die ze hebben nu. ^^

    Klaasje - Marthe - Hanne
    Klaasje - Marthe - Lisa
    Klaasje - Lauren - Hanne
    Klaasje - Lauren - Lisa
    Jindra - Marthe - Hanne
    Jindra - Lauren - Hanne
    Jindra - Marthe - Lisa
    Jindra - Lauren - Lisa

    Doeme, daar gaat mijn favoriete combinatie. Ik kan dan ook nog wel leven met Klaasje - Marthe - Hanne of Jindra - Marthe - Hanne. =P

    Ik zag dit net:


    Ik ga meedoen, haha. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Debbaut schreef:
    Ik hoop op zijn minst Lauren!(;


    Waarom? (: Ik snap trouwens echt niet waar al die haat op Jindra vandaan komt, lol. Ze weet tenminste wat ze wil en is rechtdoorzee in plaats van heel zeemzoeterig (zo'n Kristel-type. Echt, die ga ik níét missen).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    (...)

    Waarom? (: Ik snap trouwens echt niet waar al die haat op Jindra vandaan komt, lol. Ze weet tenminste wat ze wil en is rechtdoorzee in plaats van heel zeemzoeterig (zo'n Kristel-type. Echt, die ga ik níét missen).


    Ik sta aan je kant!


    You are my piece of paradise.

    Ik ben echt benieuwd wie de nieuwe K3 wordt en hopelijk kiezen ze goed en verstandig!

    Mijn favoriete combinatie heeft wel eens geswitcht, maar ik vind toch dat Marthe, Klaasje en Jindra mogen winnen. En ja, ik ben het eens met Jindra haar gedrag, maar ik vind dat ze echt heel goed kan zingen en volgens mij kan ze best goed om met kinderen. Ik vind sowieso dat Marthe wel in de nieuwe K3 moet zitten!

    Oh juist, er moet een roodharige bij en ik heb twee blonde in mijn favo combinatie. Oh well...

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 19:28 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ben team Marthe-Klaasje-Lauren, hoewel ik het ook niet erg vind als het Marthe-Klaasje-Hanne wordt. Ik baal trouwens nog steeds dat Demi eruit is. Ze was misschien niet echt een k3-type, maar ik vond haar wel heel leuk!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Coliver schreef:
    Ik ben team Marthe-Klaasje-Lauren, hoewel ik het ook niet erg vind als het Marthe-Klaasje-Hanne wordt. Ik baal trouwens nog steeds dat Demi eruit is. Ze was misschien niet echt een k3-type, maar ik vond haar wel heel leuk!


    Ja, ik vond Demi ook heel leuk, en ze had echt een machtige stem. Ik vond dat ze wel beter zong dan de meeste meisjes die in de finale zitten.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zit er ook al klaar voor! Vind het trouwens ook erg jammer dat Demi eruit ligt. Haar hippie-shake solo vond ik echt geweldig. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ben ik trouwens de enige die de uitvoering van het liedje papapapapa (?) van Lisa heel vals vond?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Coliver schreef:
    Ik ben team Marthe-Klaasje-Lauren, hoewel ik het ook niet erg vind als het Marthe-Klaasje-Hanne wordt. Ik baal trouwens nog steeds dat Demi eruit is. Ze was misschien niet echt een k3-type, maar ik vond haar wel heel leuk!

    Ja inderdaad, als ik eerlijk moet zijn vond ik Demi leuker dan Lisa.


    <3

    Mayakovski schreef:
    Ben ik trouwens de enige die de uitvoering van het liedje papapapapa (?) van Lisa heel vals vond?


    Ik vond het ook niet zo goed.


    16 - 09 - '17

    Mayakovski schreef:
    Ben ik trouwens de enige die de uitvoering van het liedje papapapapa (?) van Lisa heel vals vond?

    Ik vond het ook een beetje vals klinken. Lisa is voor mij ook degene van wie ik het niet erg zou vinden als ze er bij zit, maar ik zou het ook niet erg vinden als ze er niet bij zit.


    <3

    Aliyah schreef:
    (...)

    Waarom? (: Ik snap trouwens echt niet waar al die haat op Jindra vandaan komt, lol. Ze weet tenminste wat ze wil en is rechtdoorzee in plaats van heel zeemzoeterig (zo'n Kristel-type. Echt, die ga ik níét missen).


    Dat ze iets wilt is goed. Ik vind haar mentaliteit wel tof maar er is gewoon iets aan haar wat mij mateloos irriteert


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eh, ik volg er helemaal niks van en ik kijk het zelf ook niet. Ik ben ermee gestopt het te volgen/luisteren toen ik 12 was ofzo haha. Maar wat is het nu allemaal? Komt er een nieuwe K3?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou van Gertje zijn pak! ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please