• Dit is het topic over K3!
    We weten nu wie de nieuwe K3 is: Marthe, Klaasje en Hanne!



    Creatie's die ermee te maken hebben:
    http://www.quizlet.nl/polls/35331/wat-vinden-jullie-van-de-nieuwe-k3/?mode=uitslag&message=280

    Als jullie een leuke creatie weten om erbij te zetten kunnen jullie mij een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 10:44 ]


    You are my piece of paradise.

    JuStinb1eberxx_ schreef:



    did i hear more jb?


    Please, wil je stoppen met mn topic te verjben


    You are my piece of paradise.

    Ik vind iedereen wel goed, al ben ik geen fan van Jindra vraag me niet waarom Maar ik denk dat ik toch ga voor Hanne-Klaasje-Marthe.


    I don't think you quite understand, honey

    Wat vind iedereen toch zo goed aan Marthe? Ik snap dat echt niet?


    You are my piece of paradise.

    TheGirlOnFire schreef:
    Wat vind iedereen toch zo goed aan Marthe? Ik snap dat echt niet?

    Ze ziet er lief uit, en kan goed zingen. Ik snap niet echt wat jij tegen haar hebt? Als je het niet kan uitleggen snap ik dat ook wel (;


    I don't think you quite understand, honey

    Livton schreef:
    (...)
    Ze ziet er lief uit, en kan goed zingen. Ik snap niet echt wat jij tegen haar hebt? Als je het niet kan uitleggen snap ik dat ook wel (;


    Ze is gewoon zo schattig! Haar rollende r vind ik ook wel leuk. ^^

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 16:42 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Marthe zingt naar mijn mening gewoon heel goed. Ik heb haar nog nooit heel vals horen zingen. Ze mogen daar bij de techniek wel eens wat beter opletten, trouwens. Vaak staat de microfoon even hard als de muziek zodat je het gezang een stuk minder goed hoort, of kloppen de nummers en de groepjes niet bij elkaar...
    Ik ben benieuwd hoe Lauren het vanavond doet. Aangezien ze nog nooit solo heeft moeten zingen moet ze vanavond wel héél goed zijn, wil ze genoeg stemmen krijgen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ze is gewoon zo schattig! Haar rollende r vind ik ook wel leuk. ^^

    Haha ja, vind ik ook ^^ Ik vind haar er ook gewoon echt uitzien als een K3'tje, eigenlijk (:


    I don't think you quite understand, honey

    Livton schreef:
    (...)
    Ze ziet er lief uit, en kan goed zingen. Ik snap niet echt wat jij tegen haar hebt? Als je het niet kan uitleggen snap ik dat ook wel (;



    Tja, ik kan het niet uitleggen nee.
    Ik heb gewoon iets tegen haar, net zoals jullie iets tegen Jindra enzo hebben.


    You are my piece of paradise.

    Ik hoop ook Hanne-Klaasje-Marthe. Al zou ik het ook niet heel erg vinden als Lauren erin zou zitten. Ik vind het vooral jammer dat ze de meisjes een rechtstreekse concurrent geven, in plaats van hun haar gewoon na de uitslag te verven.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Erg jammer dat ik het mis vanavond / :
    Zelf zie ik zoals meerdere hier Marthe en Hanne in k3 zitten. ^ en zoals Dorne hier boven zeg vind ik dat haar kleuren nu al, ook best vreemd/gek.
    Persoonlijk Ben ik minder fan van Lauren (past er in mijn ogen niet helemaal bin) en Jindra(haar vibe voelt minder fijn)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 17:43 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Uhum hoe in join je een topic XD


    i wanna die with you once or twice.

    PizzaandBlack schreef:
    Uhum hoe in banaan join je een topic XD


    Gewoon mee praten!


    You are my piece of paradise.

    Ik hoop op zijn minst Lauren!(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik hoop op zijn minst Lauren!(;


    Ik vooral Hanne en Klaasje


    You are my piece of paradise.

    Ik ga een deel missen, want mama wil niet wachten tot ik thuis ben. :c Noooo.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.